Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 16:22
ShadowX
ShadowX is offline
Gooi em maar dicht als't moet.

Ik ga deze vakantie met de trein naar Frankrijk. Kan ik wiet meenemen zonder dat dit gevonden word? Ook niet door honden?
En eenmaal in Frankrijk: valt wel mee toch? Gewoon goed uitkijken waar je gaat blowen (buiten...)
Oud 11-06-2003, 16:37
mind
mind is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 11-06-2003 @ 17:22:
Kan ik wiet meenemen zonder dat dit gevonden word?
hoop het voor je he...
Citaat:
Ook niet door honden?
beetje luchtdicht afsluiten zal wel stukje helpen...
Citaat:

En eenmaal in Frankrijk: valt wel mee toch? Gewoon goed uitkijken waar je gaat blowen (buiten...)
als ze je pakken ben je de sjaak. maar gewoon beetje uitkijken.

nog een ding, je bent in het buitenland extra verdacht als ze weten dat je een Nederlander bent.
Oud 11-06-2003, 17:18
Verwijderd
joh ik ga ook naar frankrijk en neem ook veel wiet mee...
Als je gepakt wordt krijg je toch een gevangenisstraf? Maar ook als je 16 bent? IK zie het niet bepaald voor me in een 1 of andere franse gevangenis te zitten...
Oud 11-06-2003, 18:08
mind
mind is offline
weet niet hoe betrouwbaar de info van deze site is maarja hier een stukje van: http://www.belgonet.be/free.clinic/dutch/francenl.htm

In Frankrijk is import, handel, bezit en gebruik van drugs strafbaar.
De wet maakt geen onderscheid tussen verschillende soorten drugs. In theorie zijn voor druggebruik straffen tot 5 jaar gevangenis mogelijk. De praktijk is soepeler, al naar gelang regio en gebruikte drugs. Meestal kom je ervan af met een boete en/of een nachtje cel.
In Parijs en in de noordelijke grensstreek (Lille) wordt een kleine hoeveelheid cannabis vaak gewoon in beslag genomen.
Als je ervan verdacht wordt drugs te willen doorverkopen riskeer gevangenisstraf. Hiervoor is niet veel nodig: het bezit van 10 doses heroďne, een tiental XTC-pillen of zo'n 10 gram cannabis is al voldoende om je als dealer op te pakken.

Als je gearresteerd wordt kan de politie je gedurende 24 uur in voorlopige hechtenis plaatsen (96 uur in geval van een zware overtreding). De wet staat toe dat je je familie belt en dat je je laat onderzoeken door een arts. Als je een medische behandeling volgt (zoals een substitutiebehandeling), kan deze je niet geweigerd worden. hiervoor moet je wel een geldig voorschrift hebben.
Na 24 uur kan je eisen een advocaat te zien (na 72 uur bij zware overtreding). Als het enkel druggebruik betreft zal je waarschijnlijk na 24 uur weer op vrije voeten zijn.
Oud 12-06-2003, 11:04
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Gooi em maar dicht als't moet.

Ik ga deze vakantie met de trein naar Frankrijk. Kan ik wiet meenemen zonder dat dit gevonden word? Ook niet door honden?
Als je met de trein gaat, trek nette kleren aan en neem een koffertje mee, daar doe je de sjit niet in, en ga 1e klas zitten. Zo is het een vriend van mij gelukt met een dikke plaat hasj
Oud 12-06-2003, 11:13
mind
mind is offline
dat lukt me ook wel, ga gewoon 2de klas zitten, niet al te opvallende kleren en gewoon chill handelen.
maarja met leuke kleertjes in de 1ste klas is natuurlijk wel een stuk cooler...
Oud 12-06-2003, 12:38
ShadowX
ShadowX is offline
Maar stel ze komen met honden de nachttrein in?
Ik hoorde iets over fotorolletjebusje in pot pindakaas duwen en dichtsmeren? Dat lukt ook wel denk ik. En je bent idd verdacht zodra ze weten dat je uit Nederland komt. Dat ken ik ook wel van de loveparade waar alle nederlandse bussen doorzocht werden
Oud 13-06-2003, 08:47
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 12-06-2003 @ 13:38:
Maar stel ze komen met honden de nachttrein in?
Ik hoorde iets over fotorolletjebusje in pot pindakaas duwen en dichtsmeren? Dat lukt ook wel denk ik. En je bent idd verdacht zodra ze weten dat je uit Nederland komt. Dat ken ik ook wel van de loveparade waar alle nederlandse bussen doorzocht werden
Met die pindakaas heb ik ook weleens gehoord, had iemand iets van 10 sealtjes in een zakje onder in een pot gel gedaan, tis maar net wat je er voor over hebt natuurlijk....
Oud 13-06-2003, 10:25
Cheops
Cheops is offline
de broer van een vriend van mij heeft dat ook gedaan, dat was naar Spanje, maar toen hebben ze op de bodem van en shampoo-fles het spul gedaan, en dan die shampoo dr bij... dat ruiken die honden iig nooit..
en het is easy om drugs te smokkelen, vooral in europa, alleen als je eenmaal betrapt wordt ben je wel dik de lul...
Oud 16-06-2003, 14:58
damaetas
damaetas is offline
iemand ook een minder smerig hondenaltenatief? ik heb geen zin in mn hele handen vol pindakaas. zo'n pot weegt ook veel te veel voor in mn rugzak.
Oud 16-06-2003, 16:02
apekop123
apekop123 is offline
Zorg dat je het in iets doet dat luchtdicht is. Als er geen lucht uit kan komen kan er ook geen geur uit komen!
Oud 16-06-2003, 16:35
Japzer
Japzer is offline
weet ik veel, neem een thermoskan koffie mee en gooi daar wat goed verpakt in ofzo (zorg wel dat 't zinkt )
Oud 16-06-2003, 21:54
Verwijderd
Met de auto, bestuurder heeft een bag of weed in ze klauwen, armpje het raam uit, chill met 1 armpje sturen, zie je douane die zegt dat je aan de kant moet, zie je in frankrijk al van ver met hun controles drop je je shit snel uit je hand. Niet de meest waterdichte manier maar ut kan wel ( zo gaat het bij mij als ik naar frankrijk ga ).
Of gewoon shit in Frankrijk scoren.
Oud 17-06-2003, 13:33
Verwijderd
oké? maar dan heb je dus geen wiet meer? lekker zonde van je geld...
Oud 17-06-2003, 15:27
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
omajunk schreef op 17-06-2003 @ 14:33:
oké? maar dan heb je dus geen wiet meer? lekker zonde van je geld...
misschien later ophalen ofzo?
Oud 17-06-2003, 17:55
da leentjuh
da leentjuh is offline
msschn niet naar frankrijk gaan??? pff als je zo sneu bent dat je er niet zonder kunt kun je beter thuisblijven
Oud 17-06-2003, 22:34
Verwijderd
Geen wiet meer, so what. 2 opties heb je als je het weggooid ( want je doet het allen als je ziet dat de douane zegt dat je meot stoppen. Of de douane pakt je met de shit en heb je je wiet nog heel ff, of ze pakken je niet en ben je je wiet kwijt.Ik weet wel voor welke ik kies. En eigenlijk ben je in beide gevallen je wiet kwijt allen bij de 1 met cel, de ander zonder.
Oud 20-06-2003, 18:53
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 17-06-2003 @ 18:55:
msschn niet naar frankrijk gaan??? pff als je zo sneu bent dat je er niet zonder kunt kun je beter thuisblijven
Ow jee een drugshatertje

Ik blow niet vaak. Erg weinig. Ik kan dus goed zonder. Maar juist op vakantie, buiten, rivier, kampvuur, gezellige mensen, dan wil misschien wel graag blowen. Dus vandaar
Oud 22-06-2003, 14:34
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
je kan toch wel 2 weekjes zonder
zo niet, ok, dan heb je een probleempje
Oud 22-06-2003, 15:52
Griller
Griller is offline
Het kan de reis wel nog leuker maken ... gewoon meenemen ze controleren je toch niet duw het in je thermoskannetje met koffie erin (wel de wiet/hasj goed inpakken)
Oud 23-06-2003, 11:12
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik zit bij pa en ma in de auto en douw het gewoon in een cdhoesje ofzo.

maar die pindakaaspotten van jullie zijn ook wel slim... denk dat ik zoiets maar met shampoo ofzo ga doen inderdaad..
Oud 23-06-2003, 16:15
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 22-06-2003 @ 15:34:
je kan toch wel 2 weekjes zonder
zo niet, ok, dan heb je een probleempje
Ik heb echt al twee maanden niet geblowd. Heeft niks te maken met 'niet zonder kunnen'.
Het is alleen zo, dat ik me goed kan voorstellen dat ik in juist die weken, gezien de omstandigheden/sfeer er wel weer zin in krijg. En dan is't toch handig als je het bij je hebt. Maar geen nood als ik het dan toch niet heb meegenomen hoor. Ik vermaak me net zo goed.

Dus.
Oud 23-06-2003, 18:53
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
pff met de trein naar Frankrijk, waar maak je je druk om, het zou echt zwaar zeer super toeval zijn als je uberhaupt gecontroleerd wordt, gewoon lekker onder je schoenzool ofzo (ik stop het meestal gewoon in mn BH, daar komt niemand)
Oud 17-04-2006, 16:13
m.
m. is offline
what about noorwegen?

heeft iemand dat wel eens gedaan

ik wil dus echt _niet_ gepakt worden, maar ik ga er 3 weken heen en wil toch wel minstens genoeg wiet hebben om 5 keer royaal te kunnen smoken
Oud 17-04-2006, 16:14
m.
m. is offline
wat een schop _O-
Advertentie
Oud 17-04-2006, 16:22
Wammus
Wammus is offline
Je kan ook gewoon 3 weken niet blowen. Daar ga je heus niet dood aan en het scheelt je een hoop gezeik en gedoe.
Oud 17-04-2006, 16:23
m.
m. is offline
Citaat:
wammus schreef op 17-04-2006 @ 17:22 :
Je kan ook gewoon 3 weken niet blowen. Daar ga je heus niet dood aan en het scheelt je een hoop gezeik en gedoe.
wederom reply je op een vraag van me zonder een antwoord te geven

het gaat er niet om dat ik niet 3 weken zonder zou kunnen, het gaat er om dat ik dat niet wil

dus ga ff ergens anders zeiken ja
Oud 17-04-2006, 16:24
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
LiquidLans schreef op 17-04-2006 @ 17:23 :
wederom reply je op een vraag van me zonder een antwoord te geven

het gaat er niet om dat ik niet 3 weken zonder zou kunnen, het gaat er om dat ik dat niet wil

dus ga ff ergens anders zeiken ja
Ten eerste up je dit topic zonder ook maar een goede reden.
Ten tweede was dat andere topic ook werkelijk zo kansloos als wat.
Ten derde www.justfuckinggoogleit.com
Oud 17-04-2006, 16:26
m.
m. is offline
Citaat:
wammus schreef op 17-04-2006 @ 17:24 :
Ten eerste up je dit topic zonder ook maar een goede reden.
Ten tweede was dat andere topic ook werkelijk zo kansloos als wat.
Ten derde www.justfuckinggoogleit.com
1) ik had de datum niet gezien (nu eigen topic geopend)
2) was het niet
3) whine

ga maar ff poepen ofzo, schijtnaab
Oud 17-04-2006, 16:30
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
LiquidLans schreef op 17-04-2006 @ 17:26 :
1) ik had de datum niet gezien (nu eigen topic geopend)
2) was het niet
3) whine

ga maar ff poepen ofzo, schijtnaab
Lezen is ook een vak apart
Drugs smokkelen is imo in alle gevallen zo kansloos als wat en bovendien verboden.
Waar denk je dat wij onze info voor het grootste deel vandaan halen?
Oud 17-04-2006, 16:37
m.
m. is offline
Citaat:
wammus schreef op 17-04-2006 @ 17:30 :
Lezen is ook een vak apart
Drugs smokkelen is imo in alle gevallen zo kansloos als wat en bovendien verboden.
Waar denk je dat wij onze info voor het grootste deel vandaan halen?
wederom was het niet mijn vraag of ik het beter niet zou kunnen meenemen maar hoe ik het wel zou kunnen meenemen

dus plis, als je niks zinnigs te melden hebt
Oud 17-04-2006, 16:39
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
LiquidLans schreef op 17-04-2006 @ 17:37 :
wederom was het niet mijn vraag of ik het beter niet zou kunnen meenemen maar hoe ik het wel zou kunnen meenemen

dus plis, als je niks zinnigs te melden hebt
Het is verboden en dus mogen we je niet vertellen hoe je dat het beste kan doen. Zinnig genoeg?
Oud 17-04-2006, 17:00
zeehond23
zeehond23 is offline
ik kan wel 3 weken zonder blowen maar ik wil niet, dat is pas whine
Oud 17-04-2006, 17:23
Hulk
Hulk is offline
ik heb een keer pakketje met paar gram wiet naar estland gestuurd, helemaal luchtdicht verpakt in een doosje en met ducktape afgeplakt. maar het is dus toch onderschept door die honden doordat ik met mn wietgeurende aan de tape had gezeten..

bolletjesslikken
Oud 17-04-2006, 18:42
coopergirl
coopergirl is offline
Dit topic is 3 jaar oud..

Regels voor berichten