oftewel, snel even een plaatje natekenen uit de large. Scheelt me geld, hoef ik de posters niet zelf te kopen. Of in dit geval een goede vriend van mij (waar de poster voor is gemaakt dus).
Ik durfde em niet in te kleuren, bang dat dat alles zou verpesten..
hij klopt vast niet helemaal, maar ach.. t gaat om het idee he
ik zou de achtergrond zwart maken en de letters rastakleuren, dan izzie echt vet denkik, of je kopieert hem gewoon, kleur je het kopie in en kijk je hoe die word, kan je ook nix verneuken, voor de rest echt super vet.
ja die letters helemaal met lineaal zitten kloten enzo.. maja
en voor de rest kan ik neit met de eer gaan strijken maar toch bedankt mensen
klikorat schreef op 12-06-2003 @ 15:34: Zo heb ik al vaker gewoon nagetekent uit de large. Maar ik durf zoiezo meestal nix in te kleuren. Je krijgt met stift snel strepen, en potlood ook tenzij je er echt veel werk in steekt.
Inscannen (dat heb je al gedaan) en inkleuren met een computerprogramma...?
biep schreef op 14-06-2003 @ 10:26: Tof!
mooi gelukt!
Maar misschien is het idd mooi om hem in te kleuren met een computerprogramma.
Je kunt het altijd proberen natuurlijk..
of je trekt hem over/kopieert 'm en kleurt hem dan in?
dan heb je als het mislukt iig deze nog
dankje
ben ondertussen alweer bezig aan de volgende de tekening, deze is de deur alweer uit.. dussss