Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
bij mij op gitaarles hebben ze een blauwe aria voor ruim 160 euro en die klinkt ook best goed. maar ik spaar toch eerst nog ff door voor een nieuwe versterker. en dan ga ik tegen de tijd dat ik die heb eens wat beter kijken naar een steel string want dat ding van mij met nylon snaren is niks. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
ik heb een martin d-15 steel string
die bevalt erg goed martin is een van de beste merken steel string gitaren maar je hebt veel prijsklasses dit was nog een redelijk goedkope List Price $979.00 ik heb em voor de helft ongeveer gekocht via internet
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zelf een Yamaha en die bevalt me best. Hij was alleen wel 500 euro. Cort maakt hele mooie akoustische gitaren, Yamaha dus ook wel, maar het beste is gewoon naar de winkel gaan en uitproberen. En iemand meenemen die er verstand van heeft, idd. |
![]() |
|
Als je besluit een steel string te kopen, en je zeker weet dat je wil doorgaan met gitaren kun je het beter meteen goed aanpakken en niet 1 kopen waarvan je denkt dat het leuk is voor beginners...
anders krijg je er later zeker spijt van... koop een goeie! (eigenlijk moet je ook niet op de prijs letten) en zorg dat ie lekker klinkt en lekker speelt
|
![]() |
Ligt er ook aan wat je ermee wilt spelen... Als je een btje Oasis-achtige dingen wilt moet je dus een Western, voor dingen als klassiek, flamenco en dat soort dingen heb je absoluut een visding nodig. Bedenk wel dat een Western een kuthouding heeft, en dat 'ie duur wordt als je een goeie wilt. Visdingen zijn simpeler, hebben een dieper geluid (vind ik) en zijn easier to play. Mijn spaanse ibanez kostte 130 euro, en't geluid is supergoed, maar ik neem aan dat jij geen Bach speelt hehe
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke akoestische gitaar kopen? Admire | 3 | 03-01-2017 15:06 | |
Muziek |
Akoestische gitaar kopen Elin3 | 17 | 02-06-2013 15:44 | |
Muziek |
Akoestische gitaar kopen Verwijderd | 10 | 06-10-2010 18:18 | |
Muziek |
heb ik een amp nodig voor akoestisch-elektrisch gitaar? Psycholord | 4 | 26-02-2008 22:20 | |
Muziek |
Gitaar 2e hands kopen? levi's | 11 | 01-03-2005 18:56 | |
Muziek |
akoestische gitaar? klassieke gitaar? Kleurboek | 13 | 05-08-2002 21:01 |