![]() |
|
Verwijderd
|
Xenobia ... Erg lokaal bandje bij mij in de buurt... Ik ga d'r niet van uit dat iemand ze kent hier, maar kijk eens op http://go.to/xenobia...
Hun grootste invloed is Dream Theater, en dat merk je wel.. luister es naar de Dream Theater medley... oké dat was het weer, doei ps. Dit is geen reclame ofzo ik wilde dit gewoon onder de aand8 brengen.. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Dan ga ik ze in elk geval weer live zien. (ze mochten helaas niet weer op Rotorock spelen) Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Voor de geïntresseerden ik lees net dat ze de 21 in Den Haag optreden...
http://www.zwaremetalen.com/concertagenda.php# |
![]() |
||
Citaat:
- ze spelen maar 2 nummers (mogen maar 5 min.) - het is nog niet duidelijk hoe laat (hele gebeuren duurt van 12u tot 18u) - er zijn nog veel meer andere acts, verwacht dus geen heel optreden
||
Citaat:
Ik was bij de weg 't meisje met 'n zwarte trui met capuchon, wijd uitlopende broek en ik stond vooraan foto's te maken (die binnenkort op de site komen trouwens) - misschien gezien?
|
Verwijderd
|
Hmm... ik stond wel vooraan maar ik kan me niet herinneren dat ik jou gezien had... ik was jongetje met rood/zwart haar en zwart 'tallica longsleeve.. ik keek waarschijnlijk nog een b'tje brak want dat was ik nogal (gewoonlijk op zondag)
even ontopic blijven op de site http://go.to/xenobia kun je wat voorbeelden downloaden, waaronder ook 2005, zonder viool deze keer. Was inderdaad een gouden greep, hopelijk doen ze dat echt vaker. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ze zei gisteren dat ze het spelen best moeilijk vond, maar ik vond het hardstikke goed klinken ondanks dat ze maar een paar keer hadden geoefend. Kreeg op het eind van Omega heel even kippevel ![]()
|
Verwijderd
|
Om dit topic maar weer eens omhoog te schoppen met een nutteloze boodschap...
Ik heb ze gister weer gezien, ze speelde in Saturnus in Scheveningen, en het roelde alweer de pan uit, het is duidelijk te zien dat bij alle gelegenheden waar ze spelen dé band zijn waar het publiek de meeste aandacht aan besteedt. Ze speelden 3 nieuwe nummers maar ook de oude (Trio, 2005 en solosong) waren erg duchtig... eXo recommends: dat jullie nu ff wat nummers downloaden! 2005- (Pre master version) Solosong- (live at rotorock 2001) Ze spelen binnenkort in de Baroeg trouwens, kijk voor updates op de site. |
![]() |
|
He eXo (en andere geïnteresseerden)
Ze hebben sinds een paar dagen een EP 'Xenobia' (in eigen beheer) uitgebracht, en daarbij zijn er nog wat meer nummers vd site te downloaden, dus als je die nog niet hebt; zeker ff luisteren: - Put some cream on it! - s.W.a.N. Ze zijn echt zwaar vet! Vooral 'Put some cream on it!'. Ik denk wel dat ik de EP ga aanschaffen ![]()
||
Citaat:
![]() Maarre, ik hoop dat ze binnenkort weer naar de Rotonde komen want dan kan ik ze weer eens zien. Wil die nwe nummers weleens live horen ![]()
|
![]() |
Ey Marlou: rotonde deed moeilijk....ik stuur ze binnenkort wel een cdtje en dan komt het goed....
We spelen 7 juni in de Baroeg in Rotterdam (samen met Sun Caged en Triple 7), kom je ook? ....komen JULLIE ook ? ![]() Enne eXo, als je een cdtje wilt, kan je gewoon mailen ![]() We kennen vast wel via via iemand die hem door kan geven enzoo En het klopt dat we bezig zijn met nieuw materiaal MET viool ![]() In de Baroeg doet Tessa een nummer of 4 mee.... Wordt heel vet!!! Laterz http://go.to/xenobia
||
Citaat:
![]() Xenobia *hoort* gewoon daar nog een keer te spelen. punt En 7 juni Baroeg; ik kan niks beloven, ik vraag nog wel even rond of er nog mensen ook mee willen. Ik kan en ga er niet in m'n eentje heen. Maar verwacht er maar niet teveel van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() jaah jij staat ook in me cu2 lijssie toch? ![]() |
![]() |
|
Niet ver.. Ben een beetje aan het 'experimenteren', maar kom nog niet ver. Heb nog alleen top-banner. Maar verwacht nix professioneels, geen flash etc. Als je wilt weten wat ik zowel kan moet je in m'n info kijken en naar m'n site gaan.
Maar tis best moeilijk om een site van iemand anders te maken. En voor een band is natuurlijk hardstikke gaaf, en ik hoop ook dat het wat gaat worden ![]()
|
Verwijderd
|
Up
Sja, ze speelden wel weer goed deze keer, klonk lekker in het gehoor, op wat technische mankementen na.. Dit is van de nieuwe demo.. Put Some Cream On It 2005 Swan |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depri vriend Papaya | 5 | 19-11-2011 11:40 | |
Psychologie |
claimen/verlatingsangst-achtig... graag tips? yayminay | 5 | 31-03-2009 22:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Aanslag Londen #3 Gatara | 500 | 15-07-2005 11:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39 Gothic | 500 | 22-03-2005 11:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat wil hij nu? *carmen* | 25 | 03-01-2005 21:10 |