Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2003, 09:20
michelle_flo
michelle_flo is offline
Hoi allemaal,

ik vroeg me af hoe snel jullie je ziek melden voor stage/werk/school ?? Als je echt doodziek bent en niks meer kunt, of zomaar om lekker thuis te zijn bijvoorbeeld ?

michelle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2003, 09:34
Boogie
Boogie is offline
Heb ik wel eens gedaan zodat m'n weekend wat langer was
Is wel vervelend als je je dan ook bij je uitzendbureau ziekmeldt, want dat betekent dat je je ook weer beter moet melden bij het uzb en het gak
Oud 10-06-2003, 10:52
Miracle
Miracle is offline
Voor school doe ik niet zo moelijk over. Als ik echt niet naar school kan omdat ik té ziek ben, blijf ik thuis. Of als ik al een aantal dagen heel moe ben en gewoon ff wil herstellen.
Soms blijf ik ook thuis als het een ontzettend drukke dag gaat worden en ik veel dingen moet inleveren die ik niet af heb.

Op m'n vorige werk verdiende ik nooit was als ik niet kwam, dus over het algemeen moest ik echt té ziek zijn om te werken voordat ik me daar ziekmeldde.

Stage heb ik (nog) niet
Oud 10-06-2003, 16:55
Balance
Balance is offline
Voor school meld ik me vrij vaak ziek, maar ik ben ook vaak ziek dus dat klopt wel. Ik heb er iig weinig moeite mee om een dagje thuis te blijven (zoals vandaag )
Voor werk is het anders. Daar heb ik me slechts 2 keer ziek gemeld. Beide keren had ik ook meteen bezoek van de inspectie of ik wel echt ziek was.
Oh ja, kheb me ook een periode van 2,5 maand ziek gemeld, maar dat was omdat ik een blessure had waarmee ik niet kon lopen en staan, terwijl mijn werk juist alléén maar lopen en staan is. Dat ging dus echt niet, maar ik kon gedurende die periode wel andere dingen doen. Toen ben ik dus (uiteraard) niet constant thuis gebleven.
Oud 10-06-2003, 17:20
Verwijderd
Voor school meldde ik me wel vaker ziek als voor werk, maar ik kneep er niet tussenuit als ik het niet iets niet af had en het in moest leveren. Als je het niet af hebt moet je maar voor de consequenties opdraaien vind ik, zul je ook moeten als je later gaat werken. Voor me werk gaat het zo ver dat ik zelfs ziek ga werken. Het moet echt wel wezen dat ik omval of dat ik geen hand voor ogen zie, door bijv onzettende verkoudheid, wil ik thuis blijven. Zere kop, misselijk, diarree enz ga ik gewoon werken.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 20:46
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
nou michelle kheb niet zoveel te melden behalve dat ik vroeger heel veel ziek was en tegenwoordig bijna nooit meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten