Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Tis trouwens niet het raarste liefdesverhaal dat ik ooit gelezen heb, ik geloof dat er duizenden mensen zoiets wel eens meegemaakt hebben.
Ik in ieder geval wel en ik kan zeggen dat ik ook niet echt contact durfde te zoeken met die jongen, maar wat kan er eigenlijk mis gaan... Je kan hem weer mailen of bellen en als het telefoongesprek bijvoorbeeld niks wordt omdat het telkens stil valt of iets dan bel je hem gewoon niet meer. In dat geval heb je het in ieder geval geprobeerd en de kans dat het gewoon gezellig wordt is zeker ook aanwezig, dus waarom zou je het niet gewoon proberen!? Als je niks doet zal er ook helemaal niks gebeuren, dus: Die niet waagt, die niet wint ![]()
|
Als je zo heel zeker weet dat je smoorverliefd op hem bent, dan moet je zeker wat afspreken.
Het lijkt mij dat je heel erg spijt krijgt als je dat niet zou doen. ![]() Dus gewoon al je moed bij elkaar schrapen en hem opbellen en zeggen (met je liefste stemmetje ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|