Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 11:23
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
gister was ik in hemelrijk (recreatiepark met zwem meertje en speeltuinen enzow) met wat vrienden, en de vriend van de broer van mijn vriendin (volg je het nog?) had ik boos gemaakt, want ik had namelijk een ballenbak balletje keihard tegen hem aangegooit, dus ik ren kei hard weg, rent ie achter mij aan en haalt ie mij loeihard onderuit, dus ik viel op de grond neer, schoof 4 meter verder en kwam tot stilstand tegen een paal, die best wel heel erg hard was. dus ik lag daar op de grond tegen die paal, met heel wat pijn en helemaal in een deuk.

en een ballebakballetje in je oogkas is oowk geinig

nu jullie
Oud 08-06-2003, 11:25
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik vind pijn kut.
Oud 08-06-2003, 11:27
Qamra
Qamra is offline
Nou niet om de pijn, maar wel om de actie..

Onderuit gaan op een bowlingbaan.. Kheb gehuild van het lachen
Oud 08-06-2003, 11:28
Quiana
Quiana is offline
Heb meestal niet zulke geinige pijn..
Oud 08-06-2003, 11:29
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 08-06-2003 @ 12:23:

en een ballebakballetje in je oogkas is oowk geinig

Ik heb een keer een broodje hagelslag in mijn oog gehad...
Maar dat deed geen pijn, en ik vind pijn ook nooit echt leuk..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:31
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 12:27:

juist ja jaja sommige acties...
Oud 08-06-2003, 11:32
owlbeer
owlbeer is offline
Gister toen ik werd geslagen door een vriendin omdat ze stonded was en ik haar zat te pesten, ze sloeg me en toen ik kon ik bijna niet meer stoppen met lachen.
Oud 08-06-2003, 11:33
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik vind pijn nooit geinig want ik heb een afschuwelijke hekel aan pijn,
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:40
Miss Helena
Miss Helena is offline
Op mn eerste wintersportvakantie, kwam ik van de piste af, alleen kon ik nog niet zo goed remmen... er kwam een hekje in zicht, te laat gezien natuurlijk, en ik ging er recht op af. Mjah, voordat ik t wist kwam ik tegen t hekje tot stilstand, met mn benen (en ski's natuurlijk) de lucht in... Pijn dat t deed, (mn kont tegen t hekje) maar ontzettend grappig
Oud 08-06-2003, 11:45
Pla
Pla is offline
Toen ik in de 2e ofzo zat ging ik altijd met een vriendin keihard in elkaars hand knijpen.. Wie er het eerste stopte was het mietje... Ernstig Maar was altijd wel lachen, wij met rode plekjes op onze handen
Oud 08-06-2003, 12:06
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
owjah, gister op een luchtkussen was er ook nog wel iets geinigs
bas 18 jaar, henny 16, theo 17.
ik.....snif...13

bas (jongen die mij lapte) stond in de hoek met een balletje uit de ballenbak, henny in de andere hoek met balletje, en theo ook in een hoek, met balletje, ik stond middenin, zonder balletje. (ja arme ik). ze gooiden alle3 tegelijk die balletjes op mij af, dus ik spring wat rond om ze te ontwijken, liggen die 3 balletjes op de grond, dus henny en theo duiken naar die balletjes, ik graai ze voor hun neus weg, maarja bas was der oowk nog, dus die maakt zown rugbybeuk tegen mij aan, ik lig op de grond, henny boven op mij zown zwaargewicht=pijnlijk, en theo ging pakte die balletjes van mij af en gooide ze tegen mij aan keihard, egt pijnlijk. dus ik probeerde onder henny uit te komen, lukte me, en ik rende op theo af, *ren ren ren, wilde net beuken* en toen BWOAAM!!! werd ik gebeukt door bas zie je mij vliegen

ik denk dat ik gnoeg geleden heb voor het komende jaar
Oud 08-06-2003, 12:14
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 12:27:

zeker ook achteruitgegeleden bij het gooien......
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:25
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 08-06-2003 @ 13:14:
zeker ook achteruitgegeleden bij het gooien......
Stapte met een been over de lijn (ja wist ik toen veel dat die banen in het vet staan ) dus ik knal bijna naar achter, ik gooi mezelf naar voren in de hoop niet te vallen en zo viel ik dus zijwaars met knieën naar binnen, voeten naar buiten en die bowlingbal tussen mijn benen
Oud 08-06-2003, 12:26
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 13:25:
Stapte met een been over de lijn (ja wist ik toen veel dat die banen in het vet staan ) dus ik knal bijna naar achter, ik gooi mezelf naar voren in de hoop niet te vallen en zo viel ik dus zijwaars met knieën naar binnen, voeten naar buiten en die bowlingbal tussen mijn benen
oew je overtreft me
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:14
Verwijderd
ik haat pijn
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:16
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 08-06-2003 @ 13:26:
oew je overtreft me
Zal ik het nog erger maken; 10 minuten later ging ik weer bijna onderuit

Toen hield ik mezelf wél overeind
Oud 08-06-2003, 14:54
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Geinig vind ik het nooit, maar je hebt pijn en pijn natuurlijk..
Oud 08-06-2003, 14:59
Verwijderd
't is maar waar je lol in hebt......
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 15:10
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik was op kamp met scouting en ik heb/had nog al is last van mn knieen, dat ik er ineens doorheen zakte,
ik had dus een tas van 15 kg op mn rug en zakte door mn knie.....
daar lag ik dan op de grond met die tas op mn rug. voelde me net een schildpad en konnie opstaan. had pijn en moest keihard lachen.... net als mn loop-maatjes van die dag. (die me uiteindelijk maar geholpen hebben)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 19:42
Verwijderd
Wintersportverhaal: ik ging de piste af, en aan de zijkant was een heuveltje voor de wat verdergevorderde snowboarders om te stunten. *ik sstond op ski's, onthoud dat*
ik raakte uit koers, en dacht: ach, ik ga er het beste van maken, en ging toch op mn plaat! geweldig! heb nog nooit zo gelachen!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 13:25:
*ziet het voor zich, en komt niet meer bij van het lachen*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:07
gizmo
gizmo is offline
Mijn zus en ik gingen samen winkelen. Wij met de trein.. omdat we nogal laat waren moesten we een beetje rennen over het spoor.. het had gesneeuwd.. dus het was glad.. *jaja*. Mijn zus liep voor mij en viel toen keihard op der ass, ze keek achterom en wilde mij nog waarschuwen maar nee hoor.. daar lag ik ook al.. we hadden pijn bij het leven maar lagen echt helemaal in een scheur
Oud 08-06-2003, 20:09
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Pijn is fijn.
Oud 08-06-2003, 20:09
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 08-06-2003 @ 13:26:
oew je overtreft me
jah nou ik ging mijn tweede keer wel echt maar dat was weer een simpel achteroverglijdertje.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:11
Fantôme
Fantôme is offline
ik zou bijna serieus gaan vertellen welke pijn ik graag beleef(de)maar dat doe ik toch maar niet
Oud 08-06-2003, 20:14
Verwijderd
Ik sloeg een x (uit woede, omdat ik een kans met een meisje gemist had) mijn vuist heel hard tegen de muur aan, een vriend was daarbij en lag helemaal dubbel toen hij mij met vochtige ogen in het gras zag rollebollen, bij nader inzien kon ik er ook wel om lachen. (nadat ik de bovenstaande fout had gecorrigeerd)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:35
Thomas
Thomas is offline
Pijn is nu eenmaal niet fijn, want anders zou het geen pijn zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:38
Dminor
Dminor is offline
Alle pijn is fijn.
Oud 08-06-2003, 20:44
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Dminor schreef op 08-06-2003 @ 21:38:
Alle pijn is fijn.
Wedden van niet?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:49
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
toen k met een vriend zat te kloten en ik hem omduwde, hij mij meetrok en toen de wieltjes van de bureaustoel in m'n rug kreeg.
deed wel AUW
maar we lagen wel helemaal in n deuk
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:32
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
toen k midden in de bus door het gangpad viel, nou, mijn vrienden hielden het niet meer
Oud 08-06-2003, 22:32
Taeke
Taeke is offline
Sorry, ik heb geen SM trekjes.
Oud 08-06-2003, 23:02
Qimm
Qimm is offline
Niet geinig, maar toch geen probleem.. sex En met het vooruitzicht dat het alleen nog maar beter kan worden...

No pain, no gain!
Oud 08-06-2003, 23:15
Shock
Shock is offline
ik moet er altijd wel om lachen als ik mezelf weer eens een electroshock bezorg, maar dan lach ik waarschijnlijk meer om de stommiteit dan om de pijn
Oud 08-06-2003, 23:18
Verwijderd
vallen tijdens skivakantie

midden op de piste stond een paaltje.. ik daar dus op af skieeen.. ben over de kop gegaan, met mn hoofd op de verijste piste en een ravijn in gedonderd... echt evel pijn deed het neit en k had alleen mn pink zwaargekneusd amar wat meot dat er vreemd uit gezien hebbenq
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 23:18
Verwijderd
Ja, pijn, lachen. Laatst toen ik een stuk gangreen in m'n voet had waardoor m'n been geamputeerd moest worden, ik kwam niet meer bij.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 23:44
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 08-06-2003 @ 13:06:
owjah, gister op een luchtkussen was er ook nog wel iets geinigs
bas 18 jaar, henny 16, theo 17.
ik.....snif...13

bas (jongen die mij lapte) stond in de hoek met een balletje uit de ballenbak, henny in de andere hoek met balletje, en theo ook in een hoek, met balletje, ik stond middenin, zonder balletje. (ja arme ik). ze gooiden alle3 tegelijk die balletjes op mij af, dus ik spring wat rond om ze te ontwijken, liggen die 3 balletjes op de grond, dus henny en theo duiken naar die balletjes, ik graai ze voor hun neus weg, maarja bas was der oowk nog, dus die maakt zown rugbybeuk tegen mij aan, ik lig op de grond, henny boven op mij zown zwaargewicht=pijnlijk, en theo ging pakte die balletjes van mij af en gooide ze tegen mij aan keihard, egt pijnlijk. dus ik probeerde onder henny uit te komen, lukte me, en ik rende op theo af, *ren ren ren, wilde net beuken* en toen BWOAAM!!! werd ik gebeukt door bas zie je mij vliegen

ik denk dat ik gnoeg geleden heb voor het komende jaar
En dat zijn vrienden van je?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 23:46
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Trouwens, pas had ik een setje illegale Israelische handgranaten laten importeren. Toen ik bij 1tje de pin eruit trok splinterde de gehele granaat recht mn darmstelsel in en magnetiseerde de rest wat tegen de stalen plaat in mn kop aan ging kleven zodat ik ook nog eens een bloedvergiftiging erbij kreeg, wat resulteerde in een acute bloedtransplantatie van 12 liter, waarbij mn bloedgroep uitverkocht was waardoor ik ook nog eens een andere bloedgroep aan moest gaan meten...

En dubbel dat ik lag

Als ik er aan terug denk moet ik nog lachen

[Ontopic]

Winkelwagentjes

[/Ontopic]
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 07:20
WolterB
WolterB is offline
pijn en leuk?

neuh
Oud 09-06-2003, 20:22
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
rugbyen op een springkussen is oowk gaaf vooral als er dan oowk nog is iemand aan je rug hangt

owjah en als de botsautoowtjes gaan rijden, geeft die baan blijkbaar stroom, dus een vriend zei doodleuk tegen me van, eeeej ga daar eens op staan? hij duwt mij op die baan en ikke raar springen over die baan heen damn zeg
Oud 09-06-2003, 20:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-06-2003 @ 23:18:
Ja, pijn, lachen. Laatst toen ik een stuk gangreen in m'n voet had waardoor m'n been geamputeerd moest worden, ik kwam niet meer bij.
Je hele been? Om een stukkie weefselversterf op je voet? Niet overdrijven nou naar ventje
Oud 09-06-2003, 20:31
Verwijderd
anale seks
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:34
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Wawl schreef op 08-06-2003 @ 21:44:
Wedden van niet?
Zeg dat maar eens tegen mijn ex-judo-leraar
Oud 09-06-2003, 20:47
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Citaat:
bertbart schreef op 09-06-2003 @ 21:31:
anale seks
Idd.
Oud 09-06-2003, 20:59
ESCO
ESCO is offline
Schrikdraad voor paarden is wel geinig om een keer aan te raken doet niet echt pijn.
Oud 09-06-2003, 21:09
Verwijderd
Oh, ik vind kleine pijn wel leuk Jodium in wonden gooien enzo. Maar erger dan dat moet het ook niet worden
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 21:20
Veenbes
Veenbes is offline
De keer dat ik tijdens wintersport met een vriendin ging rodelen en we besloten het laatste stukje offpiste te gaan, ik zat achterop en vloog over haar heen, samen met de slee. Daarna kregen we de slappe lach.
Oud 09-06-2003, 21:36
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik vind geen enkele pijn tot nu toe geinig, wel opwindend, bevrijdend, of lekker. Lees: piercingpijn, netkousen aandoen en dan telkens trekken aan dat ding, slaan met zweep, prikkeldraad (niet het echte, maar dat met 2 handen in tegengestelde richting pols), krassen, he, klink nu wel heel smachtig
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 06:49
Verwijderd
Pijn van de pit bij een concert voelt wel als een voldoening.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 10:39
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Als ik ontstoken nagelriemen heb ga ik daar juist altijd extra hard op duwen, geen idee waarom, want ik heb een hekel aan pijn.
Dat doe ik trouwens ook als ik tandpijn heb: extra hard op mijn tanden bijten.

Best vaag
Reageren

Regels voor berichten