Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedacht me er nog eentje
![]() Toen ik hem voor het eerst zag (en hij mij dus), zag ik z'n tas en schoenen als eerste... En ik vond ze afschuwelijk lelijk ![]() ![]() Maar toen ik het vertelde, vertelde hij me dat hij die tas daarna meteen weg had gegooid en zich rot had geschaamd voor z'n schoenen. Maar ja, daar kon hij niets aan doen. (Hij is allergisch voor schoenlijm, dus waren dit speciale schoenen zonder lijm en veel modellen hebben ze daar niet van voor een redelijke prijs... dit waren de meest normale... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een keer toen we elkaar echt helemaal super geweldig vonden, gingen we de honden uitlaten. Het was toen al vrij duidelijk dat het iets zou worden zeg maar, maar we hadden nog nooit gezoend, het was dus super spannend, want ook het zoenen zat er best wel heel duidelijk in die avond ![]() Maar goed, uiteindelijk hebben we 3 uur ![]() ![]() ![]() ![]() Wat blijkt nou, heeft hij de hele weg zo ongeveer met een erectie gelopen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vooral omdat ik het herken ![]() ![]() ![]() ![]() Maar nu moeten meer mensen leuke dingetjes posten, ik vind ze leuk om te lezen ![]() ![]() |
![]() |
|
Dat hij vet lang verliefd op me was en dacht dat ik niet meer op hem was terwijl ik nog wel verliefd op hem was en dacht dat hij toch niet op mij was
Onwijs veel 'Moet ik nu zoenen?!'-momentjes gehad... ![]() Ohja en ookwel een paar keer dat ik op zijn schoot ging zitten en iets stijfs voelde ![]() ![]() "ben je opgewonden ofzo?" "al vanaf dat jij een stap over de drempel zette" "owwhh... haha!"
Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 22:10. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Grapjes. Missy | 29 | 09-01-2009 16:29 | |
Verkeer & Vervoer |
Grappige dingen op en rond de weg Kuuu | 2 | 31-07-2006 16:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |