Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
en als je klaar bent met die missies is iedereen pissed op je uds kun je niet echt meer "rustig" rondlopen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk, jij weet hoe het moet ![]() Doe ik ook vaak, de levenloze lichamen van mijn slachtoffers in de hens steken. En dan er overheen pissen enzo. Het is ook leuk om mensen dood te trappen, gewoon iemand killen door alleen maar te trappen ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
THNX!! ![]() Dat valt echt mee ![]() Ik ga nu meteen de stad in om em te kopen!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() IK HEB HEM NET GEKOCHT EN GA EM NU SPELE!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Tering, vet lekker weer. Eigenlijk moet ik nu ff buiten zitten met een pilsie, maarja, ik heb zin in dit spel. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Boeie, hij is fokking goedkoop. En ik heb em onderhand alweer uitgespeeld (jaja, met normale moeilijkheidsgraad hoor). Damn, die laatste dag was wel fokking moeilijk. Iedereen stond elkaar dood te schieten en ik had geen health meer. ![]() Maar had et toch nog gered. Ohja, wisten jullie trouwens al van het politieuniform die je kan jatten uit het politiebureau? Zegt ie; 'I AM the law'. Whahahaha!!!!! ![]() Kun je kloten wat je wilt, zonder problemen met de smeris.
|
1 woord vreselijk!
Mijn vriend heeft dit spel en hij vond het super grappig, nou ik weet niet wat er nou zo leuk is aan: Mensen onderzeiken (ja letterlijk) en ze dan met bezine besmeuren en dan in de hens steken... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja, dat was prescies die site waar ik ze al gevonden had. ![]() Ik vond alleen die map van die grote winkel leuk. Lekker veel auto's op de parkeerplaats om op te blazen. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Patch Released!!
Postal 2 is now 33% more fun!* This patch is fudge-packed with important bug fixes and gameplay enhancements including new maps, tracer fire, the Weapon of Mass Destruction, utterly insane new cheats like the ricocheting cat gun, and the scissors launching machinegun and because you demanded it, FASTER LEVEL LOADING!!! Go here to download: http://www.gopostal.com/postal2/patch.htm Thanks for your support, Vince Desi Running With Scissors http://www.POSTAL2.com |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Computerspel uit de schappen na moord Mr. Pignati | 55 | 21-08-2004 18:11 | |
Games |
Postal 2: Extended Kit Purgatori | 12 | 11-04-2004 14:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Computerspel inspireerde tot moord" Stamping Zhanz | 51 | 28-03-2004 12:15 | |