Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Prettig:
- intelligent - over het algemeen aardig tegen mensen - ik rook en drink niet - stipt, kom altijd op tijd op afspraken - kan me enorm vastbijten in iets (kan ook negatief zijn) - ik sta open voor andermans meningen - kan goed samenwerken met anderen mits er een duidelijke taakverdeling bestaat, anders wil ik het liefst de leiding overnemen (wat me nog lukt ook ![]() - ik laat me niet uitbuiten door anderen, let altijd op mijn eigen belangen - ben geen meeloper, wat anderen cool vinden moeten ze zelf weten - let altijd op mijn geld (geef soms wel veel uit, maar laat het nooit zover komen dat ik écht blut ben) Minder prettig: - piekeraar - egocentrisch - soms wat arrogant / betweterig - eigenwijs - gevoelsmatig gesloten - kan cynisch zijn - vaak ongeduldig - weinig zelfdiscipline - bij vlagen chaotisch |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
prettig
-eerlijk (soms te- , maar dat heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe anderen dit interpreteren) - veel doorzettingsvermogen (we spreken hier niet over motivatie opzichzelf , dat hoort in het andere rijtje thuis denk ik ![]() - intelligent (feitelijk gezien in ieder geval wel , of dat tot uiting komt is een tweede) -gezegend met een enorm rijk , overweldigend innerlijk leven ![]() - positief denkend - humoristisch minder prettig - soms een tikkeltje te manipultief - niet snel gemotiveerd (maar als..... zie punt 2 rij1 ![]() - te onzeker om veel op eigen inzicht te handelen - moeite met contact maken en behouden - moeite anderen bij te benen (gevolg van punt 4 ,rij 1) - hier een daar een tikkeltje te perfectionistisch <->slordig Twijfelgeval - wispelturig (last van enorme stemmingswisselingen , waarbij ik eigenlijk een stuk of 5 van deze lijsten zou moeten schrijven ![]() samengevat: ![]() Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 07:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Negatieve dingen Ik pieker te veel Ik verwacht te veel van mezelf op bepaalde gebieden Ik schiet snel in de stress Ik kan mezelf maar niet mooi vinden Ik krop dingen op en kan me niet goed (genoeg) uiten Positieve dingen Ik luister graag naar anderen en problemen Ik kan goed leren Ik ben tegen geweld (ja, dat vind ik een goed punt) Ik hou me aan afspraken en beloftes Ik... Euh... Doe gewoon mn best...? ![]()
||
![]() |
Citaat:
bezorgd lief braaf eerlijk onprettig bezorgd onzeker - faalangst wispelturig twijfelaar
|
prettige eigenschappen
![]() help graag andere mensen ik ben niet asociaal ingesteld neem het gauw op voor een ander, als die in moeilijkheden zit ben eerlijk in argumenten en meningen ik kan veel pijn verdragen ben geen watje die nix durft slegte eigenschappen ![]() 'k kan behoorlijk uit muh sloffen schieten ben soms te lui ik reageer vaak te heftig, en met een te grote bek ben soms iets te hebzuchtig doe vaak stuntelachtige dingen zoals kei hard tegen een kast aan lopen, of allerlei dingen uit muh handen laten vallen ![]() verders weet ik niet veel meer
|
Verwijderd
|
prettig:
- sta voor iedereen klaar - wil iedereen helpen - luisterend oor.. onprettig: - ben nogal emotioneel zeer onzeker opt moment - kan heel raar reageren - doe laatste tijd alleen maar de mensen pijn van wie ik hou - kan niet huilen - soms heel lui kan nog wel doorgaan, maar geen zin in |
![]() |
|
prettig:
-Sta altijd klaar voor anderen -Kan hard werken -Kom altijd optijd onprettig: -Ben soms helemaal niet aanspreekbaar -Loop de klas uit -Loop weg voor m'n problemen -Ben niet eerlijk tegen vrienden en vriendinnen en ouders -Loop iedereen voor de voeten -Laat nooit gevoelens zien -Wantrouw mensen\ -Hou me niet aan afspraken/beloftes
Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 11:43. |
![]() |
|
ik kijk gewoon even wat anderen gepost hebben schrijf dat dan bij mezelf weer.. zo mis ik tenminste wat minder
positief: -ik ben creatief en kan goed acteren -doorzetter -ik ben er voor iedereen -probeer iedereen een gelijke en eerlijke kans te geven -geduldig -kan relativeren -zelfstandig - slim - denk na voordat ik wat doe -kom op voor mezelf, laat me niet uitbuiten -geen meeloper -chaotisch (sommigen vinden dit een negatieve eigenschap maar ik vind het heerlijk) -eigenwijs -eigen mening -eerlijk -zeg wat ik denk -stemmingswisselingen -bezorgt -help graag anderen negatief: -perfectionisme -onzekerheid (die langzaam aan het wegtrekken is gelukkig) -dingen opkroppen -slordig -opvliegerig -te gevoelig (trek me alles ook veel teveel aan enzo) -minderwaardigheidscomplex (ik vind anderen altijd belangrijker dan mezelf, en vraag em bij alles af waarom ik het zou doen,, die persoon kan wel wat leukers met zn tijd doen) -jalours -sta gesloten voor andermans meningen maar probeer heiraan te werken -lui -stemmingswisselingen de belangrijkere punten zijn donkerder gemaakt zo lang genoeg ? Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 12:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik bedoel... niemand is perfect ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Prettige eigenschappen:
*doorzettingsvermogen *denkertje *geen meeloper, wil altijd mezelf zijn Onprettige eigenschappen: *neiging tot liegen *aandachttrekker *soms te naïef *perfectionistisch *denkertje *te gevoelig
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eigenlijk kon ik dat ook nog bij mij plaatsen, ik vind het voor mezelf een positieve eigenschap dat ik niet echt oppervlakkig ben, een denkertje maar het kan best wel een grote slechte eigenschap worden als ik teveel ga denken en ofwel te veel achter iets ga zoeken ofwel te overbezorgd wordt ofwel geen rust meer ken in mn hoofd...
|
positief:
-Ben vaak bereid om iets voor een ander te doen -intelligent -doorzetter -doe dingen graag goed - emotioneel, daardoor heel spontaan en lief negatief: - het is nooit goed genoeg - doordat ik zo emotioneel ben voel ik me, als ik me rot voel enorm rot -haal dingen niet die ik wel kan halen -ben snel boos en heel boos -kan dingen niet goed aan andere overlaten, ik ben bang dat het niet goed gebeurd - kan niet goed verantwoordelijkheden dragen buiten mezelf.
|
Verwijderd
|
Positief:
goed kunnen luisteren Gevoelig Creatief Objectief dingen kunnen bekijken Gevoel voor humor Sta altijd voor iedereen klaar Eigenwijs maar op een positieve manier Open voor gevoelens Negatief: Sta altijd voor iedereen klaar Ongelooflijk chaotisch Piekeraar Ietwat koppig - nogal dus Eigenwijs ![]() En nog veel meer |
![]() |
|
positief:
* groot verantwoordelijkheidsgevoel * eigen mening * kan voor mezelf opkomen * zelfstandig * kan goed raadgeven maar het zelf niet uitvoeren * praktisch * probeer altijd eerlijk te blijven * trouw * kan wel redelijk goed leren negatief: * vraag soms heel veel aandacht * groot verantwoordelijkheidsgevoel * ben zo'n twijfelkont * onzeker * stop mn problemen weg * totaal niet creatief * verlegen * absoluut niet spontaan * zet mezelf soms te vaak aan de kant voor anderen * vergeet mezelf weleens omdat ik te veel met anderen bezig ben Ik ben wel redelijk in evenwicht @ Wendy, waar blijven je positieve eigenschappen, die heb je echt wel! zal er eens wat voor je verzinnen: * kan goede raadgeven * kan goed luisteren * geduldig * lief klopt het een beetje, kijk eens of je er wat in herkent?
|
Verwijderd
|
prettig:
ik kan goed luisteren als het om gevoelens enzo gaat creatief/muziekaal goed voor de natuur niet prettig: koppig te eigenwijs piekeren chaotisch ongeconcentreerd betweterig aandachttrekkend twijfelkont enorm vergeetachtig ik sta vaak mensen in de weg bij het waarmaken van hun dromen lomp slecht in relativeren faalangstig sow, ik had niet gedacht dat het me zo moeilijk zou vallen! ik heb mijn best gedaan en als me wat invalt zet ik het er nog bij. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Positief:
-Blijft bij keuzes (soms ook negatief) -Kan goed luisteren (ligt aan mijn bui) -Staat altijd klaar voor anderen -Neemt in geval van nood altijd de tijd voor iemand -Altijd bereid mezelf ondergeschikt te maken aan een eventueel te behalen resultaat in een groep. -Neemt voortouw in een groep wanneer het niet lekker loopt (probleemoplosser) -Denk op rustige momenten vrij logisch na en redeneer vrij makkelijk. (geef dan ook vrij makkelijk goed advies) -Creatief met muziek, beeld (alhoewel..) en gedichten (maar dat wil de laatste tijd ook niet echt meer) -schattig (heb ik van horen zeggen ![]() -Liever te vroeg dan te laat (maar als ik dan toch te laat ben dan ook goed ook ![]() -Altijd bereid verantwoording af te leggen voor wat ik heb gedaan zolang de mensen die mee deden het ook maar doen. (noem mij een verrader maar ik ga niet in mijn uppie ergens de verantwoording voor nemen bij bepaalde zaken als anderen er ook fout in hebben) -Rustpunt in een groep. (ben altijd de laatste die echt mijn volledige uitbundigheid laat gaan) -Nuchter (in meerdere opzichten) -Kritisch (Dit is tegelijk ook negatief) -Trouw (ask Ester ![]() -Eerlijk (soms een leugentje om mezelf voor anderen te beschermen of anderen tegen mij te beschermen) Negatief: -Paranoia (overal wel IETS achter zoeken) -Wisselvallig (hello mr. moodswing) -Chaoot in gevallen van nood (ik verzet dan net zoveel werk als 2 mensen maar ik maak ook genoeg fouten voor 2 mensen) -Ochtenhumeur -Trek het mezelf erg aan als mensen depressies 'onderschatten' of als ze hun mening presenteren waaruit blijkt dat ze geen ervaring hebben met de bijbehorende gevoelens en gedachtengangen (als je het gevoel niet kent houd dan je mond ![]() -Soms thuis vertrekken en dan 'bijkomen' op een plek waar ik helemaal niet moet zijn of op bestemming zijn maar er dan ook werkelijk al een kwartier blijken te zijn. (terwijl het me totaal ontgaat) -Muur bouwen zodra een gesprek te ver gaat -Lang leve het masker (sarcasme ja) -Laat me teveel opjutten als mensen gaan spelen op personen die voor mij belangerijk zijn. (zoals Aaaaaart.. heel goed kon altijd en Utopia net zo) -Aan dingen beginnen en dan ergens halverwege of vlak tegen het einde geen zin meer hebben en afhaken -Afspraken maken op de ene dag en de volgende dag mezelf haten dat ik het afgesproken heb. -Laat soms teveel over me heen lopen -Soms teveel dingen doen op gevoel en emotie -Gat in mijn hand ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het fijn dat ik mezelf heb aangeleerd positief te denken, dat ik meer zelfvertrouwen heb, dat ik vooruitstrevend ben en avontuurlijk. Ik vind het ook prettig dat ik probeer niet te snel over mensen te oordelen en ook respect te hebben voor mensen die qua uiterlijk of mening botsen met de mijne.
Minder van mezelf vind ik dat ik nog steeds ietsjes te onzeker en te perfectionistisch ben, dat ik nog te weinig voor mezelf opkom en dat ik nog niet zo goed ben in het leggen van contacten. Dat hangt allemaal met elkaar samen. Maar hee, het komt wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedereen heeft goede eigenschappen, dat mag je best wel toegeven hoor. Er is niemand die je voor arrogant gaat uitmaken als je een beetje positiever over jezelf gaat denken. Kweek es wat zelfvertrouwen! ![]() |
![]() |
|
![]() |
+
weet wanneer ik mn bek moet houden ik heb geen andere mensen nodig om me te vermaken ik kan heel erg genieten van kleine dingetjes en muziek - ik ben heel erg egoistisch ga mensen negeren als ze me dwarszitten ik zeg niet wat er is als ik ergens mee zit, ook niet als het die persoon betreft. |
![]() |
|
Positief:
Ruimdenkend Sociaal Behulpzaam Zelfstandig Perfectionistisch (maar die hoort tegelijkertijd ook bij negatief) Eerlijk Positief denkend (ik kan in elke tegenslag vaak toch wel iets goeds bedenken) Negatief: Perfectionistsich Eigenwijs/koppig Ongeduldig Kinderachtig Impulsief Slordig Tegenstrijdig Veel last van stemmings- en gevoelenswisselingen En verder kan ik absoluut niet tegen kritiek ![]()
|
![]() |
prettig:
Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 16:54. |
![]() |
|
Prettige eigenschappen van mezelf
*Ik heb een goed luisterend oor voor een ander *Ik sta voor een ander klaar. Altijd *Ben altijd bereikbaar voor een ander , op welk tijdstip dan ook Minder prettige eigenschappen van mezelf * Kan opeens heel blij worden / Kan opeens heel depri worden * Mag iemand juist heel erg of juist niet . En dat is voor die persoon minder leuk * Zegt dingen waarop het staat , in mijn oogpunt dan * Kraakt mensen af voor de lol. (word meestal niet geaccepteerd)
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 10:17. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Psychologie |