Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 12:13
Choke
Choke is offline
Als ik het spel speel, blijft hij altijd na 6 min vasthangen.. het maakt niet uit in welke gedeelte ik zit met het spel.. of wat ik aan het doen ben.. weet iemand hoe dat komt.. of hoe ik het weg kan halen?
Choke
Oud 09-06-2003, 13:33
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Probeer je de nieuwste drivers voor je videokaart en de nieuwe directx te installeren, of je computer uit de zon te zetten.
Oud 09-06-2003, 13:55
Choke
Choke is offline
kben niet zo handig met computers.. moet ik de nieuwste Direct X downloaden?? want me computer staat niet in de zon
Oud 09-06-2003, 14:14
Enlightenment
Enlightenment is offline
Wat bedoel je met vasthangen, doet ie niks meer?

Speel je nog meer spellen, heb je daar geen problemen bij?

Wat voor besturingssysteem (OS) gebruik je? B.v. Windows XP.
Oud 09-06-2003, 14:59
Choke
Choke is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 09-06-2003 @ 15:14:
Wat bedoel je met vasthangen, doet ie niks meer?

Speel je nog meer spellen, heb je daar geen problemen bij?

Wat voor besturingssysteem (OS) gebruik je? B.v. Windows XP.
ja.. het geluid herhaald steeds.. en nix beweegt meer enzo.. gewoon.. vasthangen
bij andere spellen heb ik dat niet
ik heb Windows XP
Oud 09-06-2003, 16:12
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Choke schreef op 09-06-2003 @ 15:59:
ja.. het geluid herhaald steeds.. en nix beweegt meer enzo.. gewoon.. vasthangen
bij andere spellen heb ik dat niet
ik heb Windows XP
www.microsoft.com/directx

Denk ik .
Oud 09-06-2003, 16:58
Underdogg
Underdogg is offline
Je kan beter je driver updaten. Ik heb ook dit soort problemen gehad, ik heb mijn driver ge-updated en alles ziet er echt weer prachtig uit en alles verloopt vloeiend.
Als je niet weet welke driver je hebt, klik je op start dan uitvoeren en typ je in: dxdiag. Klik op OK. Je krijgt het diagnostische hulpprogramma voor Direct X. Klik op beeldscherm en als het goed is zie je in het vakje "apparaat" de naam van je driver staan. Ga dan naar http://www.blizzard.com/support/?id=msi0369p hier kun je als het goed is je driver aan klikken. Je wordt naar een website gebracht van het bedrijf waar je een driver van hebt. Daar kun je hem als het goed is updaten...
Als de driver niet op de lijst staat kan je bij google ook even de site van je driver opzoeken en hem vervolgens updaten.

Het is echt het proberen waard, als je het nog nooit gedaan hebt verloopt het allemaal een stuk vloeiender.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 17:13
Choke
Choke is offline
Citaat:
Underdogg schreef op 09-06-2003 @ 17:58:
Je kan beter je driver updaten. Ik heb ook dit soort problemen gehad, ik heb mijn driver ge-updated en alles ziet er echt weer prachtig uit en alles verloopt vloeiend.
Als je niet weet welke driver je hebt, klik je op start dan uitvoeren en typ je in: dxdiag. Klik op OK. Je krijgt het diagnostische hulpprogramma voor Direct X. Klik op beeldscherm en als het goed is zie je in het vakje "apparaat" de naam van je driver staan. Ga dan naar http://www.blizzard.com/support/?id=msi0369p hier kun je als het goed is je driver aan klikken. Je wordt naar een website gebracht van het bedrijf waar je een driver van hebt. Daar kun je hem als het goed is updaten...
Als de driver niet op de lijst staat kan je bij google ook even de site van je driver opzoeken en hem vervolgens updaten.

Het is echt het proberen waard, als je het nog nooit gedaan hebt verloopt het allemaal een stuk vloeiender.
K zie het woord apparaat niet staan.. maar moet je weten welke versie je hebt? er staat dat we DirectX 8.1 hebben.. en moet ik dan de link klikken en volgende instructies volgen??
Oud 10-06-2003, 20:32
Underdogg
Underdogg is offline
Nee je hebt directX 8.1 dat is wel ok. In je computer heb je als het goed is een videokaart zitten. En die moet je up to date houden via het internet, dan zullen de spellen weer vloeiend gaan. Als je dxdiag hebt geopent moet je op beeldscherm klikken. Als het goed is staat het woord "Apparaat" in het blauw linksboven een halve cm onder systeem. In dat "vakje" staat ook de naam van de videokaart die je hebt. Bij mij is dat bijvoorbeeld Matrox Millenium G400 dualhead.

Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 20:38.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:18
Choke
Choke is offline
Citaat:
Underdogg schreef op 10-06-2003 @ 21:32:
Als je dxdiag hebt geopent moet je op beeldscherm klikken. Als het goed is staat het woord "Apparaat" in het blauw linksboven een halve cm onder systeem. In dat "vakje " staat ook de naam van de videokaart die je hebt.
dat heb ik niet.. kan dat komen omdat ik niet de superuser van de computer ben?? (we hebben XP )
Oud 12-06-2003, 05:58
Enlightenment
Enlightenment is offline
Als je een nVidia GeForce kaart hebt, kun je nieuwe Detonator of Omega drivers downloaden.

Omega nVidia 43.45
Win2k/XP: http://66.227.103.238/omega/nvidia_wxp_omega_14345.exe

Verder raad ik je aan eens alle updates van www.windowsupdate.com te installeren.
Oud 12-06-2003, 14:52
Underdogg
Underdogg is offline
Citaat:
Choke schreef op 11-06-2003 @ 19:18:
dat heb ik niet.. kan dat komen omdat ik niet de superuser van de computer ben?? (we hebben XP )
Vraag dan aan de superuser of hij even kijkt... misschien helpt het
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten