![]() |
|
Verwijderd
|
ex-vriend:
Na drie maanden verkering/relatie begon ik hints af te geven dat ik met hem naar bed wilde. Uiteraard begreep hij die niet, maar het was toch wel een beetje vreemd dat hij zélfs niet begreep wat ik wilde toen ik als msn-nickname had 'I want you right here, I want you right now, why don't you come on over, why don't you do it now, I want to do you now', en ik steeds maar tegen hem zei dat ik die nickname speciaal voor hem had. Ik ging dus maar steeds meer met hem over sex praten, en toen hij na vier of vijf maanden verkering/relatie eindelijk aan manuele sex wilde beginnen, heb ik daarna de hele nacht nog tegen hem gezegd dat dit alleen maar het begin was, en dat er nog meer moest komen, en hij maakte wel vage opmerkingen van 'ja, maar wanneer?', maar negeerde het als ik zei 'zo gauw mogelijk he'. Na zes maanden ben ik dus maar op hem gaan liggen, en heb ik hem gevraagd "Zou je sex met mij willen?''. Eerst begon hij te lachen, maar toen hij doorkreeg dat ik serieus was, zei hij van niet. Na zevenenhalve maand zei hij eindelijk dat hij toch wel met me naar bed wilde. Twee weken later ben ik aan de pil begonnen. Toen vond hij dat we moesten wachten op het perfecte moment. Dat was pas een maand later, dus toen we negen maanden samen waren, en toen had ik eindelijk sex gehad ![]() Verhaal van m'n vriend komt zo, ik ga nu eten ![]() Edit: verhaal van vriend. Na een week of twee, drie wilde ik met hem naar bed, oud&nieuw leek me een geschikte gelegenheid. Liefst wilde ik hem ermee verrassen, maar ik was m'n ex-vriend nog een beetje gewend, dus ik dacht, dat wil-ie vast niet plotseling, eerst maar eens iets over zeggen. Een paar dagen voor oud&nieuw mailde ik hem dus dat ik sex met hem wilde. Hij mailde terug dat oud&nieuw hem daar een goede gelegenheid voor leek. Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 17:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
we hadde het er op msn vaak over.. en toen mocht hij na 'n half jaar keertje blijve slapen op me zus d'r kamer. en smorgens ging ik bij em ligge en heb 'k wat handwerk gedaan zeg maar.. en met oud en nieuw toen we elkaar weer zage deed hij wat bij mij.. en jah na heel lang inhouden hebbe we het na 1,3 jaar toch gedaan terwijl 't nie mocht
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat jij nog liefdesverdriet hebt gehad om je ex-vriend, ik snap er niks van. Die knul paste totaal niet bij jou! Hij was puur slecht in bed!
|
Verwijderd
|
We hadden eigenlijk nog nooit met elkaar over seks gepraat.
We waren toen wel al verder gegaan dan zoenen hoor, ook dat gebeurde zomaar. Toen een avond waren we weer met elkaar aan het ''kutten'' en toen zei hij ineens weet je dit kan je ook heel erg leuk combineren ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maja...ik heb alle tijd...niet zo dat ik móet, dus...aaaalle tijd
|
echt seks of ook het voorwerk?
Ik bedoel zoiets leid je toch in? Het is toch niet zo eens van niets gelijk naar All-The-Way? Maar goed naar een jaar ongeveer waren we er aan toe en ja toen gebeurde het, we hadden het er wel nog wel even over gehad eerst. Of ik het wel echt wilde enzo
|
![]() |
Praten tot ze het uiendelijk tijdens het vozen ineens zei. Daarna hebben we voor de eerste keer seks gehad en we zijn sindsdien niet meer gestopt.
We lagen altijd al wat te vozen met elkaar, maar voordat we overgingen tot het echte werk hebben we wel met elkaar gepraat over wanneer ze echt met mij naar bed wilde. Die mening heb ik gerespecteerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Liefde & Relatie |
Hoe deze stukgelopen relatie verwerken? Foetsj_NL | 14 | 14-04-2010 17:32 | |
Seksualiteit |
Hoe begon je tuttel | 5 | 22-10-2005 16:18 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd casual dreamer | 12 | 30-05-2005 21:58 | |
Liefde & Relatie |
Hoe begon het? Sweetsurrender | 73 | 27-01-2005 13:32 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 18:56 |