Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tekst had er voor mij niet bijgehoeven ik vind het vaak weinig tot niets aan de foto toevoegen..
over de foto: als je die omranding weg zou halen vind ik hem erg vet ![]() meeste fotos hier zijn highres, scherp, ingezoomd etc. Mijn smaak gaat meet uit naar dit soort plaatjes, wazig, out of line, het halve onderwep in beeld. ik vind um cool ![]() ![]() enige kritiek: de 'loopbeweging' had wat beter tot zijn recht kunnen komen, is misschien iets te statisch zo |
![]() |
||
Citaat:
Er zit geen omranding omheen. Het is een link naar deviantart.com, en daar wordt er automatisch een border om het kleine plaatje heengezet. Als je op het plaatje klikt, zal je de 1600*1200 te zien krijgen, zonder border. En de loopbeweging, tja, hoe het gegaan is: een vriend van mij, het 'model' hier, liep de trap op, ik riep hem terug, en zei "loop dat stukje nog eens" Ik pakte mijn camera, hij liep, en ik maakte de foto. De loopbeweging is dus zo echt als maar zijn kan, en dat'ie er niet natuurlijk genoeg uitziet, kan er niets aan doen. Ik zal zeggen tegen mijn model dat hij natuurlijker moet lopen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Leuk dat er inderdaad 'ns zo'n soort foto bij zit. Ik vind het wel een toffe foto, het tegenlicht vind ik ook goed gekozen. Goed die beweging. Ik vind 'm wel goed
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [4] Verwijderd | 500 | 22-03-2004 11:59 |