Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 15:33
Type
Type is offline
(klikbaar)

Sorry voor de engelse beschrijving, maar die is rechtstreeks van DeviantArt gekopieerd, en ik ben momenteel even te druk bezig met andere o zo vrolijke zaken om zin te hebben dat te vertalen...

Citaat:
lessons that you taught me
I learn were never true

Society has taught me a lot, but it has always boiled down to one lesson.

Conform. Care about yourself, but be like anyone else, protect yourself while helping others. Live for this society. The lesson has always been to live the life of millions, and collectively take it one step at a time...

And while I too probably am a subject to a few classes in this society, I fail to recognise them. I have been taught to think for myself in order to help others. But being able to think for myself grants me the ability to think about myself, and I have come to the conclusion that I prefer the latter.

I think for myself, and now I'd like to live for myself.
I want to run away, run from this life lived by millions, all taking the same step at a time.

anna run away
Never say goodbye
I wanna know the truth
Instead of wondering why
I wanna know the answers
No more lies
I wanna shut the door
And open up my mind
Oud 05-06-2003, 17:59
Verwijderd
ik snap de foto niet
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:23
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Tekst had er voor mij niet bijgehoeven ik vind het vaak weinig tot niets aan de foto toevoegen..
over de foto: als je die omranding weg zou halen vind ik hem erg vet
meeste fotos hier zijn highres, scherp, ingezoomd etc. Mijn smaak gaat meet uit naar dit soort plaatjes, wazig, out of line, het halve onderwep in beeld.

ik vind um cool

enige kritiek: de 'loopbeweging' had wat beter tot zijn recht kunnen komen, is misschien iets te statisch zo
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:29
Type
Type is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef op 05-06-2003 @ 20:23:
Tekst had er voor mij niet bijgehoeven ik vind het vaak weinig tot niets aan de foto toevoegen..
over de foto: als je die omranding weg zou halen vind ik hem erg vet
meeste fotos hier zijn highres, scherp, ingezoomd etc. Mijn smaak gaat meet uit naar dit soort plaatjes, wazig, out of line, het halve onderwep in beeld.

ik vind um cool

enige kritiek: de 'loopbeweging' had wat beter tot zijn recht kunnen komen, is misschien iets te statisch zo
Het gaat ook om de foto, niet om de tekst, dus dat je die niet interressant vindt, vind ik ok.

Er zit geen omranding omheen. Het is een link naar deviantart.com, en daar wordt er automatisch een border om het kleine plaatje heengezet. Als je op het plaatje klikt, zal je de 1600*1200 te zien krijgen, zonder border.

En de loopbeweging, tja, hoe het gegaan is: een vriend van mij, het 'model' hier, liep de trap op, ik riep hem terug, en zei "loop dat stukje nog eens"
Ik pakte mijn camera, hij liep, en ik maakte de foto.

De loopbeweging is dus zo echt als maar zijn kan, en dat'ie er niet natuurlijk genoeg uitziet, kan er niets aan doen. Ik zal zeggen tegen mijn model dat hij natuurlijker moet lopen
Oud 05-06-2003, 20:00
prulleke
prulleke is offline
harry?

Mooie foto, het 'wazige;'is niet storend en geeft aan dat het niet 'gemaakt'is. Ah well, you get my point.
Oud 05-06-2003, 20:04
Type
Type is offline
Citaat:
prulleke schreef op 05-06-2003 @ 21:00:
harry?

Mooie foto, het 'wazige;'is niet storend en geeft aan dat het niet 'gemaakt'is. Ah well, you get my point.
Harry. Niet dat dat veel uitmaakt, want iedereen heeft diezelfde broek
Oud 05-06-2003, 20:16
ekki
ekki is offline
Leuk dat er inderdaad 'ns zo'n soort foto bij zit. Ik vind het wel een toffe foto, het tegenlicht vind ik ook goed gekozen. Goed die beweging. Ik vind 'm wel goed .
Reageren

Regels voor berichten