Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 18:37
Verwijderd
Hebben jullie grappige dingen in een relatie, die je dan pas veel later van elkaar hoort?

Zo gingen wij vorig jaar naar de bios origineel he , en laatst kwamen we erachter dat we het allebij eigenlijk helemaal geen leuke film vonden. Maar hij dacht dat ik die film leuk vond, en ik ging maar met hem mee, omdat ik dacht dat hij het een leuke film vond.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 18:41
Verwijderd
hehe
Ik heb geen relatie
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:14
Marsel
Marsel is offline
Dat het voor mij gewoon serieze momenten waren, en zij achteraf echt helemaal dubbel met der vriendinnen erover gelegen heeft.. vond ik wel leuk evengoed..

Wel veel dingen trouwens, maar weet ff niet uit me hoofd
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 11-06-2003 @ 19:41:
hehe
Ik heb geen relatie
same here!!!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:10
Verwijderd
Ja, dat soort dingen hebben wij ook

Toen ik voor het eerst naast hem op zijn bank zat, keken we naar een video van een zanger die we allebei enorm goed vinden. Maar ja, echt kijken kon ik niet, ik keek meer naar hem via de tv en maakte me druk over het feit of ik hem moest zoenen etc etc.. Later hoorde ik dat hij precies hetzelfde aan het doen was geweest....
Toen keken we de video nog eens... en zagen we hem wéér niet omdat we elkaar toen dus nét gezoend hadden en helemaal vol spanning naast elkaar zaten... Ook achteraf gebleken dat we allebei dolgelukkig en nerveus naar het beeldscherm zaten te staren zonder iets mee te krijgen...

(Pas na beide voorvallen kwamen we erachter, dus toen het tweede gebeurde wisten we nog niets van het eerste gedoe Lekker onduidelijk )

Nu moeten we die video toch echt wel eens gaan kijken
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:12
Verwijderd
Mijn ex en ik vonden elkaar al 5 maanden leuk, en telkens bij het afscheid was het zo'n 'komt er nog wat van' blink naar elkaar toewerpen. maar dat kwam dus niet.

we vonden elkaar te aardig om de relatie eventueel in gevaar te brengen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 11-06-2003 @ 21:10:
Ja, dat soort dingen hebben wij ook

Toen ik voor het eerst naast hem op zijn bank zat, keken we naar een video van een zanger die we allebei enorm goed vinden. Maar ja, echt kijken kon ik niet, ik keek meer naar hem via de tv en maakte me druk over het feit of ik hem moest zoenen etc etc.. Later hoorde ik dat hij precies hetzelfde aan het doen was geweest....
Toen keken we de video nog eens... en zagen we hem wéér niet omdat we elkaar toen dus nét gezoend hadden en helemaal vol spanning naast elkaar zaten... Ook achteraf gebleken dat we allebei dolgelukkig en nerveus naar het beeldscherm zaten te staren zonder iets mee te krijgen...

(Pas na beide voorvallen kwamen we erachter, dus toen het tweede gebeurde wisten we nog niets van het eerste gedoe Lekker onduidelijk )

Nu moeten we die video toch echt wel eens gaan kijken
hihihi
Bij de filmmarathon hadden Papier en ik ook zoiets, allebei niets van de films meegekregen, later eentje nog eens gekeken met Hanneke erbij, zaten opeens allemaal nieuwe dingen in

Ehm, even het verhaal zo dat anderen het ook snappen In de tijd dat ik verliefd aan het worden was op mijn vriend en hij al hevig verliefd was op mij maar we nog niet samen waren, hadden we samen met 'onze' beste vriendin een filmmarathon georganiseerd. De volgende dag moest zij eerder weg, en hebben we met z'n tweeën die andere twee films gekeken, waarbij we steeds meer in elkaars armen kropen. De week erna hebben we één van die twee nog eens gekeken met mevrouw beste vriendin erbij, en toen had ik dus echt het idee alsof de film nieuw was, zo weinig had ik er oorspronkelijk van meegekregen. Toen ik dat later tegen hem zei, moest hij ontzettend lachen, want hij had dus ook echt helemaal niets van de film gezien
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:22
Verwijderd
Ik bedacht me er nog eentje

Toen ik hem voor het eerst zag (en hij mij dus), zag ik z'n tas en schoenen als eerste... En ik vond ze afschuwelijk lelijk Natuurlijk heb ik dat lang voor me gehouden
Maar toen ik het vertelde, vertelde hij me dat hij die tas daarna meteen weg had gegooid en zich rot had geschaamd voor z'n schoenen. Maar ja, daar kon hij niets aan doen. (Hij is allergisch voor schoenlijm, dus waren dit speciale schoenen zonder lijm en veel modellen hebben ze daar niet van voor een redelijke prijs... dit waren de meest normale... )
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 11-06-2003 @ 21:22:
Ik bedacht me er nog eentje
Ik ook .

Een keer toen we elkaar echt helemaal super geweldig vonden, gingen we de honden uitlaten. Het was toen al vrij duidelijk dat het iets zou worden zeg maar, maar we hadden nog nooit gezoend, het was dus super spannend, want ook het zoenen zat er best wel heel duidelijk in die avond

Maar goed, uiteindelijk hebben we 3 uur met de honden gelopen, en ja uiteindelijk ook gezoend

Wat blijkt nou, heeft hij de hele weg zo ongeveer met een erectie gelopen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 11-06-2003 @ 21:49:
Ik ook .

Een keer toen we elkaar echt helemaal super geweldig vonden, gingen we de honden uitlaten. Het was toen al vrij duidelijk dat het iets zou worden zeg maar, maar we hadden nog nooit gezoend, het was dus super spannend, want ook het zoenen zat er best wel heel duidelijk in die avond

Maar goed, uiteindelijk hebben we 3 uur met de honden gelopen, en ja uiteindelijk ook gezoend

Wat blijkt nou, heeft hij de hele weg zo ongeveer met een erectie gelopen
Heerlijk, dat soort verhalen
Vooral omdat ik het herken We lagen samen in bed, hij bleef voor het eerst slapen en het was allemaal super spannend. Ik durfde me amper te bewegen, maar op de een of andere manier lag m'n knie ineens tegen zijn penis.... hij had wel z'n boxershort aan, maar toch voelde ik duidelijk dat hij behoorlijk... mja... stijf was Dus haalde ik heel nonchalant weer die knie weg, alsof er niets aan de hand was. Ik schaamde me echt dóód.. Ik dacht natuurlijk dat hij niets doorhad... Maar natuurlijk wel

Maar nu moeten meer mensen leuke dingetjes posten, ik vind ze leuk om te lezen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 11-06-2003 @ 22:27:
Maar nu moeten meer mensen leuke dingetjes posten, ik vind ze leuk om te lezen
Ja idd dat vind ik nou ook
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:08
never mind
never mind is offline
Dat hij vet lang verliefd op me was en dacht dat ik niet meer op hem was terwijl ik nog wel verliefd op hem was en dacht dat hij toch niet op mij was

Onwijs veel 'Moet ik nu zoenen?!'-momentjes gehad...

Ohja en ookwel een paar keer dat ik op zijn schoot ging zitten en iets stijfs voelde maar dat was gewoon op dat moment grappig, deden we beide niet echt moeilijk over

"ben je opgewonden ofzo?"
"al vanaf dat jij een stap over de drempel zette"
"owwhh... haha!"

Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 08:49
@Moon
@Moon is offline
We hadden het een keer in de auto gedaan. Later gingen we eten halen, maar onderweg moest hij nodig pissen. Er was dus een bos in de buurt. Daar wou hij dan ff pissen. Hij stapte uit de auto, en toen zakte z'n broek zowat af, hij was vergeten die rits omhoog te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten