Advertentie | |
|
![]() |
|
weet niet hoe betrouwbaar de info van deze site is maarja hier een stukje van: http://www.belgonet.be/free.clinic/dutch/francenl.htm
In Frankrijk is import, handel, bezit en gebruik van drugs strafbaar. De wet maakt geen onderscheid tussen verschillende soorten drugs. In theorie zijn voor druggebruik straffen tot 5 jaar gevangenis mogelijk. De praktijk is soepeler, al naar gelang regio en gebruikte drugs. Meestal kom je ervan af met een boete en/of een nachtje cel. In Parijs en in de noordelijke grensstreek (Lille) wordt een kleine hoeveelheid cannabis vaak gewoon in beslag genomen. Als je ervan verdacht wordt drugs te willen doorverkopen riskeer gevangenisstraf. Hiervoor is niet veel nodig: het bezit van 10 doses heroďne, een tiental XTC-pillen of zo'n 10 gram cannabis is al voldoende om je als dealer op te pakken. Als je gearresteerd wordt kan de politie je gedurende 24 uur in voorlopige hechtenis plaatsen (96 uur in geval van een zware overtreding). De wet staat toe dat je je familie belt en dat je je laat onderzoeken door een arts. Als je een medische behandeling volgt (zoals een substitutiebehandeling), kan deze je niet geweigerd worden. hiervoor moet je wel een geldig voorschrift hebben. Na 24 uur kan je eisen een advocaat te zien (na 72 uur bij zware overtreding). Als het enkel druggebruik betreft zal je waarschijnlijk na 24 uur weer op vrije voeten zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
Maar stel ze komen met honden de nachttrein in?
Ik hoorde iets over fotorolletjebusje in pot pindakaas duwen en dichtsmeren? Dat lukt ook wel denk ik. En je bent idd verdacht zodra ze weten dat je uit Nederland komt. Dat ken ik ook wel van de loveparade waar alle nederlandse bussen doorzocht werden
||
Citaat:
|
de broer van een vriend van mij heeft dat ook gedaan, dat was naar Spanje, maar toen hebben ze op de bodem van en shampoo-fles het spul gedaan, en dan die shampoo dr bij... dat ruiken die honden iig nooit..
en het is easy om drugs te smokkelen, vooral in europa, alleen als je eenmaal betrapt wordt ben je wel dik de lul...
|
Verwijderd
|
Met de auto, bestuurder heeft een bag of weed in ze klauwen, armpje het raam uit, chill met 1 armpje sturen, zie je douane die zegt dat je aan de kant moet, zie je in frankrijk al van ver met hun controles drop je je shit snel uit je hand. Niet de meest waterdichte manier maar ut kan wel ( zo gaat het bij mij als ik naar frankrijk ga ).
Of gewoon shit in Frankrijk scoren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen wiet meer, so what. 2 opties heb je als je het weggooid ( want je doet het allen als je ziet dat de douane zegt dat je meot stoppen. Of de douane pakt je met de shit en heb je je wiet nog heel ff, of ze pakken je niet en ben je je wiet kwijt.Ik weet wel voor welke ik kies. En eigenlijk ben je in beide gevallen je wiet kwijt allen bij de 1 met cel, de ander zonder.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik blow niet vaak. Erg weinig. Ik kan dus goed zonder. Maar juist op vakantie, buiten, rivier, kampvuur, gezellige mensen, dan wil misschien wel graag blowen. Dus vandaar ![]()
||
Citaat:
Het is alleen zo, dat ik me goed kan voorstellen dat ik in juist die weken, gezien de omstandigheden/sfeer er wel weer zin in krijg. En dan is't toch handig als je het bij je hebt. Maar geen nood als ik het dan toch niet heb meegenomen hoor. Ik vermaak me net zo goed. Dus.
||
![]() |
Citaat:
het gaat er niet om dat ik niet 3 weken zonder zou kunnen, het gaat er om dat ik dat niet wil dus ga ff ergens anders zeiken ja |
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede was dat andere topic ook werkelijk zo kansloos als wat. Ten derde www.justfuckinggoogleit.com
||
![]() |
Citaat:
2) was het niet 3) whine ga maar ff poepen ofzo, schijtnaab ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Drugs smokkelen is imo in alle gevallen zo kansloos als wat en bovendien verboden. Waar denk je dat wij onze info voor het grootste deel vandaan halen?
||
![]() |
Citaat:
dus plis, als je niks zinnigs te melden hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb een keer pakketje met paar gram wiet naar estland gestuurd, helemaal luchtdicht verpakt in een doosje en met ducktape afgeplakt. maar het is dus toch onderschept door die honden doordat ik met mn wietgeurende aan de tape had gezeten..
bolletjesslikken ![]()
|
|