Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Net zoals Gothic al zei is het apart idd Alleen doet de rijm mij een beetje te gedwongen overkomen ofzo ![]()
|
![]() |
Gothic, ik heb nu een aantal reacties van je gelezen en je attitude bevalt me totaal niet. Wat je bij sientjuhs gedicht hebt geschreven was niet echt netjes he?
reageer maar liever niet als je geen gepaste reactie hebt. sientjuh je hebt groot gelijk. on-topic: de rijm is niet gedwongen, zal wel een kwestie van smaak zijn. Je kan ook zeggen dat elk gedicht gedwongen is, als dat niks voor je is kan je beter proza schrijven. Proza mag naar alle kanten uitdijen. geen harde gevoelens, alleen maar irritatie. met vriendelijke groet. |
![]() |
|
nouwz.. je hebt gelijk betreffende de rijm hoor : kwestie van smaak
![]() en de clue?... euh nouw ik denk vooral dat ieder gedicht met een bedoeling geschreven wordt ( al is het gwoon tijdverdrijf?) En ieder die het leest kan er een andere betekenis aan geven toch? Uit deze haal IK bv heel simpel dat het is zoala het is en dat het allemaal oneerlijk verdeeld is. Ondanks wat sommige beweren laat het voelen dat geld er een rol bii speelt, een grote rol... Hieruit kan ik zelf in gevoel verderdwalen naar alle onrecht en ongelijkheid... MAAR ik zei dus al, dat haal IK hieruit als beetje de clue? Wat jij dan?
|
![]() |
Hm, doen jullie een agressieve take-over? Begint er al aardig op te lijken. Maar, je wilde commentaar, zie hierbeneden.
abcb abac aabb. Origineel, moet ik toegeven, maar om nu te zeggen dat ik het waardeer, nee. Het metrum is uit balans, je gaat te lang door. Je filosofie is even onpraktisch als onwaar, misschien dat je het niet opgevallen is, ik zeg het maar even. Voor de rest: Ik ben blij dat er mensen zijn die kritiek willen hebben, ook al zijn ze bijna net zo onbeschoft als ik. ![]() |
![]() |
|
![]() |
1. het metrum is totaal niet uit balans
2. wat is er mis met rijmen. 3. filosofisch is het sterk, alleen gaat het je pet te boven. Dit gedicht is simpel bedoeld, maar heeft een diepe achterliggende betekenis. NB: Ik ga niks uitleggen, lees maar een paar keer goed door kinderen van Jeruzalem. (zie dit als een kleine hint) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leeftijd van de aarde volgens de Bijbel Verwijderd | 422 | 30-01-2007 11:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] Oeratmosfeer van de aarde.. Help! Jaimy15 | 3 | 06-11-2006 21:02 | |