Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toen hield ik mezelf wél overeind ![]()
|
ik was op kamp met scouting en ik heb/had nog al is last van mn knieen, dat ik er ineens doorheen zakte,
ik had dus een tas van 15 kg op mn rug en zakte door mn knie..... daar lag ik dan op de grond met die tas op mn rug. voelde me net een schildpad en konnie opstaan. had pijn en moest keihard lachen.... net als mn loop-maatjes van die dag. (die me uiteindelijk maar geholpen hebben) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wintersportverhaal: ik ging de piste af, en aan de zijkant was een heuveltje voor de wat verdergevorderde snowboarders om te stunten. *ik sstond op ski's, onthoud dat*
ik raakte uit koers, en dacht: ach, ik ga er het beste van maken, en ging toch op mn plaat! geweldig! heb nog nooit zo gelachen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn zus en ik gingen samen winkelen. Wij met de trein.. omdat we nogal laat waren moesten we een beetje rennen over het spoor.. het had gesneeuwd.. dus het was glad.. *jaja*. Mijn zus liep voor mij en viel toen keihard op der ass, ze keek achterom en wilde mij nog waarschuwen maar nee hoor.. daar lag ik ook al.. we hadden pijn bij het leven maar lagen echt helemaal in een scheur
![]()
|
Verwijderd
|
Ik sloeg een x (uit woede, omdat ik een kans met een meisje gemist had) mijn vuist heel hard tegen de muur aan, een vriend was daarbij en lag helemaal dubbel toen hij mij met vochtige ogen in het gras zag rollebollen, bij nader inzien kon ik er ook wel om lachen. (nadat ik de bovenstaande fout had gecorrigeerd)
|
![]() |
|
ik moet er altijd wel om lachen als ik mezelf weer eens een electroshock bezorg, maar dan lach ik waarschijnlijk meer om de stommiteit dan om de pijn
![]()
|
Verwijderd
|
vallen tijdens skivakantie
midden op de piste stond een paaltje.. ik daar dus op af skieeen.. ben over de kop gegaan, met mn hoofd op de verijste piste en een ravijn in gedonderd... echt evel pijn deed het neit en k had alleen mn pink zwaargekneusd amar wat meot dat er vreemd uit gezien hebbenq |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Trouwens, pas had ik een setje illegale Israelische handgranaten laten importeren. Toen ik bij 1tje de pin eruit trok splinterde de gehele granaat recht mn darmstelsel in en magnetiseerde de rest wat tegen de stalen plaat in mn kop aan ging kleven zodat ik ook nog eens een bloedvergiftiging erbij kreeg, wat resulteerde in een acute bloedtransplantatie van 12 liter, waarbij mn bloedgroep uitverkocht was waardoor ik ook nog eens een andere bloedgroep aan moest gaan meten...
En dubbel dat ik lag Als ik er aan terug denk moet ik nog lachen [Ontopic] Winkelwagentjes ![]() [/Ontopic] |
![]() |
|
rugbyen op een springkussen is oowk gaaf
![]() ![]() owjah en als de botsautoowtjes gaan rijden, geeft die baan blijkbaar stroom, dus een vriend zei doodleuk tegen me van, eeeej ga daar eens op staan? hij duwt mij op die baan en ikke raar springen over die baan heen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik vind geen enkele pijn tot nu toe geinig, wel opwindend, bevrijdend, of lekker. Lees: piercingpijn, netkousen aandoen en dan telkens trekken aan dat ding, slaan met zweep, prikkeldraad (niet het echte, maar dat met 2 handen in tegengestelde richting pols), krassen, he, klink nu wel heel smachtig
![]() |
![]() |
|
Als ik ontstoken nagelriemen heb ga ik daar juist altijd extra hard op duwen, geen idee waarom, want ik heb een hekel aan pijn.
Dat doe ik trouwens ook als ik tandpijn heb: extra hard op mijn tanden bijten. Best vaag ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |