Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, het bestand is niet te groot. Hij is maar 60 mb. Ik heb wel eens langere afgespeeld om te kijken of ze het deden en ik kon ze zo verplaatsen.
Nops, kheb hem ook niet met kazaa gekeken. En inladen is het ook niet aangezien ik de computer al opnieuw heb gestart een paar keer. Maar het is me wel gelukt hem te verplaatsen. Ik klikte gewoon een paar aan en met het kopiëren zette ik de muis op een ander(als ik het namelijk op dat bestand zette werkte het niet). De andere bestanden heb ik weer teruggezet... in de shared folder van Kazaa en laat het nou net zo zijn dat Windows vanochtend crashte en ik alles opnieuw moest installeren(ik vermoed btw dat dat crashen door het genoemde videofile kwam, want toen ik hem net binnenhad ging ik ff kijken, maar alles ging opeens traag. Ik startte opnieuw op en hopla xp doet niks meer)moet ik ook kazaa opnieuw instaleren en die gaat vol over de oude shared folder heen ![]() Nu maar hopen dat dat lukt... EDIT: ik heb de shared folder gedelete. Eerst dacht ik dat dat niet zou kunnen omdat windows dan zou mekkeren om een bestand dat in gebruik was ofzo. Nu doet hij het toch. Alleen jammer van de 500 mb van de 700 optreden waar ik al 3 weken over deed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Dit werkte bij mij:
Citaat:
||
Citaat:
Altijd extensies laten weergeven in je explorer. In de mapopties "Bestandsextensie verbergen voor geregistreerde bestandstypes" uitvinken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die BS-player die je bij kazaalite(ik zag de link in een ander topic staan van die nimo-codec) is die daar ook tegen bestand? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hijackthis Log file & probleem beschrijving Afwezig | 9 | 01-12-2009 09:13 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Software & Hardware |
[processor] Intel Celeron Inspiron | 54 | 16-12-2004 12:36 | |
Software & Hardware |
[Virus] Inhoud Mijn Documenten gedeeltelijk weg Tom Violence | 19 | 24-06-2004 20:12 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Software & Hardware |
W32.klez.e@mm probleem :-( Gilo | 15 | 10-05-2002 15:04 |