Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kuzzies |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor kamerbegeleiding moet je idd 16 zijn, maar dan heb je ook niet dag en nacht begleiding en is het erop gericht dat je op kamers gaat wonen. |
![]() |
|
![]() |
Leefgroephuizen (begeleid kamerwonen) zijn tot 18 jaar, het is nog wel mogelijk om na je 18e je intrek te nemen als je voor je 18e wordt ingeschreven en een in take gesprek hebt.
De minimale leeftijd verschilt, dit ligt aan de mate van opvang die dus per 'huis' kan verschillen, bv. een inwonend of een uitwonend mentor. Wel wil ik zeggen dat dit ook niet alles is hoor. Ik weet natuurlijk verder niets van jou situatie af dus begrijp me niet verkeerd, maar zie dit niet als een oplossing, het is misschien een tijdelijke manier van afstand kunnen nemen en rust vinden. Bovendien is zo'n instelling ook niet alles hoor, maar als het thuis echt beroerd gaat is het misschien wel een idee. Het beste kun je contact opnemen met je huisarts, een maatschappelijk werker, het riagg of ziets dergelijks. Zij kunnen je verder helpen en idd zoals al is gezegd heb je een verklaring nodig. Bovendien is het ook wel fijn om wat hulp bij zo'n beslissing te krijgen. Ik zou zo snel even niet weten waar er bij jou in de buurt leefgroephuizen staan. Maar daarbij zou zo iemand je dus ook kunnen helpen. En ja, wachttijden zijn er dus, maar ook dit verschilt. Als de situatie echt onhoudbaar is valt er altijd wel een mouw aan te passen. Laat je daar dus (en ook door doktersverklaringen) niet tegenhouden. He, heeeeeel veel sterkte ermee |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Schrijvers ala Yvonne Keuls Verwijderd | 16 | 04-11-2003 17:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Algemene schoolzaken |
mensen die met jongeren willen gaan of werken! gothicje | 4 | 17-08-2002 11:22 |