Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ach het heeft ook een overeenkomst; liefde op het 1e gezicht ![]() Suc6 met je mediamarktmeisje dan maar he ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ja....wat ik dan moet doen, geen idee ![]() Een gesprek beginnen vind ik niet zo moeilijk. Echt verlegen ben ik niet. En ik denk dat ze me dan nog wel kan herineren, dus ik ga gewoon zo naar haar toe van; HEy, waar staan de video banden? ik heb namelijk 80 videobanden nodig ![]() ![]() Maar uhhhh....wat is het uitgangspunt?? haar telefoon nummer? Of gewoon maar meteen vragen waar ze woont en of ze een keer zin heeft om wat leuks te doen? (als ik naar mezelf kijk zou ik daar nooit op in gaan, als ik iemand zo slecht ken, vandaar dat ik zit te twijfelen) Of iemand misschien nog een ander en beter uitgangspunt?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() God, wat heb ik zin om haar weer is te spreken en te zien ![]()
|
![]() |
jup, ik had een klein uurtje met hem en zijn vrienden gepraat tijdens het wachten op een borrelbusje die ons naar huis zou brengen. toen ik uitstapte, dacht ik: "shit hijs wel erg leuk"
via via heb ik zijn nummer ontfutseld, en een week later heb ik een sms gestuurd. de week daarna hebben we afgesproken in diezelfde discotheek en toen hebben we weer even gepraat, daarna gezoend en de volgende dag zijn we naar de film geweest. toen was het aan ![]() nu al meer dan 2 maanden geleden ![]()
|
ik ben ook verliefd op het eerste gezicht op een hele leuke jongen
alweer... een paar weken geleden... twee ofzo ik heb een beetje gekust, maar niet echt... en vrijdag komt ie bij mij eten maar ik weet echt niet hoe ik het moet aanpakken en of ie me nou gewoon leuk en aardig vind of misschien wel meer... hij is zooo geweldig, oh... ![]() het is zo vreemd, want normaal gesproken... dan ontmoet je iemand en die is wel leuk ofzo, daar zoen je mee dan spreek je nog iets af dan wordt je verliefdig en dan heb je verkering... maar nu, oh!... ik was allang verliefd en nu denk ik er veel te moeilijk over... wat een drama toch weer je mediamarktmeisje vind het vast en zeker leuk als je nog eens langskomt om te buurten ik zou het zo aanpakken: ga naar die mediamarkt met een of andere rotsmoes en maak een praatje flirt een beetje en vertrek weer, bedenk bij jezelf of ze leuk en aardig op je reageerde en als ze leuk en aardig reageerde kom dan terug ze kijkt je vast aan met zo'n blik van en wat nu weer, trek je conclusie uit haar reactie, als ie okee is dan zeg je gewoon dat je iets vergeten was, namelijk of je haar misschien eens mag bellen maak veel (leuke) grapjes door de ontmoeting heen maar wees serieus als je haar nummer vraagt, dan weet zij ook waar ze ongeveer aan toe is ![]()
||
Citaat:
('n uitgedacht plan is gedoemd te mislukken in de liefde.)
|
Voor als je afgelopen zaterdag nog niet langs bent geweest, op dr aflopen en de waarheid zeggen: ik krijg je de hele week niet uit mn kop en ik vroeg me af of je een keer met me uit wil gaan. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Dit is een heel leuk advies om te geven omdat als ik me extreem aangetrokken voel tot een meisje (nare man heeft gelijk verliefd moet je iemand voor kennen) dan komt er niet meer uit als: zertjik.... phlephlk.... agnesrt.... En andere onverstaanbare woorden. En als ik een meisje wel leuk maar niet "vlinder" vind dan lul ik honderduit met haar, maar dan wil ik ook niet "echt" iets. |
![]() |
||
Citaat:
Als jullie konden voelen wat ik voelde begrepen jullie wel wat ik bedoel ![]() Thnx voor de tip coecie ![]() Hoe lang ken jij die jongen al eigenlijk dat ie nu al bij jou thuis komt eten?? Want ik vraag meestal pas iemand om bij mij te eten als we toch al een tijdje bij elkaar zijn. Echt niet zo snel als jij.....
||
Citaat:
ik ken hem bovendien via een heleboel gemeenschappelijke vrienden.. de situatie is dus al een beetje anders dan op het eerste gezicht verliefd zijn bij mij... dat ik hem te eten vraag is eigenlijk heel logisch, want hij woont nogal ver weg, en die avond gaan we naar een feest toe dat bij mij in de buurt is. ik heb aangeboden dat ie eerst bij mij kon komen eten en dat we dan daarna naar dat feest gingen. ... maar ik vind het zó spannend!! *ieehe*
Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 13:44. |
![]() |
|
Tuurlijk ervoor gaan...
niet geschoten is altijd mis ![]() Ik werd ook op het eerste gezicht verliefd op mijn man we zijn in augustus een jaar getrouwd en zijn in december 5 jaar samen... Mocht ze nou echt niet aardig zijn of het zakt snel af kun je het altijd nog uitmaken ![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: Ja ervoor gaan moet eigenlijk wel, ik voel me altijd erg ongemakkelijk tot ik iets geprobeerd heb, en meestal lukt het toch niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Dat heb ik momenteel.
Ik heb 4 maanden geleden een jongen ontmoet waar ik gewoon echt meteen verliefd op was toen ik em zag. We hebben wel gezoend, het probleem was alleen dat ik verliefd op hem was/ben en hij het verder meer zag als 'voor 1 avondje' en dus niet verliefd was. Nu zie ik hem ongeveer elke week en het is zo moeilijk. Ik kan hem gewoon niet vergeten ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb weleens gehad dat ik een meisje weleens zag lopen en verder nog nooit gesproken had, en dan gewoon wegsmolt voor haar uitstraling.
Omdat uiterlijk echter bar weinig over iemand zegt 'onderneem ik in zo'n geval geen actie'. [edit] Ik heb haar later bij toeval leren kennen en achteraf gezien is ze mijn type niet. Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 14:23. |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof dat ik dat meisje toch wel leuker dan leuk vind ![]() Of ik er werk van maak? Naja onze vriendenkring overlappen elkaar nu, dus we zullen nog weleens leuke dingen doen met elkaar. En dan zien we vanzelf wat er van komt.
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zat vorige week met een jongen in de bus die ik al heel lang van naam en gezicht ken. Omdat we samen zaten, hebben een uur gezellig zitten kletsen en toen ik uitstapte dacht ik echt: tjee, echt een leuke jongen!
Hij gaat uit waar ik ook weleens uitga dus ik ben daar die zaterdag erna naartoe geweest. Weer gesproken en we hadden voor gisteravond afgesproken. Bijna een uur met hem staan praten, hij heeft mijn nummer. Hij belt me als een originele date heeft bedacht om deze week nog uit te voeren. Maar goed.. ik vind hem dus echt heel erg leuk en hoop dat het echt wat wordt. Alleen.. verwacht nu nog even niet teveel want het kan dan alleen maar tegenvallen....
||
Citaat:
Als het zo goed klikt waarom dan niet?? Bianca
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als ik iemand leuk vind, echt leuk, en diegene laat merken geen afkeer van mij te hebben, dan ga ik er wel voor. Wie niet waagt, die niet wint. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik wist eigenlijk helemaal niets van hem, maar toch.... ik heb hem later beter leren kennen en het klikte goed. we hebben heel even iets gehad, maar toen kwamen we erachter dat het beter was om gewoon vrienden te blijven. je moet er echt gewoon voor gaan als je haar leuk vindt, dan kan je later altijd nog zien hoe het verder gaat! succes!
|
![]() |
Ja ik heb het nu alweer een tijdje
![]() Mijn eerste reactie is ook: ga ervoor! Maar als je het zelf moet doen, is het verhaal toch wel wat anders. Naja voor mij tenmiste. Ik ben meestal ontzettend spontaan, ik klets makkelijk met iedereen.. maar als ik bij hem ben weet ik niet eens meer waar ik moet kijken of wat ik moet zeggen. Ik zie hem ongeveer 1x in de week en al vanaf de eerste keer dat ik hem zag (begin mei) was er zo'n *poef*. Nu leer ik hem heeel rustig aan steeds beter kennen, maar het gaat mij nog lang niet snel genoeg ![]()
||
Citaat:
Heb onlangs voor het eerst écht ontzettende chemistry gevoeld bij iemand, hier heb ik niks mee gedaan omdat ik al een jaar een lief vriendje heb. Wat ben ik toch trouw ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben smoor verliefd op een jongen, al toen ik hem voor het eerst zag was ik helemaal weg van m... helaas hattie toen n vriendin...
![]() Nu is het uit, maar omdat ik héél verlegen ben heb ik haast nix ondernomen.. (1 mailtje gestuurd ofzo -hij is van school). Hijzelf is ook niet de wildste en de makkelijkste in dat soort dingen, dus er kwam niet echt veel van. Totdat ik van een zeer betrouwbare bron hoorde dat hij me ook zag zitten alleen niet wist wat ik precies wilde en hij me geen pijn wilde doen daardoor.... ![]() ![]() Helaas ga ik morgen op vakantie en kan ik dus nix afspreken ofzo... ik heb m nog wel gemaild of we nadat ik terug ben iets kunnen afspreken... ![]() Ik hoop super erg dattut wat wordt..... HEEL VEEL LIEFS VAN N MEISJE DAT NOG NOOIT ZO VERLIEFD IS GEWEEST ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Buurmeisje Little Phoebe | 53 | 06-09-2006 12:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |