Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat het slecht voor je is is algemeen bekend. Daarom.
|
Ik vind speed persoonlijk echt klotezooi..
Het effect opzich is best aardig (al is dat ook nix voor mij, naar mijn id zo ongeveer letterlijk geestvernauwend), maar als t aan t uitwerken is voel je je rot, zo rot, lichamelijk en geestelijk. Wat ik bij mezelf ook merkte, was dat ik tot een of twee weken daarna nog een drang had t te nemen, maar voornamelijk door de uitputting die t teweeg had gebracht.. En kwas ook nog ineens weer zwaar gedemotiveert in die weken wat betreft school... Tis gewoon zo fout spul. Ik geloof dat je uiteindelijk gewoon gewend raakt aan de verrotting van je lichaam en geest, waardoor je t steeds makkerlijker neemt.. Je dan wordt er echt een akelig persoon van, volgepropt met arrogantie, egoïsme en paranoia.. terwijl je tanden uit je bek vallen en je van een uitkering leeft, of nog niet eens... Naja, in t ergste geval.. Het komt er op neer, dat speed gewoon je gehele zelf zo aftakeld als je er aan verslaafd raakt, en dat gaat iets te makkelijk.. ![]() Geestelijk is t zwaar verslavend. Dus hou t ècht bij enkele keren.
Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 23:29. |
![]() |
||
Citaat:
De één natuurlijk meer aanleg voor dan de ander...maar het zit erin. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ken zóveel mensen die zo ongeveer wekelijks aan de speed zitten sinds ze t eenmaal hebben gebruikt, en volgens de algemene voorlichting is t ook een zeer zwaar geestelijk verslavend middel. Tis wel grappig ja, maar hou de rest ook in je achterhoofd als je t gebruikt. http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/speed.htm
|
Ik vond speed altijd een van de lekkerste drugs en in tegenstelling tot veel mensen vond ik het helemaal niet verslavend. Meestal als ik het gebruikt heb voel ik me de volgende dag zo kut dat ik het een tijdje niet gebruik, ik had ook helemaal niet de behoefte om weer ff wat pep te pakken. Vaak is dit voor veel mensen ook de reden om er verslaaft aan te raken want je neemt weer een lijn en je voelt je weer toppie.
Lichamelijk is het volgens mij een van de slechtste drugs die er zijn. Coke is volgens mij minder schadelijk voor je lichaam maar wel verslavender. Coke heb ik ook al een aantal keren gebruikt, maar zelf vind ik hier maar weinig aan, want na een klein uurtje is het alweer uitgewerkt. De rush en het gevoel dat je de hele wereld aankan zijn opzich wel vet, maar vergeleken met mdma is dit niks en met speed voel je je ook of je de hele wereld aankan. Het enige goede aan coke vond ik eigenlijk dat je na het gebruik wel gewoon lekker kan slapen en dat je je de volgende dag niet zo verrot voelt. Ik snuif nu helemaal niks meer aangezien een vriend van mij bijna het hele tussenschotje van zijn neus kwijt is en ik hier weinig zin in heb. Als je denkt dat je er sterk genoeg voor in je schoenen staat kan je het best gebruiken. Als je het gebruikt snuif het dan wel! Ja het is slecht voor je neus, maar als je het niet te vaak doet kan het geen kwaad. Gooi het iig niet in je drinken en slik het ook niet dmv. bommetjes, want dit is echt onwijs slecht voor je maag.
||
Citaat:
Maar ik begrijp je punt wel. Liever af en toe een jointje dan af en toe aan de speed!
|
![]() |
heeeyy
ja speed is sowieso niet gezond he maar het kan heel leuk zijn het is de manier waarop je het zelf gebruikt en in principe ben ik het met die vriend eens je kan beter coke gebruiken tenminste als het je om de schade gaat die het aanricht het nadeel van coke is vind ik dat het gewoon veeeeelste lekker is ![]() dus automatisch een stuk verslavender maar met speed heb je weer sneller meer nodig om het zelfde effect te hebben je moet zelf weten wat je doet maar ik zou gaan voor de pep een stuk goedkoper en veeeel minder lekker ![]()
||
![]() |
Citaat:
zelfs pepernoten zijn kankerverwekkend... moeten we nu heel sinterklaar afschaffen??? nee... natuurlijk niet en je leeft maar 1 keer waarom zou je dan nie alles uit je lichaam halen wat je maar kan?!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarom moet men het idd beter bij een jointje houden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vraag is: Is speed echt zulke zooi en kan ik er beter vanaf blijven???
mijn antwoord is: Ja, het is zulke zooi, chemische rotzooi waar je de eerste paar keer (in ieder geval) jeuk aan je neus van krijgt, een loopneus, de volgende dag sjagerijnige buien, slapenloosheid van krijgt, en je voelt ook echt dat je chemische troep hebt gebruikt. Aan de andere kant, het is goedkoop, 1 keer proberen kan makkelijk, je blijft lang wakker en je hebt geen honger, dorst of slaap. Ik zou zeggen, probeer het een keer. Of blijf er vanaf als het je nit zo interesseert. Dit is uit 2 ervaringen speed, de laatste 2 maanden geleden |
![]() |
||
Citaat:
laatste 7 maanden, voor de rest geld hetzelfde...
||
![]() |
Citaat:
haha nou nou wat een kutopmerking en ook echt totaal onderbouwt door niks dom ben je als je vooroordelen over iets of iemand heb jij dus
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder schijnt het zeer nare bijwerkingen te kunnen hebben. Jij dus ook, jij heb een vooroordeel tegen iemand die een vooroordeel heeft, en doordat jij dus een vooroordeel hebt tegen mensen met vooroordelen ben jij dus ook dom. |
![]() |
||
Citaat:
en zo te horen hoor jij daar ook bij
||
Citaat:
![]()
|
ik heb het denk ik een x of 5/6 geprobeerd, laatste x in februari dit jaar.
ik persoonlijk vind er weinig aan. ik werd er alleen maar opgefokt van en behoorlijk vaag. En de keer dat ik het meest had gebruikt was bij iemand thuis, gezellig met z'n allen lijntjes vanaf een spiegel. En als de speed op is zit iedereen manieren te bedenken om aan nog meer speed te komen en zitten er een paar lekker de spiegel af te likken. Vervolgens slaap je niet, heb je 2 dagen lang het idee dat er een dood beest in je bek heeft gelegen en alsof je een week niet hebt geslapen. Voor mij hoeft 't echt niet.
|
Ja, wat moet ik er van zeggen. Ik zweer bij XTC en coke, maar laatst een weekend flink los geweest op speed. Dit was de 2e keer dat ik het gebruikte. Op zich heeft het slapeloosheidseffect niet zo heel veel vat op me. Ik merkte pas echt dat het werkte toen ik op een afterparty zat en me niet moe voelde. Na de afterparty niet geslapen, maar 's avonds weer uit geweest tot 5 uur. En nog was ik zo fit als een hoentje
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Trouwens, op die afterparty ging er nog iemand flink scheef op speed. Vent werd echt heel erg bleek/grauw en kreeg blauwe lippen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||