Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 15:21
Evil creature
Evil creature is offline
Ik heb de demoversie van postal 2.

Dit is een spel zonder enige diepgang en er zit amper verhaal in, daarbij komt ook nog eens dat er geen multiplayer mogelijk is.

Nu denk je misschien; wat een kutspel, doe mij maar Unreal tourement 2003, Ghost recon of Enter the Matrix. Ja, ergens heb je gelijk, dit zijn echt meesterlijke spellen die ook niet te missen zijn.

Maar het leuke aan Postal 2 is de originaliteit, het ultra-extreme geweldsniveau (echt, groffer bestaat niet) en de interactie.

Okee het eerste level (die je ook in de demo krijgt voorgeschoteld)... je missie: Haal een pak melk bij de supermarkt. Je kunt nu heel netjes, zonder tegenslagen, dat pak melk gaan halen en er ook nog netjes voor in de rij gaan staan bij de kassa en betalen. Maar nu is het zo dat je onderweg vanalles tegenkomt; een schep, een kan benzine met lucifers, een electrisch apparaat om mensen mee onder stroom te zetten en nog meer bizarre wapens (had ik de rottende koeienkop nog niet genoemd?). Deze wapens zijn handig als de mensen in de rij bij de kassa irritant gaan doen. Of gewoon leuk om uit te testen op voorbijgangers.

Verder is er een toets waarmee je je gulp open kunt maken, sommige vrouwen op straat kunnen er om lachen, anderen rennen gillend weg. Als je op je vuurtoets drukt pis je. Zo kun je mensen op straat onderpissen, of je kunt jezelf uitblussen met je eigen pis, als je verbrandende slachtoffer het vuur op jou overbrengt. Je kunt namelijk benzine over mensen heengooien en vervolgens een lucifer toewerpen.

Met je schep kun je mensen op straat neermeppen of zelfs hun hoofd afhakken.

Ook kun je honden die je op straat tegenkomt trainen tot vechthonden, door slechts een krant (of een afgehakt hoofd) te gooien en de hond hem te laten terugbrengen. Iedereen waarmee je vecht zal worden aangevallen door de hond.

Oke, ik geef toe, het is best kinderachtig om dit te spelen, want geweld is niet cool... maar wel leuk (zolang het niet echt is).

Mocht je nog gestresst zijn van school of je werk, dan is postal2 DE afreageer-game.

Mijn vraag aan de mensen die hem hebben: hoe duur is hij in de winkel (49 euro gok ikzelf, omdat het een nieuw spel is) en wat vonden jullie van het spel, begon het snel te vervelen of bleef het leuk?
Oud 11-06-2003, 15:55
Obi Wan
Obi Wan is offline
Bij mij begon het al snel te vervelen, heb het 1 week gedaan, daarna niet echt meer aangekeken
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 16:02
II_Duce
II_Duce is offline
me 2
multiplayer komt pas rond kerst uit
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 16:05
DaDude
DaDude is offline
ik heb hem full, maar is niet zo leuk, alleen wat afslachten en die loading times zijn echt kut, maar voor de rest is het leuk geprobeerd
Oud 11-06-2003, 17:10
schietgeweer
schietgeweer is offline
Ik heb de demo ook gespeeld, vond het leuk om even te doen maar de volledige versie hoef ik niet. 45/50 euro vind ik te veel voor dit spel.

Het leukste in de demo was toch absoluut wel het in de fik steken. Mijn favoriete doelen waren zonder meer de homobar, de supermarkt en die dansende zwerver. En dan nog mensen uit gaan pissen ook.
Natuurlijk ben ik niet van plan om in het echt ooit zoiets te ondernemen.

Er waren wel enkele dingen die mij erg stoorden. Als eerste de AI, want die leek helemaal nergens op. Agenten trekken zich niks aan van lijken, mensen die in de fik staan en uitgebrande auto's, ze zitten ook niet erg lang achter je aan en vergeten wel érg snel iemand die zomaar even 5 mensen neerschiet. Over het algemeen niet zo'n betrokken samenleving in Paradise, Arizona lijkt me.

De damage-models waren ook rot. SoF II is wat schade betreft veel groffer dan Postal II. Ik heb het nooit in het echt geprobeerd en ben het ook niet bepaald van plan, maar volgens mij ben je na één flinke hak met een schep toch echt wel dood. Dat die lui in PII makkelijk drie klappen opvangen lijkt me niet erg realistisch. De M16 lijkt ook nergens op, alleen het pistool is nog een beetje leuk gedaan. Verder zijn de jerrycan en de molotovcocktail wel aardig.

Wat trouwens nog wel even speciale vermelding verdient zijn toch de one-liners van die kerel. Die zijn simpelweg briljant. 'You probably think I'm not a nice person' - LOL! Precies de goede stem en de juiste toon. Ook de slachtoffers kunnen weten soms wat humor is: 'Don't kill me, I'm a minority!'.

Van twee lag ik toch echt wel dubbel, de één was iets in de trant van 'Here I am enjoying my 2nd Amendment rights and you people have to freak out on me'.
De ander, en IMO de leukste, was 'I suppose it would have been more politically correct to kill the women and minorities first.'. Bwahahahaha, hoe slim gevonden.

edit: jezus wat een stuk, even ingekort.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:05
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Bloo schreef op 11-06-2003 @ 18:10:
Ik heb de demo ook gespeeld, enzovoort enzovoort
Ik heb nog steeds niet de molotov gevonden. Waar ligt dat ding?
Oud 11-06-2003, 19:36
schietgeweer
schietgeweer is offline
In die supermarkt moet je eerst de deur binnengaan met het bordje 'no infidels' erop. Als je dan die gang op gaat en de deur aan het eind van die gang neemt kom je in een grote ruimte, waar je uitkijkt op de straat. Achter één van de deuren in die ruimte zit een klein kamertje met de molotov erin.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:17
Verwijderd
Waar kan je die downloaden dan?

edit: ik heb het al gevonden
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 11-06-2003 @ 16:55:
Bij mij begon het al snel te vervelen, heb het 1 week gedaan, daarna niet echt meer aangekeken
same here.

een week speel je het heel intensief, maar dan opeens slaat de verveling toe..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:58
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 11-06-2003 @ 17:02:
me 2
multiplayer komt pas rond kerst uit
Je kunt al een beta versie van MP downe, zit nog wel vol met bugs, maar je kunt al wel tege mekaar.. En der is ook een add-on zodat je ook ledemate deraf kan schiete bijv. arme, bene et hoofd OOK as die gene al dood is.. Tot er maar een stompje over is.. Ook kun je een nieuw openings plaatje downe en nieuwe maps voor MP en voor fun.. Postal 2 rocks, en ik heb em al uitgespeelt een tydje gelede
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 00:17
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Bloo schreef op 11-06-2003 @ 20:36:
In die supermarkt moet je eerst de deur binnengaan met het bordje 'no infidels' erop. Als je dan die gang op gaat en de deur aan het eind van die gang neemt kom je in een grote ruimte, waar je uitkijkt op de straat. Achter één van de deuren in die ruimte zit een klein kamertje met de molotov erin.
Die psychopatische vrouwen met die doekjes over hun mond zijn erg moeilijk te verslaan moet ik zeggen.
Oud 12-06-2003, 00:17
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 11-06-2003 @ 22:58:
Je kunt al een beta versie van MP downe, zit nog wel vol met bugs, maar je kunt al wel tege mekaar.. En der is ook een add-on zodat je ook ledemate deraf kan schiete bijv. arme, bene et hoofd OOK as die gene al dood is.. Tot er maar een stompje over is.. Ook kun je een nieuw openings plaatje downe en nieuwe maps voor MP en voor fun.. Postal 2 rocks, en ik heb em al uitgespeelt een tydje gelede
Hoeveel kostte het spel, of had je hem illegaal.
Oud 12-06-2003, 07:25
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 12-06-2003 @ 01:17:
Hoeveel kostte het spel, of had je hem illegaal.
Illegaal ja Games kope? Nooit van gehoort
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:27
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 12-06-2003 @ 08:25:
Illegaal ja Games kope? Nooit van gehoort

Gelijk heb je.
Oud 12-06-2003, 21:52
Verwijderd
oh my, heb ff die demo een anderhalf uurtje gespeeld, wat een humor... echt zo'n spel heb ik tijden op zitten wachten! echt wreed gewoon
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 07:28
Verwijderd
Tis idd wel leuk jah, maar je krijgt steeds maar 7 min. de tijd... ik wil onbeperkt! Krijg je trouwens met het volledige spel ook tijd?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 07:40
herz
herz is offline
Hij kost 35 euootjes
en als je hem bij dynabyte koopt ook nog eens 10% korting.

ik weet echt niet waar sommige mensen over zeiken.
het spel is gewoon stoer, en veel stoerder dan GTA3. tenzij je van racegames houdt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 07:44
herz
herz is offline
Je krijgt geen tijd. Je kunt gewoon vrij rondlopen totdat je iets gaat doen bijvoorbeeld een missie of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 07:48
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
herz schreef op 13-06-2003 @ 08:44:
Je krijgt geen tijd. Je kunt gewoon vrij rondlopen totdat je iets gaat doen bijvoorbeeld een missie of iets dergelijks.
vind je niet dat dat na een tijdje gaat vervelen, als ik 1 x een hond in elkaar geslagen heb vind ik het wel leuk geweest..

en als je klaar bent met die missies is iedereen pissed op je uds kun je niet echt meer "rustig" rondlopen
Oud 13-06-2003, 12:39
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
bartje1112 schreef op 13-06-2003 @ 08:48:
vind je niet dat dat na een tijdje gaat vervelen, als ik 1 x een hond in elkaar geslagen heb vind ik het wel leuk geweest..

en als je klaar bent met die missies is iedereen pissed op je uds kun je niet echt meer "rustig" rondlopen
Ik vind et zeker niej gaan vervele.. Tis denk ik voor de liefhebber, ik vind et leuk om iedereen lekker af te slachte, zeker met die patch dat je ledemate ook nog kan.. Ik heb nou owk een map dervoor gedownt, is echt lollig.. Staan er kei veel mense in een hokje met tralies dervoor.. Voor die tralies is zo grote buis met onderaan allemaal maalert, of hoe je et owk wil noeme.. En dan moet je naar bove lope.. Op de tralies schiete om te openen, en op de maalers schiete om ze aan te krijge, en dan op een knop schiete en worde die mannetjes ammel derin geschove.. ECHT KEWL! En ik heb nog wat andere maps, waaronder een met een heel nieuw stadsdeel.. Postal 2 Rocks!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:44
Purgatori
Purgatori is offline

Gekilled

In de hens gezet

En lekker gaar getrapt!

I love this game

(PS: Let niej op de gare kwalie van de plaatjes, kmoes ze jpg make )
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 13:37
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 13-06-2003 @ 13:44:
[IMG0](plaatjes uit spel)

Kijk, jij weet hoe het moet

Doe ik ook vaak, de levenloze lichamen van mijn slachtoffers in de hens steken. En dan er overheen pissen enzo.

Het is ook leuk om mensen dood te trappen, gewoon iemand killen door alleen maar te trappen Vaak maakt hij dan ook nog een bruute psycho-opmerking
Oud 13-06-2003, 13:39
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
herz schreef op 13-06-2003 @ 08:40:
Hij kost 35 euootjes
en als je hem bij dynabyte koopt ook nog eens 10% korting.

ik weet echt niet waar sommige mensen over zeiken.
het spel is gewoon stoer, en veel stoerder dan GTA3. tenzij je van racegames houdt.

THNX!!

Dat valt echt mee

Ik ga nu meteen de stad in om em te kopen!
Oud 13-06-2003, 13:53
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 13-06-2003 @ 14:37:
Kijk, jij weet hoe het moet

Doe ik ook vaak, de levenloze lichamen van mijn slachtoffers in de hens steken. En dan er overheen pissen enzo.

Het is ook leuk om mensen dood te trappen, gewoon iemand killen door alleen maar te trappen Vaak maakt hij dan ook nog een bruute psycho-opmerking
As je sow koeie kop bij iemand flikkert gaan ze af en toe bloed kotse.. Relex!! En as je ze gewoon wil late kotse, tydje in et gezicht pisse..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 15:48
Rioto
die laadtijden zijn echt te lang vandaar dat ik het niet meer speel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2003, 16:01
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 13-06-2003 @ 14:53:
As je sow koeie kop bij iemand flikkert gaan ze af en toe bloed kotse.. Relex!! En as je ze gewoon wil late kotse, tydje in et gezicht pisse..
weet ik

IK HEB HEM NET GEKOCHT EN GA EM NU SPELE!!!!!

Tering, vet lekker weer. Eigenlijk moet ik nu ff buiten zitten met een pilsie, maarja, ik heb zin in dit spel.
Oud 13-06-2003, 19:18
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 13-06-2003 @ 17:01:
weet ik

IK HEB HEM NET GEKOCHT EN GA EM NU SPELE!!!!!

Tering, vet lekker weer. Eigenlijk moet ik nu ff buiten zitten met een pilsie, maarja, ik heb zin in dit spel.
Ik begrijp je zin niej sow goed.. Gekocht? Kopen? Die termen ken ik niet
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 19:45
Verwijderd
Hey chico, I need an alternator for an eighty-seven-dot-fuckyou.

Heerlijk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 13:09
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 13-06-2003 @ 20:18:
Ik begrijp je zin niej sow goed.. Gekocht? Kopen? Die termen ken ik niet

Boeie, hij is fokking goedkoop.

En ik heb em onderhand alweer uitgespeeld (jaja, met normale moeilijkheidsgraad hoor).

Damn, die laatste dag was wel fokking moeilijk. Iedereen stond elkaar dood te schieten en ik had geen health meer.

Maar had et toch nog gered.

Ohja, wisten jullie trouwens al van het politieuniform die je kan jatten uit het politiebureau? Zegt ie; 'I AM the law'.

Whahahaha!!!!!
Kun je kloten wat je wilt, zonder problemen met de smeris.
Oud 15-06-2003, 14:08
Verwijderd
Klinkt leuk
Alleen staat mijn computer iets te vol
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 14:37
marlies
marlies is offline
1 woord vreselijk!

Mijn vriend heeft dit spel en hij vond het super grappig, nou ik weet niet wat er nou zo leuk is aan: Mensen onderzeiken (ja letterlijk) en ze dan met bezine besmeuren en dan in de hens steken...
Oud 15-06-2003, 15:16
schietgeweer
schietgeweer is offline
Jah vreselijk, want eigenlijk moet het andersom. Eerst in de fik steken en dán uitzeiken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 15:26
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Bloo schreef op 15-06-2003 @ 16:16:
Jah vreselijk, want eigenlijk moet het andersom. Eerst in de fik steken en dán uitzeiken.
Daarop kan ik een tip geve, as je zelf in de hens staat moet je helemaal naar bove pisse zodat je op jezelf pist.. Dan pis je jezelf uit.. En euhmz, over dat politiebureau en dat pak.. Wissik al Ik vond dat SM pak nogal genant
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:14
Evil creature
Evil creature is offline
Purgatori ik had je een PM gestuurd over de nieuwe maps, maar ik heb ze gevonden.
Oud 16-06-2003, 13:39
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 15-06-2003 @ 18:14:
Purgatori ik had je een PM gestuurd over de nieuwe maps, maar ik heb ze gevonden.
Ik had jou owk een gestuurt.. Gekrege?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 22:45
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 16-06-2003 @ 14:39:
Ik had jou owk een gestuurt.. Gekrege?

ja, dat was prescies die site waar ik ze al gevonden had.

Ik vond alleen die map van die grote winkel leuk. Lekker veel auto's op de parkeerplaats om op te blazen.
Oud 17-06-2003, 01:56
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
marlies schreef op 15-06-2003 @ 15:37:
1 woord vreselijk!

Mijn vriend heeft dit spel en hij vond het super grappig, nou ik weet niet wat er nou zo leuk is aan: Mensen onderzeiken (ja letterlijk) en ze dan met bezine besmeuren en dan in de hens steken...
Dit is gewoon een spel waarbij je jezelf lekker even helemaal kunt uitleven en dus niet te serieus moet nemen. Gewoon een spel waarin alles mag en niks moet
Oud 17-06-2003, 06:33
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 17-06-2003 @ 02:56:
Dit is gewoon een spel waarbij je jezelf lekker even helemaal kunt uitleven en dus niet te serieus moet nemen. Gewoon een spel waarin alles mag en niks moet
Tis owk voor de liefhebberz, kheb owk wellis postal 1 gespeelt.. Maar da was minder leuk omda et van boveaf was.. Dan is dit toch een grote vooruitgang!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 22:45
Iveauh
Iveauh is offline
Hey spel ownt kei hard als je het met maatjes speelt,
het is vooral gaaf als je mensen zijn hoofd er af slaat met de schep en dan in de fik zet, het brute vind ik nog wel de lieve poesjes,
kheb 't al uitgespeeld helaas
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 07:10
Purgatori
Purgatori is offline
Patch Released!!

Postal 2 is now 33% more fun!* This patch is fudge-packed with important bug fixes and gameplay enhancements including new maps, tracer fire, the Weapon of Mass Destruction, utterly insane new cheats like the ricocheting cat gun, and the scissors launching machinegun and because you demanded it, FASTER LEVEL LOADING!!!

Go here to download:
http://www.gopostal.com/postal2/patch.htm

Thanks for your support,

Vince Desi
Running With Scissors
http://www.POSTAL2.com
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 23:15
Jolt
Jolt is offline
Vind het een zieke game je gaat toch geen kat als geluidsdemper gebruiken ..tja ...maaar beter zo je aggressie verwerken dan in het echt!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 07:38
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Mikai schreef op 23-06-2003 @ 00:15:
Vind het een zieke game je gaat toch geen kat als geluidsdemper gebruiken ..tja ...maaar beter zo je aggressie verwerken dan in het echt!
Int echt is toch ook kewl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten