Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 10:07
kastdeur
kastdeur is offline
je hebt recht op 4 jaar stufi ofzo. die heb ik nu gehad. als het goed is, krijg ik 2 juli mijn diploma. wanneer stopt mijn stufi dan en wanneer moet ik mijn ov-jaarkaart opsturen?

ik kon het niet vinden op hun site. ik zal zo nog wel even bellen, maar misschien hebben jullie al een antwoord voor mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2003, 15:26
DaDaan
DaDaan is offline
Wat ik begrepen heb van het IBG (Informatie Beheer Groep) is dat je zelf moet aangeven dat je opleiding stopt. Zoniet blijft je studiefinanciering doorlopen en kun je je OV houden. Echter moet je dan later de studiefinanciering die je teveel gekregen hebt terug betalen en 68 Euro per halve maand voor je OV.
Je OV kun je op z'n laatst op de 5e dag van de maand dat je geen recht meer hebt op studiefinanciering inleveren.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:29
Verwijderd
Citaat:
DaDaan schreef op 04-06-2003 @ 16:26:
Je OV kun je op z'n laatst op de 5e dag van de maand dat je geen recht meer hebt op studiefinanciering inleveren.
Dacht dat je binnen 5 werkdagen je OV moest inleveren.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 09:09
ganralph
ganralph is offline
5e werkdag ja, maar het klopt dat je zelf een formuliertje moet aanvragen, maar doe dit wel op tijd - als de IBG het te laat binnenkrijgt moet je terug gaan betalen.

ook als je niet op tijd bericht terug hebt van de IBG zou ik iig mijn OV inleveren - als de IBG bijvoorbeeld op de 6e werkdag laat horen dat je uitschrijving is verwerkt, en jij hebt je OV tot die tijd bewaard, dan moet je al een halve maand boete betalen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten