Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 14:54
snarl
snarl is offline
hoe zijn jullie (met je huidige vriendje/vriendinnetje) aan sex begonnen? hebben jullie er over gepraat, of ging het zomaar opeens "per ongeluk"? wilde je wel of aarzelde je nog? etc
Oud 03-06-2003, 14:56
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik wilde wel, we wilde eigelijk allbei.. we hadden het er een paar keer over gehad op msn en in het 'echt' en tja toen het nou eenmaal zover was ging het bijna vanzelf alleen een beetjuh klungelig
Oud 03-06-2003, 15:00
ZerO
ZerO is offline
Jah we hadden het wel eens over en het kwam op neer dat we allebei zoiets hadden van uuh met jou wil ik wel sex hebben ..mjha en na een tijdje gebeurde het ook. Het was niet echt gepland van uuuuuh vanavond doen we het ofzo maar .
Mjha het gebeurde onverwachts

Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 15:03.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 15:03
poesiefox
poesiefox is offline
Ik ben natuurlijk een slet, maar ik leerde hem kennen op een feest, we dansten samen, we zoenden, hij vroeg of ik met hem meeging, ik zei dat ik niet zomaar met iedereen meeging, hij zei heel gevat dat hij het ook niet aan zomaar iedereen vroeg en ik zei okee, waar woon je?

We zijn om drie uur 's nachts naar zijn studentenhuis gefietst, naar zijn kamer gegaan, ik heb nog de tegenwoordigheid van geest gehad om even te douchen, ben op zijn bed gaan zitten, klopte naast me, hij ging zitten, we gingen zoenen en toen nam de geilheid het over. De rest is een vage waas van gevulde koeken en kano's, en ik kan me nog herinneren dat hij zei: wat ben jij nauw en ik dacht : wat gaat het makkelijk.
Oud 03-06-2003, 15:14
Dminor
Dminor is offline
Vanzelf
Oud 03-06-2003, 15:28
sinsere
sinsere is offline
Mijn vriend heeft helemaal aan het begin aangegeven, dat ik zelf mocht zeggen wanneer ik er aan toe was. Dat vond ik echt superlief .. uiteindelijk is het gewoon vanzelf gebeurd
Oud 03-06-2003, 15:43
123465
123465 is offline
we gaan het nou doen
wish us luck!
tips?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 15:57
snarl
snarl is offline
nouja. bij mij was het lekker standaard, maar het ging wel goed!

gewoon over msn een beetje over gepraat, wanneer hij wilde en wanneer ik wilde en of we er klaar voor waren (want nee, dat durft mithril niet irl ) en later is het helemaal vanzelf gebeurd. jeee .
Oud 03-06-2003, 16:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dminor schreef op 03-06-2003 @ 15:14:
Vanzelf
Joah, niet geheel vanzelf, maar het was niet afgesproken ofzo, op dat moment wouden we het allebei heel graag
Oud 03-06-2003, 16:37
ZHAzha
ZHAzha is offline
We zoende ik knoopte zijn broek los en zei kom.

Tada
Oud 03-06-2003, 17:01
Verwijderd
ex-vriend:
Na drie maanden verkering/relatie begon ik hints af te geven dat ik met hem naar bed wilde. Uiteraard begreep hij die niet, maar het was toch wel een beetje vreemd dat hij zélfs niet begreep wat ik wilde toen ik als msn-nickname had 'I want you right here, I want you right now, why don't you come on over, why don't you do it now, I want to do you now', en ik steeds maar tegen hem zei dat ik die nickname speciaal voor hem had. Ik ging dus maar steeds meer met hem over sex praten, en toen hij na vier of vijf maanden verkering/relatie eindelijk aan manuele sex wilde beginnen, heb ik daarna de hele nacht nog tegen hem gezegd dat dit alleen maar het begin was, en dat er nog meer moest komen, en hij maakte wel vage opmerkingen van 'ja, maar wanneer?', maar negeerde het als ik zei 'zo gauw mogelijk he'. Na zes maanden ben ik dus maar op hem gaan liggen, en heb ik hem gevraagd "Zou je sex met mij willen?''. Eerst begon hij te lachen, maar toen hij doorkreeg dat ik serieus was, zei hij van niet. Na zevenenhalve maand zei hij eindelijk dat hij toch wel met me naar bed wilde. Twee weken later ben ik aan de pil begonnen. Toen vond hij dat we moesten wachten op het perfecte moment. Dat was pas een maand later, dus toen we negen maanden samen waren, en toen had ik eindelijk sex gehad

Verhaal van m'n vriend komt zo, ik ga nu eten
Edit: verhaal van vriend.
Na een week of twee, drie wilde ik met hem naar bed, oud&nieuw leek me een geschikte gelegenheid. Liefst wilde ik hem ermee verrassen, maar ik was m'n ex-vriend nog een beetje gewend, dus ik dacht, dat wil-ie vast niet plotseling, eerst maar eens iets over zeggen. Een paar dagen voor oud&nieuw mailde ik hem dus dat ik sex met hem wilde. Hij mailde terug dat oud&nieuw hem daar een goede gelegenheid voor leek.

Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 17:54.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:11
Verwijderd
we hadde het er op msn vaak over.. en toen mocht hij na 'n half jaar keertje blijve slapen op me zus d'r kamer. en smorgens ging ik bij em ligge en heb 'k wat handwerk gedaan zeg maar.. en met oud en nieuw toen we elkaar weer zage deed hij wat bij mij.. en jah na heel lang inhouden hebbe we het na 1,3 jaar toch gedaan terwijl 't nie mocht
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:32
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 03-06-2003 @ 18:01:
ex-vriend:
Na drie maanden verkering/relatie begon ik hints af te geven dat ik met hem naar bed wilde. Uiteraard begreep hij die niet, maar het was toch wel een beetje vreemd dat hij zélfs niet begreep wat ik wilde toen ik als msn-nickname had 'I want you right here, I want you right now, why don't you come on over, why don't you do it now, I want to do you now', en ik steeds maar tegen hem zei dat ik die nickname speciaal voor hem had. Ik ging dus maar steeds meer met hem over sex praten, en toen hij na vier of vijf maanden verkering/relatie eindelijk aan manuele sex wilde beginnen, heb ik daarna de hele nacht nog tegen hem gezegd dat dit alleen maar het begin was, en dat er nog meer moest komen, en hij maakte wel vage opmerkingen van 'ja, maar wanneer?', maar negeerde het als ik zei 'zo gauw mogelijk he'. Na zes maanden ben ik dus maar op hem gaan liggen, en heb ik hem gevraagd "Zou je sex met mij willen?''. Eerst begon hij te lachen, maar toen hij doorkreeg dat ik serieus was, zei hij van niet. Na zevenenhalve maand zei hij eindelijk dat hij toch wel met me naar bed wilde. Twee weken later ben ik aan de pil begonnen. Toen vond hij dat we moesten wachten op het perfecte moment. Dat was pas een maand later, dus toen we negen maanden samen waren, en toen had ik eindelijk sex gehad

Verhaal van m'n vriend komt zo, ik ga nu eten
Edit: verhaal van vriend.
Na een week of twee, drie wilde ik met hem naar bed, oud&nieuw leek me een geschikte gelegenheid. Liefst wilde ik hem ermee verrassen, maar ik was m'n ex-vriend nog een beetje gewend, dus ik dacht, dat wil-ie vast niet plotseling, eerst maar eens iets over zeggen. Een paar dagen voor oud&nieuw mailde ik hem dus dat ik sex met hem wilde. Hij mailde terug dat oud&nieuw hem daar een goede gelegenheid voor leek.

Dat jij nog liefdesverdriet hebt gehad om je ex-vriend, ik snap er niks van. Die knul paste totaal niet bij jou! Hij was puur slecht in bed!
Oud 03-06-2003, 19:40
Muizzz
Muizzz is offline
met mijn ex gebeurde het gewoon.
Oud 03-06-2003, 20:29
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 03-06-2003 @ 17:37:

Tada
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 20:33
psychobunny
psychobunny is offline
we hadden dr al veel over gepraat en uiteindelijk is het er gewoon van gekomen
Oud 03-06-2003, 20:40
Verwijderd
We hadden eigenlijk nog nooit met elkaar over seks gepraat.
We waren toen wel al verder gegaan dan zoenen hoor, ook dat gebeurde zomaar.
Toen een avond waren we weer met elkaar aan het ''kutten'' en toen zei hij ineens weet je dit kan je ook heel erg leuk combineren Ik wist ff niks te zeggen, had natuurlijk wel eens over de 1e keer seks nagedacht, en vond het toch wel een plan. Uiteindelijk was het ook erg geslaagd
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:06
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 03-06-2003 @ 17:37:

Tada
goh, kwam ik maar eens zo'n meisje tegen...ik kom ze meestal precies andersom tegen ghehehe

maja...ik heb alle tijd...niet zo dat ik móet, dus...aaaalle tijd
Oud 03-06-2003, 22:10
marlies
marlies is offline
echt seks of ook het voorwerk?
Ik bedoel zoiets leid je toch in? Het is toch niet zo eens van niets gelijk naar All-The-Way?

Maar goed naar een jaar ongeveer waren we er aan toe en ja toen gebeurde het, we hadden het er wel nog wel even over gehad eerst. Of ik het wel echt wilde enzo
Oud 03-06-2003, 22:26
Thomas
Thomas is offline
Praten tot ze het uiendelijk tijdens het vozen ineens zei. Daarna hebben we voor de eerste keer seks gehad en we zijn sindsdien niet meer gestopt.

We lagen altijd al wat te vozen met elkaar, maar voordat we overgingen tot het echte werk hebben we wel met elkaar gepraat over wanneer ze echt met mij naar bed wilde. Die mening heb ik gerespecteerd.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 06:44
Verwijderd
Nou ja he, we hadden net 3 weken en toen bleef ik bij haar logeren en van het een kwam het ander. Een beetje snel misschien, maar zeker wel de moeite waard.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 11:52
Gwinnie
Gwinnie is offline
we hebben t er een beetje over maar verder nog nix gebeurd. voorlopig ff niet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 12:43
Somebody Special
Somebody Special is offline
M'n vriend (hij was ervaren) heeft eerst maanden vanalles bij mij gedaan, totdat ik uiteindelijk iets terug durfde te doen.
Oud 04-06-2003, 13:03
Verwijderd
ik weetniet, ze wou niet maar ik had schijt en deed et toch, daarvoor zijn handboeien toch!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 13:08
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef op 04-06-2003 @ 14:03:
ik weetniet, ze wou niet maar ik had schijt en deed et toch, daarvoor zijn handboeien toch!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 13:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 04-06-2003 @ 14:03:

Nou, kinky!Did she scream?
Oud 04-06-2003, 13:26
snarl
snarl is offline
ik denk het wel. ojee, arm, arm meisje.
Oud 04-06-2003, 17:51
la femme fatale
la femme fatale is offline
Het is vanzelf gegaan. Het begon met een hand hier, een knoopje los daar en zo gaat het steeds verder.
Oud 04-06-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 03-06-2003 @ 20:32:
Dat jij nog liefdesverdriet hebt gehad om je ex-vriend, ik snap er niks van. Die knul paste totaal niet bij jou! Hij was puur slecht in bed!
Hij was niet per se slecht in bed, dat wil zeggen, op zich wel, maar hij had goed kunnen zijn, maar dat vond hij niet nodig, zeg maar
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten