Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2003, 23:27
AngelaSchmits
AngelaSchmits is offline
Het is een ingewikkeld verhaal, maar het komt erop neer dat ik een jongen heb leren kennen die ik erg leuk vond/vind. Ik ging erg leuk met m om en wist dat ie een vriendin had en ook nog eens verloofd was. Maar aangezien hij de eerste stap had gezet, kreeg ik het idee dat hij me wel leuk vond. Ik leerde zn vriendin wat beter kennen en we gingen ook wel eens met zn allen uit. De laatste keer dat we uit gingen vroeg hij of ik bij hem bleef slapen. Ik vond dit uiteraard een vreemd idee, omdat zijn vriendin er ook bij was. Maar ik besloot het toch te doen, tot verbazing van mezelf. Tot mijn grote schrik was het de bedoeling dat we met zn 3en in een bed moesten liggen, zodra het licht uit ging gebeurde er "dingen". De jongen ging van zn vriendin naar mij en andersom. Een soort trio, alleen deed ik nix met haar. Het vervelende is dat die jongen niet wil dat andere mensen het weten. Oke dat wil ik ook niet, maar die jongen doet nu heel raar en afstandelijk. En toch vragen hij en zn vriendin elke keer of ik mee ga naar de film of me uit enz.
Ik snap het gewoon niet. Zou zij het nou gewoon leuk vinden dat haar vriend met een ander gaat waar zij bij is, of heeft ze gewoon zo veel voor m over? En wat wil hij? Hij wil wel leuke dingen doen, maar blijft heel afstandelijk. Heeft hij nou zoiets van: ik heb haar lekker gehad en het leven gaat weer door, maar ik wil wel vrienden met haar zijn?!Moet ik afstand nemen? Of het laten gaan? Ik vind hem nog steeds leuk maar krijg totaal geen hoogte!

Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 23:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2003, 23:44
Ik > Jij
Ik > Jij is offline
Het moeilijke hier is dat wij hen niet kennen, JIJ kent hen het beste en JIJ zult het hen moeten vragen...
Je zegt dat ook nog 's verloofd is..

Vraag hen om duidelijkheid, ik wil je graag antwoorden geven, maar die heb ik niet ( en anderen hier zullen je ook geen precies antwoord geven neem ik aan, helaas, het spijt me.. ).

Vraag hun bedoelingen, vertel hen je eigen omstadigheden, hoe je dit ervaart en doe wat het beste uitkomt voor JOU...
Oud 29-05-2003, 23:44
poesiefox
poesiefox is offline
Het gaat hun alleen maar om de sex. Verder niks.
Oud 30-05-2003, 00:01
GRRR
GRRR is offline
neukuh!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 00:23
Mark
Mark is offline
Ik denk dat het hun alleen puur om de sex gaat ja. Nouja, dan moet je zelf weten of je in dat spelletje mee wilt spelen. Er komt misschien een tijd dat je echt verliefd wordt op die jongen en dan beginnen de problemen pas denk ik. Immers hij zou nooit voor jou kiezen, maar voor de meid waar hij al mee verloofd is. Nouja zou je dat willen riskeren? Ga dan door! Persoonlijk zou ik ermee stoppen voor het zover komt.

Mark (die hier niet aan mee zou doen)
Oud 30-05-2003, 14:33
Bruut
Bruut is offline
dacht je echt dat ze hem liet vreemdgaan met jou? haha sorry hoor maar dan ben je echt naiief

ze wilde gewoon een trio meer niet.. en wanneer ze zin hebben dan bellen ze je op
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 15:51
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
idd wat hierboven gezegd word: jij bent denk ik een soort van 'speeltje' voor hun.
Het is nu aan jou te bepalen of je verder wilt, speel je ook mee?
Maar pas op dat ze je niet gebruiken en blijf er zelf een reeele kijk op houden.
Blijkbaar is het niet zo zeer dat dat meisje haar vriend laat vreemd gaan, maar dat ze beiden plezier aan jou beleven. Als jij dit lekker vindt moet je zo door gaan.
Als jij niet op deze manier verder wilt gaan, dan moet je ze dat gewoon zeggen. Ik denk dat je wel nog gewoon met ze kan omgaan ook al geef jij te kennen niet met dit spelletje mee te willen doen. Volgens mij kan je wel nog gewoon samen leuke dingen doen.
Volgens mij voel jij trouwens wel wat voor die jongen en denk je daarom misschien dat hij afstandelijk doet. Jij verwacht waarschijnlijk meer van hem, maar hij is alleen verliefd op z'n vriendin, dit kan hart klinken maar je moet zelf duidelijk inzien waar jij in deze relatie staat.

Zorg dat je door je gevoelens niet word misleid en misschien wel 'misbruikt'. Maar zorg ervoor dat je zelf een hele fijne tijd hebt.
veel succes
Oud 30-05-2003, 16:16
Verwijderd
Je wordt gewoon betrokken in een seksgericht triootje. Als je daar geen problemen mee hebt is er niets aan de hand, als je er bezwaren tegen hebt moet je er niet meer aan meedoen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 16:48
josdebos
josdebos is offline
tja.. wat kan ik nog meer zeggen. Als jij het leuk vindt zo, lekker blijven doen! Maar als je het niet zo ziet zitten, wees dan gewoon eerlijk tegen hun!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 13:04
PardonMe
PardonMe is offline
Volgens mij wilden ze alleen eens een triootje proberen. Misschien beviel het ze prima en willen ze het nog wel eens doen..
Ik weet niet of jij jezelf doorvoor wilt lenen, maar anders dan zou ik er toch maar wat afstand van nemen, want het is ze volgens mij niet zozeer te doen om jou, maar om de seks..

(mijn mening, ik weet er naturlijk ook niet alles van, maar dit is wat ik denk nadat ik jouw verhaal heb gelezen)
Oud 02-06-2003, 13:52
Verwijderd
Het meeste is al gezegd en daar ben ik het ook mee eens.
En verder: die jongen kiest uiteindelijk gewoon voor z'n vriendin, hij zal echt niet voor jou kiezen. Jij verwacht nu dat hij ook een soort relatie met jou wil, dat hij dus eigenlijk 2 vriendinnen heeft. Maar zo zit het helemaal niet, hij heeft maar 1 vriendin en die zal hij zeker willen behouden.

Aangezien jij hem leuk vindt, verwacht je er meer van. Ik denk dat dat niet een goede basis is om aan zo'n triootje mee te doen. Uiteindelijk word je alleen maar teleurgesteld. Hij is niet voor niets afstandelijk, hij voelt nix voor je.
Dat kun je maar beter onder ogen zien.

En wat je nu het beste kunt gaan doen.. nou ja, als je de sex met hen (met hem) lekker vindt, kun je vaker met hun mee gaan.
Maar je moet het dan echt alleen om die reden doen, niet omdat je hem leuk vindt.

En ik weet niet of je z'n vriendin weleens alleen spreekt, maar je kunt misschien een keer vragen hoe ze er nou over denkt en of ze het eigenlijk wel zo leuk vindt dat haar vriend er andere meisjes bij wil hebben. Ik vind dat je dat best kunt vragen, na alles wat er gebeurd is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten