Advertentie | |
|
![]() |
|
Wij zijn het daarover nooit eens, dan gaat het jij bent lief.
Jij bent liever Echt niet! Wel waar. Nou dan ben jij mooier! enz, enz... Heel leuk als je allebei onzeker bent ![]()
||
Citaat:
Je bent mooi .. nee jij bent mooier, ja maar jij bent het mooist! Haha ![]()
|
Ik kaats ze meestal terug, dat ik lief ben zegt hij wel vaak, maar ander soort complimentjes (je bent mooi, je ziet er leuk uit vandaag) zegt ie praktisch niet, maar daar kan ik ook moeilijker mee omgaan, dus wat dat betreft heb ik dat probleem niet, maar ja, ondanks dat, zijn je wel leuk te horen, zeker als je onzeker bent...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar volgens mij is het meer zo, als zo'n discussie start, dat we ons geen houding weten te geven. Of nou ja eigenlijk hij is gewoon veel liever, ik spreek de waarheid, hij praat onzin ![]() Of ik geef hem een lieve zoen of knuffel oid ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
ik heb precies hetzelfde. meestal zeg ik dan gewoon "jij ook ![]() klinkt erg lauw, maarja, "jij niet" klinkt ook zo lomp ![]() of ik geef hem gewoon een knuffel, dan snapt ie t ook wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend geeft me niet vaak complimentjes.. Als ik hem een complimentje geef en hij zegt niks terug zeg ik soms voor de grap; "hey.. en ik dan?" En dan zegt ie.. Je wéét toch dat ik je mooi vind, dat hoef ik toch niet steeds te zeggen? Me vriend is namelijk niet zo goed met woorden. Maar hij doet het meer met 'gebaren'. Dan geeft ie me opeens een dikke knuffel of hij kijkt me aan en geeft een kusje. Op van die momenten dat je het niet verwacht. En dat betekend voor mij heel veel, en gelukkig is daar wat beter op te reageren dan op woorden; gewoon terugzoenen of knuffelen! (wat heb ik het toch makkelijk als ik jullie rode-hoofden verhalen hoor! )
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja ik heb het net zo.. ben best onzeker en als mijn vriend zegt dat ik mooi ben, dan weet ik gewoon niet hoe ik moet reageren, omdat ik zelf niet echt vind dat ik mooi ben (hoewel... ik zit nu lekkerder in mijn vel dan voordat ik hem leerde kennen, ik begin me soms al mooi te voelen en dat heb ik allemaal aan mijn vriend te danken!) en wat Hippe Woepsie zegt over dat je moet werken aan je zelfbeeld, daar ben ik ook al druk mee bezig
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik probeer niet te vaak complimentjes te geven, want als je dat wel zou doen dat gaat de betekenis er nogal snel vanaf. Ik wil het dus eigenlijk zo hebben dat als ik het eenmaal zeg dat het dan echt speciaal is. Je kan me nl niet wijsmaken dat als je vriendje elke dag zegt dat je lief bent dat het dan nog enigszins speciaal is.
Als er wel een complimentje gemaakt wordt dan hoef je je niet te schamen, maar geef haar/hem gewoon een knuffel of zeg iets liefs terug. Je moet je juist niet schamen, maar je moet het leuk vinden en je moet geloven dat hij het meent wanneer hij/zij zoiets zegt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zij zegt dat, en ik trok de conclusie dat ik het minder moest gaan zeggen.. (We hebben zelfs afgesproken hoe vaak ik wat per dag mocht zeggen ![]() Maar misschien moet je het dus gewoon aan je vriend zeggen als hij het weer eens zegt. Misschien in een ludieke verpakking, misschien gewoon serieus. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Heel in het begin, toen hij met net een keer voor het eerst vanaf een afstandje helemaal bloot zag, zei hij een keer: je bent mooi, en dat kwam zo gemeend uit zijn tenen, dat ik echt niks terug wist te zeggen, maar ik vond het wel een heel fijn compliment. Dankje wel, wat moet je anders zeggen? Als die jongen het meent!
Ik zeg ook wel eens dat hij zo geweeeeldig is, en dan zegt hij dat ik gek ben en dan zeg ik : ja, op jou. Maar we hebben er van die codes voor, we zeggen het op een bepaalde toon en met een bepaalde blik: "hee..".of eh, * grijns*: "koekie".
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
Lifestyle |
Complimenten en U Kid Morbid | 265 | 07-09-2006 19:16 | |
Psychologie |
Wat heeft jullie diep geraakt? vogelvrij2 | 28 | 17-08-2005 18:20 | |
Liefde & Relatie |
Complimentjes/ mening van je vriend(in) Verwijderd | 20 | 12-05-2004 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga je om met complimentjes? Fleur | 41 | 09-02-2004 05:56 | |
Lifestyle |
Het krijgen van complimentjes over je uiterlijk... Indo4ever | 96 | 10-04-2003 10:39 |