Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet om Frontpage af te kraken, maar ik vind het maken van een site met frames in een WYSIWYG editor (What You See Is What You Get) sowieso rampzalig. Dat kan je veel beter in HTML schrijven.
Kijk eens hoe je een frames pagina maakt op Handleiding HTML. Daar staat zéér duidelijk en heel eenvoudig omschreven hoe je dit kan doen, bovendien leer je daar veel meer van. Als je 't echt pér se in Frontpage wil doen op jouw manier kan ik je helaas niet helpen; daar heb ik ook geen kaas van gegeten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar bedoel je dat ik het helemaal anders moet doen en dus helemaal alles in HTML? Of het HTML-gedeelte in Frontpage aanpassen?
|
![]() |
Het meest makkelijkst is dan om met een HTML editor te werken die met kleuren werkt. Als je het wilt kan ik je er eentje geven de Freeware is. Alleen er zit een klein virrusje in maar die kun je gewoon verwijderen met Norton.
Het gaat om 1stpage2000 Kijk maar even op http://www.ervsoft.com
||
Citaat:
![]() Edit: ehm, je link doet het niet..
|
![]() |
Ja dat gaat ook.
En het was een kleine foutje in de URL De goeie is: http://www.evrsoft.com/1stpage/
|
ok... we gaan beginnen...
Bestand >> Nieuw >> Tab framespagina's Kies nu uw framespagina en begin... Sla op en je zult zien welk gedeelte je opslaat... Hetzelfde voor een url, dan moet je linksonder definieren waar je de link in wil laden... ############ #$$$$$$$$$$$$$# #_____________# #$$$|$$$$$$$$$# #$$$|$$$$$$$$$# #$$$|$$$$$$$$$# #$$$|$$$$$$$$$# ############ Sorry voor de slechte dingeskendings maar # is je master en sla je best op als index.htm of index.html | en _ is je onderverdeling, deze pagina's sla je op naar keuze, als je dit hebt opgeslagen heb je dus 4 pagina's. 1 Master die naar alle pagina's en targets verwijst, en 3 pagina's, bijvoorbeeld een banner, een nieuwpagina en een navigatie-menutje... $$$ is je tekst... Ik hoop dat je hier wat aan hebt???!!! ![]()
Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 16:35. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ga het proberen in gewoon HTML, alleen zit ik nu met het probleem dat ik een hele pagina had gemaakt en pas daarna dacht van 'goh, je wou toch frames? Dan moet je die er wel in zetten' en nu doet de pagina het niet meer als ik de code voor frames erin zet.... ![]() Maar, ik pruts wel wat verder, op den duur komt het allemaal goed! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Jumboweb Martin | 84 | 09-10-2005 16:33 | |
Software & Hardware |
frame borders Da Scorp 2000 | 16 | 23-04-2005 11:54 | |
Software & Hardware |
[Centraal] HTML/CSS/Javascript Enlightenment | 499 | 05-01-2005 21:42 | |
Software & Hardware |
HTML/CSS/JavaScript Verwijderd | 500 | 17-03-2004 23:12 | |
Software & Hardware |
[OFFICE] Frontpage framepagina Dr Evil | 25 | 22-09-2003 08:58 | |
Software & Hardware |
[HTML/Frontpage] linken naar een frame op m'n site Roos | 3 | 08-09-2002 12:42 |