Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 17:54
Balance
Balance is offline
Sommigen hebben het misschien al, anderen bijna: zomervakantie

Ben (of was) jij daar erg aan toe of had een weekje extra nog best gekund?

Ik zelf tel namelijk al enkele weken af en ben hélemaal op. Morgen heb ik mijn laatste schooldag om vervolgens nog een repetitieweek te hebben, maar het kan mij niet snel genoeg gaan.
Veel erger als voorgaande jaren, toen had ik er helemaal niet zo veel moeite mee gehad wanneer we nog een extra weekje naar school hadden gemoeten. Het kwam voor mij ook best onverwacht toen 'hé, morgen is de laatste schooldag!', terwijl dat nu dus absolúút niet zo is.

Hoe zit dat bij jullie?
Oud 12-06-2003, 18:06
PV
PV is offline
ik ben er wel aan toe ja, niet eens zozeer omdat ik voor school erg hard moet werken, maar meer omdat ik school ff beu ben ik moet nu nog een paar tentamens en opdrachten maken en ik heb er helemaal geen zin in en stel het zo lang uit dat ik er maar niet meer aan begin slechte zaak dus
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:07
Verwijderd
mijn vakantie is al sinds de meivakantie begonnen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:19
Fatality
Fatality is offline
Ik moet nog iets meer dan een week, en ben helemaal op..
Heb veel extra's moeten doen en doe nog steeds veel extra's ivb met profielwisseling, hierdoor kwam veeeeeel in de knoop enzo..
Rotjaar, maar volgend jaar wordt alles beter hoop ik
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:22
Miracle
Miracle is offline
Ik had vorige week dinsdag m'n laatste dag. Ik moest die dag allemaal dingen afmaken/afronden. Ik hoefde gelukkig pas om 10 uur naar school. Maar moest nog tot 4 uur. Het was echt een verschrikkelijke dag. Hele dag koppijn en misselijk. En toen ik naar huis fietste voelde ik me op en top beroerd. Ook was het nog eens super warm. Toen ik thuis kwam ben ik dan ook meteen in bed gaan liggen met asprine. Paar uurtjes uitgerust/op bed gelegen, daarna voelde ik me alweer ietsje beter.

Dus zoals je al snapt was het ontzettend fijn dat het de laatste dag was. ik kon me rustig gaan voorbereiden op een aantal toetsen en kon de volgende ochtend nog lekker uit slapen.

Als het nog een week langer had geduurt had ik waarschijnlijk eerst weer een 'hersteldag' moeten inlassen ofzo, ik zou iig niet zo door kunnen gaan.

Van vorig jaar kan ik me herinneren dat het best redelijk eindigde. Ik moest dinsdags nog naar school en woensdagochtend moest ik om 5 uur 's ochtends bij school staan voor 3 dagen Parijs. Daar leefde ik toen erg naar toe, je bent er meer mee bezig, dus het was dus niet zo dat het heel onverwachts was.
Oud 12-06-2003, 18:28
Verwijderd
Ik had vorige week vrijdag m'n 'laatste schooldag' terwijl ik nog 3 werkstukken moest inleveren, dus zo voelde het nog nie echt. Daarnaast was dit het eerste jaar waarin ik echt moest gaan werken en dan is school opeens een stuk minder leuk

Ben sinds vandaag met m'n toetsweek bezig, ik hoop dat ik hem goed maak. Ik moet nog alleen nog een handelingsdeel inleveren, dat doe ik maandag denk ik meteen al...
Hopen dat ik het gewoon haal, ik snak al een half jaar naar de vakantie.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:34
Verwijderd
't gaat nog wel.. al is het behoorlijk druk.
Alle spreekbeurten heb ik nu gelukkig gehad.. Maar ik moet nog best wel veel inleveren (cultuurverslagen/ schrijfopdrachten/ leesdossier) maar dat is ook voor een groot deel m'n eigen schuld. Bovendien heb ik vanaf morgen herkansingsweek met tegelijkertijd gewoon school (zit ik dus morgen van 8 tot half5 op school :/ )
En de week daarop proefwerkweek..
maar ik kan nog best een 'extra' weekje op 't moment, en dat is maar goed ook, want ik heb pas 10 juli oid vakantie.
Komt ook wel om dat ik gewoon goede cijfers wil halen, en weet dat ik dan ook nog wat zal moeten doen.. (niet dat ik er nu slecht voorsta trouwens )
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:57
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
ben er aan toe, kben helemaal op van het huiswerk en mn motivatie is gedaald tot 0.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:06
the tourist
the tourist is offline
Ik heb al een paar dagen vakantie, maar ik was er erg aan toe. Voor de laatste proefwerkweek heb ik ook amper geleerd, ik kon het gewoon niet meer opbrengen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:49
lucy48
lucy48 is offline
Ik heb echt het idee dat het jaar heel snel om is gegaan, dus het valt wel mee met mn behoefte aan vakantie
Oud 15-06-2003, 07:00
Verwijderd
ik heb vrijdag en zaterdag examens, en ik had nog wel door gekunt, geen probleem, ik kan wel tegen een beetje druk

Maar vakantie hebben is ook heerlijk dus ja.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 10:45
Veenbes
Veenbes is offline
Ik moet deze week veel werkstukken inleveren, gelukkig heb ik het wel aardig gepland zodat ik nu bijna klaar ben. Deze week heb ik nog les en volgende week maandag begint de tweewekige proefwerkweek en op 10 juli krijg ik eindelijk vakantie . Heb er wel zin in, maar zou ook nog wel een maand naar school kunnen gaan, ik bedoel, ik ben niet 'op' o.i.d.
Oud 15-06-2003, 11:06
Studentje
Studentje is offline
Deze week nog drie dagen colleges, plus vrijdag afronding van een project. En dan nog vier heeeeeeel belangrijke tentamens. En dan een weekendje hard werken, en dan heerlijk op vakantie.

Ja, daar ben ik echt aan toe.
Oud 15-06-2003, 11:12
Verwijderd
mjah, echt wel, ben school helemaal zat
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:57
RomeoP
RomeoP is offline
ik heb vakantie (alleen nog rapport halen en schoolreisje)
maar ik had op een gegeven moment écht geen zin meer. Ook omdat je de laatste week NIX doet, echt NIX.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 13:02
Verwijderd
Hmm....ik heb wel zin in de vakantie,moet ik eerlijk zeggen.Hierna nog een repetitieweek,een sportdag,boeken inleveren en rapport ophalen.Daarna eindelijk heerlijk vakantie,alhoewel ik eigenlijk vind dat de zomervakantie iets te lang duurt.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 13:13
marlies
marlies is offline
ik ben enorm aan vakantie toe. Ik heb donderdag mijn laatste tentamen, maar dat is nu net de vervelendste

Ik ben al niet meer gemotiveerd en dan ook nog zo'n tentamen
Oud 15-06-2003, 15:44
soske
soske is offline
Heel erg toe aan vakantie, maar voorlopig kan ik nog niet luieren Ik heb nog een gewone week school en nog een proefwerkweek dus ik moet nog wel ff
Oud 17-06-2003, 16:42
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ben t ook helemaal zat, ik moet nog een weekje maar ik tel de dagen af... Morgen nog een natuurkunderepetitie Moet ik weer vet lang aan leren en ik ben gewoon ontzettend MOE...
Oud 17-06-2003, 16:45
Verwijderd
Nog 2 daagjes en dan is het eindelijk zover. Even 9 weken lang geen handelingsdelen, po's en Se's
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb morgen nog les, donderdag studieverlof en vrijdag begint mn toetsweek, volgende week heb ik dan maandag t/m donderdag nog toetsen en vrijdag moet ik dan cijfers aftekeken en herkansingsbriefje inleveren. Die herkansing is dan de maandag erop.

Dit moet ik allemaal nog doen en ik heb echt geen zin in de toetsweek, maar ja het moet nog en ik houd mezelf erg goed aan de planning. Ik ben voor de meeste vakken al begonnen met leren dus het gaat best goed. Vrijdag heb ik natuurkunde en engels, dat zijn mn zwakste vakken en ik vind het erg balen dat het op een dag is maar ach het is niet anders.

Ik heb best wel behoefte aan vakantie maar ik overleef de toetsweek hopelijk nog wel. Ik heb alleen de laatste tijd barstende koppijn en pijn in mn kaak omdat mn verstandskiezen doorkomen. Niet zo fijn als je wilt leren.

mn handelingsdelen en dat soort zooi heb ik allemaal al af en het meeste ervan is ook al goedgekeurd dus ik kan me nu vol richten op de toetsweek.
Reageren

Regels voor berichten