Advertentie | |
|
![]() |
|
M-audio Delta Audiophile 2496
![]() http://www.m-audio.de/deltaap.htm rond 200 euro een externe usb kaart kan ook handig zijn, bijv de Audiotrak Maya EX Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 21:15. |
![]() |
||
Citaat:
|
op wat voor versterker wil je het aansluiten dan als ik vragen mag en vergeet niet de speakers die aan je versterker hangen?
en waarom ga je puur om het muziek die je via de pc gaat luisteren >?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom kun je, als je zo nu en dan ook spelletjes speelt, gewoon beter een 'normale' geluidskaart kopen en dan de SP/DIF gebruiken. Pas wanneer je -bijvoorbeeld- multichannel wilt recorden kun je beter zo'n Audiotrak, Terratec of M-Audio aanschaffen. Trouwens; weet iemand hoe 't zit met Creative, DRM en SP/DIF? Ik hoorde ergens een vaag verhaal dat wanneer je een met DRM-beschermde WMA afspeelde op een Creative geluidskaart dat de drivers van 't ding dan je digitale uitgang afkapt? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Software & Hardware |
[Linux]Audio- en Videokaartdriver installeren TopDrop | 9 | 20-03-2006 20:14 | |
Software & Hardware |
compleet nieuwe computer. count.me.out | 15 | 24-12-2004 10:45 | |
Software & Hardware |
[Geluidskaart] Welke is goed? aap777 | 19 | 23-03-2004 12:03 | |
Software & Hardware |
Verscheiden probleempjes Koning | 10 | 12-08-2003 14:44 | |
Software & Hardware |
[PC] Nieuwe systeem. Phreak | 57 | 04-02-2003 08:15 |