Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb net de normeringen van het vmbo gezien, ik sta er als volgt voor:
ik heb voor de volgende vakken gehaald (o.v.b): frans --> 6.5 duits --> 4.5 engels --> 4.9 ned leesv --> 7.2 biologie --> 6.8 economie ( weet ik nog niet, niet na gekeken ) --> mag 22p hebben om voldoende te staan is dus een 5.1, heb ik waarschijnlijk wel, nog even afwachten) Ned schrijfv ( weet ik nog niet, kan het niet na kijken) --> mag 15 punten halen om voldoende te staan is dus een 3.6, nou die heb ik wel hoor ![]() gemiddeld sta ik: frans --> 6.3 en 6.5 = 6.4 duits --> 5.8 en 4.5 = 5.2 engels --> 5.9 en 4.9 = 5.4 ( helaas net 1 10e niet ![]() ned leesv --> 6.6 en 7.2 = 6.9 biologie --> 5.2 en 6.8 = 6.0 economie --> 6.0 en weet ik nog niet, moet 5.1 hebben om voldoende te hebben. Ned schrijfv --> 6.6 en 7.2 + weet ik nog niet, moet minimaal 3.6 hebben om voldoende te hebben, heb ik wel hoor ![]() het ziet er naar uit dat ik nu 2 ov's heb, ik mag er nog 1 5 bij hebben en dan moet ik herkansing hebben. Waarschijnlijk in 1 keer gehaald en anders nog herkansing... maar niet gezakt ( nog niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() das echt een heeel erg mooi lijstje...ik krijg het morgen pas te horen...ligt het aan mij ofzow ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oefenen, oefenen, oefenen Bespreek met je leraar wat je zwakke punten zijn. Misschien verlies je veel punten op bepaalde vragen. Daar kun je je dan extra op richten. Ook gewone Engelse teksten lezen (artikelen, websites, etc.) wil wel eens helpen. Ook naar de BBC kijken is goed voor je Engels. Ik begrijp dat een week kortdag is, maar met oefenen lukt het je wel! Heel veel succes! |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ervaringen mavo naar havo levike1 | 19 | 15-04-2012 16:02 | |
Algemene schoolzaken |
VMBO-TL naar HAVO = HELP! Sjonsjaak | 34 | 19-08-2011 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |