hey , ik heb en verhaal geschreven , het is wel wat matrix achtigs , en ook wat , misshien zul je er wel meerdere dingen in herkennen , misschien zelfs dingen die ik zelf niet doorhad/wist

haha . , nu , het verhal zit zo ,
stel je even voor dat het echt is , en dat wij niet in de echte wereld leven , maar in een wereld , in de gedachten van iemand anders , die in tussen het echt leven woont , zo is het nu eenmaal , dat zijn geschapen mensen , hem min of meer overtreffen , en dat er een 'gat ' is ontstaan , een uitweg tussen de 2 werelden , waar onze 12 lotgenoten per ongeluk in verzeild graken en zodus zijn ze nu in het land van de zeven zilveren manen .
Deze wereld is een illusie , zo zei een groot man ooit , we leven in een droom . Maar wat gebeurt er als iemand uit deze droomwereld wakker wordt , vooraltijd ,en ziet hoe het er in het echt aan toe gaat ? Wij zijn alllen de bedenking van een schepper , Een schepper die met ons speelt als een kind met zijn lego . Maar ah , het moest er eens van komen , jaren geleden , heeft hij , een steek gelaten , (vergissen is menselijk zouden wij zeggen) en Enkele van zijn poppetjes zijn bevrijd van de dromen . Ze komen terecht in en andere wereld , . Waar ze moeten vechten voor hun bestaan , een wereld vergelijkbaar is met ene van die vele science-fiction boeken . helaas een wereld zonder ander menselijk leven ( zo denken ze toch) . En nog het ergste van alles .Zij moeten vechten en vluchten tegen hij , hij die ons ras geschapen heeft , hij die goed en slecht een naam gaf . Hij aanvaard het niet dat zij nu vrij zijn , neen gevangen wil hij hen , in zijn wereld waar hij alls belist. Zij de 11 bevrijdden , willen een kolonie stichtten , ze wilen andere mensen niet bevrijden , neen helemaal niet , want heimelijk willen ze terug naar hun leventje waar alles zo gemakkelijk was . ze lijden een leven op de vlucht.
"Wie zijn jullie eigenlijk ? "vroeg Gefara. "en... waar zijn wij ? ik snap het niet , dit is een wereld waar ik nog nooit over gehoord heb , dit is en plaats van verderf , zo erg kan het toch nergens op de wereld zijn ?" Zamon antwoordde haar ," ik heet zamon, meisje , en ook al weet ik weinig denk ik dat ik jullie toch enkele dingen kan vertellen , dingen waar jullie je leven lang niet hebben bij nagedacht , enkel een kleine groep wetenschappers onder mijn leiding hadden over zulke toestanden eens verteld . Ik was niet toevallig op dat strand daar aan de noordkust , niet als jullie , neen ik wist dat er iets gebeuren zou , al had ik geen vermoedens over wat het zou kunnen zijn ." De anderen keken hem verbaasd aan . ze waren allen samngebracht ,misschien door het toeval , misschien door het lot . 12 toevalige voorbijgangers die van het ene moment op het andere ergens anders waren . in en onbekende wereld , onmiddelijk op de proef gesteld , ze waren nog niet ten volle besef en er kwam al een gruwelijk monster op hun afgesneld , wat een van hun het leven kostte . nu op een hopelijke veilige plaats kwamen ze tot adem .
hmm, ik zal onmiddelijk nieuwe stukjes posten , enkelen onder jullie hebben die dan ook al gelezen