Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Als ik geslaagd was zou ik zekers geen her doen ook al heb ik twee onvoldoendes
||
Citaat:
|
![]() |
ik ga duits12 herkanse, k had 3 10e punt te weinig (balen) ik ben dus ook nog nie geslaagd , maar hopelijk vanaf woensdag wel
heeft iemand misschien nog goeie tips/ sites voor me om te leren, he bah, k heb egt geen zin om nogmaals in dat stomme gymlokaal te gaan zitten, moet je trouwens bij de herkansingen wel tot het einde blijven zitten of mag je dan ook net als het gewone examen ook eerder weg (ik hoop het) iedereen die nog met herren, veel suc6 ![]() ![]() ![]()
|
@ ikketjuh : volgens mij gelden gewoon dezelfde regels als met het gewone examen, lijkt me raar als dat anders is.
wat duits betreft, de komende dagen teksten maken, zodat je weer wat in de taal zit... en als je een vraag echt niet weet antwoorden proberen weg te strepen, dat wil nog wel eens helpen. Verder gewoon proberen gewoon zo geconcentreerd mogelijk te lezen en bij het antwoorden echt kijken of het in de tekst staat. ik heb zelf namelijk vaak dat ik zelf een antwoord kies wat mij logisch lijkt, maar wat eigenlijk niet in de tekst staat, je moet je echt bij de tekst houden. succes woensdag en tkomt vast wel goed ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga economie op D herkansen. Ik had op C een 7.3 gehaald en ze denken op school dat ik er wel een D punt van kan maken. Had alles op D gedaan behalve economie, maar ik denk dat ik dat niet haal.. BEN WEL GESLAAGD
![]() nederlands 6 economie 6 duits 7 engels 7 wiskunde 8 tekenen 8 *trots op mezelf* |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
als iemand vind dat ie een 8 moet hebben, en een 7 heeft en dan niet tevreden is, vind ik dan niet automatisch een geval van eigendunk... misschien kunnen mensen die automatisch die conclusie trekken het gewoon niet hebben dat andere mensen die eisen aan zichzelf kunnen stellen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't voelt niet fijn wanneer je een 7 haalt maar weet dat er zeker een 8 in zit... Is gewoon niet lekker.. En dat heeft niets met eigendunk te maken, maar gewoon met drang naar het beste. (Ik heb een keer een 6 gehaald terwijl ik wist dat ik met leren makkelijker een 9 kon halen. Toen heb ik echt zitten janken in de klas, was echt niet leuk... Later overgedaan en toen had ik een 9,4 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zelf ga ik wiskunde B12 herkansen. Dat is eigenlijk alleen maar voor de eer. Ik heb altijd een acht gestaan, heb in de zesde 1 schoolonderzoek verknald en ik heb een 6.1 gehaald op de centraal schriftelijk, en nu sta ik een 7. Ik wil weer een acht! Ik hoop stiekem zelfs op een 8.3, omdat ik dan in een hogere groep kom bij de loting voor geneeskunde, maar ik denk dat dat heel moeilijk gaat worden. En als ik niet wordt ingeloot voor geneeskunde, ga ik wiskunde doen, en dan staat een 8 mooier dan een 7! Maar goed, das alleen voor de eer.
|
Wiskunde A, oude stijl
Ik had een 6.0 gehaald en ik moest een 6.1 halen om een zes te staan. Ik moet een zes halen om een certificaat te krijgen. Ik heb wel een acht er tegenoverstaan, maar omdat ik op dit jaar maar drie vakken gedaan heb, mag ik niet compenseren en moet ik alle afzonderlijke vakken voldoende halen. ![]()
|
![]() |
|VWO c&m|
ik had voor wiskunde 1/10e te weinig én voor frans 1/10e te weinig...........das zooooo balen, gewoon. Maar ja, ik ga dus frans herkansen, want wiskunde lukt me nevernooitniet. Dus allemaal duimen dat ik (minstens) een 5,2 haal (ipv 5,1..grrr)
|