Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je het boekje hebt kunt je het merk en type nummer vinden.
Zou je dit niet hebben dan zou je kunnen kijken cpuid dis is een prigramma dat je gratis kunt downloaden bij bijv. www.download.com en daar meer kun je meer te weten komen over het merk en typenr van je moedebord. Heb je het typenummer en merk dan kunnen we je mss meer helpen maar dit was al door gezegt Koen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb hem opgestart met booteble disk en ik wil het programma in dos opstarten...gaat allemaal lekker hij vraagt of ik de bios wil saven, ik doe yes, en toen kwam er een error massage: disk full or file missing (dat file missing wist ik net meer zo cker maar het was zo ongeveer) en nu??
|
![]() |
oke, ben nu weer een stapje verder... ik moest eerst 2 namen invullen: ''file name to program'' had ik ingevult: 16/06/03
toen vroeg ie of ik de bios wou saven en ik deed ja, toen moest ik een save naam invullen(had ik deze keer een andere naam gegeven als de file name) 16jun2003, dan zegt ie dat ie de oude bios gaat saven, en dan komt er een error massage: source file not found ![]()
|
![]() |
|
|