Het meeste is al gezegd en daar ben ik het ook mee eens.
En verder: die jongen kiest uiteindelijk gewoon voor z'n vriendin, hij zal echt niet voor jou kiezen. Jij verwacht nu dat hij ook een soort relatie met jou wil, dat hij dus eigenlijk 2 vriendinnen heeft. Maar zo zit het helemaal niet, hij heeft maar 1 vriendin en die zal hij zeker willen behouden.
Aangezien jij hem leuk vindt, verwacht je er meer van. Ik denk dat dat niet een goede basis is om aan zo'n triootje mee te doen. Uiteindelijk word je alleen maar teleurgesteld. Hij is niet voor niets afstandelijk, hij voelt nix voor je.
Dat kun je maar beter onder ogen zien.
En wat je nu het beste kunt gaan doen.. nou ja, als je de sex met hen (met hem) lekker vindt, kun je vaker met hun mee gaan.
Maar je moet het dan echt alleen om die reden doen, niet omdat je hem leuk vindt.
En ik weet niet of je z'n vriendin weleens alleen spreekt, maar je kunt misschien een keer vragen hoe ze er nou over denkt en of ze het eigenlijk wel zo leuk vindt dat haar vriend er andere meisjes bij wil hebben. Ik vind dat je dat best kunt vragen, na alles wat er gebeurd is.