Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
<*)_>< --> 'roel; je hebt een beestensmoel' dekt de lading ook wel, is alleen minder poëtisch... |
![]() |
||
Citaat:
nou ja, misschien ook niet
|
![]() |
hmm, qua vorm vind ik dit eigenlijk niet zo goed. over de inhoud kan ik denk ik niet zo goed oordelen, maar de beelden zijn zo cliché! al veel te vaak gezien...
enkel 'manisch ongeluk' was opvallend vond ik, manisch is een mooi woordje, maar ik betwijfel of dat hier de lading dekt, aangezien manisch 'ziekelijk opgewekt' betekent. daarnaast is het rijm veel te gemaakt, en doet het gedicht echt kinderlijk overkomen. wat voor mij ook ontbrak was een afsluiting, het eindigt heel vreemd, net alsof je na vier regels van een strofe verplicht bent het geheel te beeindigen, ik zou hier nog wat aan schaven... nogmaals, voor jou zal de inhoud wel het juiste gevoel weerspiegelen en naar ik meen uit frustratie geschreven, maar als je een gedicht hier plaatst is dat om het andere mensen te laten lezen. wat betreft vorm (noem qua schoonheid van taal) zit ik hier niet bepaald te juichen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gedicht voelt voor mij wel af, maar misschien moet ik hem nog begraven o.i.d De woorden zijn iid qua rijm vaak met elkaar gebruikt, dat is wel waar, maar ik vond het niet zo cliché in het thema. Het is ook maar één gedicht, en ik heb het hier zeker wel neergezet zodat men het zou kunnen lezen! |
![]() |
|
![]() |
Liefste Roel.
Onze zielen verweven, Tot een vangend web. Ik wil je alles geven, Alles dat ik heb. Onze woorden vol ironie, Maar nu even met wat minder Nu heb ik er maar drie Die ik je wil geven. Ik wil je. Je maakte misschien een grapje, Maar ik wil je graag eens zien, Ik houd je heus niet voor het lapje, Al ben je niet wat ik verdien. Nu moet je jouw belofte nakomen, En dan doe ik de groeten, Aan iedereen in m`n dromen, Want dan heb ik je gezien. Je zei Vriendjes voor altijd.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en die heeft hij dr op gezet |
![]() |
|
|
![]() |