Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 09:13
Ikkuh2
Ikkuh2 is offline
Het is bijna zo ver, m'n eerste relatie die het langer uit gaat houden dan een jaar. Ik wil graag iets leuks gaan doen op de dag dat m'n vriendin en ik dat jaar bereiken.

Ik vroeg me af wat jullie zoal hebben ondernomen op speciale data.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2003, 09:19
Verwijderd
Mijn vriend en ik zijn naar eurodisney geweest (was voor mijn verjaardag, maar we hebben het ook een beetje voor het 'éénjarig-bestaan' laten zijn) en we wilden uit eten bij de Chinees () waar we ook hadden gegeten toen 'we wat kregen', maar die was dicht. Toen hebben we maar gewoon Chinees gehaald bij een andere Chinees en hebben thuis lekker gegeten. Uit eten is standaard, maar 't blijft wel leuk ed...vind ik.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Ikkuh2 schreef op 15-06-2003 @ 10:13:
Het is bijna zo ver, m'n eerste relatie die het langer uit gaat houden dan een jaar. Ik wil graag iets leuks gaan doen op de dag dat m'n vriendin en ik dat jaar bereiken.

Ik vroeg me af wat jullie zoal hebben ondernomen op speciale data.
Tja, ik heb ook bijna een jaar verkering, maar ik zou echt niet weten wat we moeten doen. Uit eten vind ik niet zo leuk...Ik ga liever lekker thuis eten, en dan naar de bios ofzo, helemaal niets speciaals!
Toen we een half jaar verkering hadden, zijn we een dagje naar Naturalis geweest, in Leiden. Ik wilde er nog een keer heen, en hij kende het niet, dus ja..het was erg leuk, maar je moet er wel van houden!

laat ff weten wat je gedaan hebt / gaat doen, dan krijg ik misschien ook een idee
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 10:23
Studentje
Studentje is offline
Gewoon uit eten lijkt me meer dan voldoende.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:04
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Hangt ervanaf hoe erg jullie aan data hangen. Ik had geloof ik de volgende dag proefwerkweek dus we konden niet echt iets doen maar het maakte mij niet zoveel uit.

Je kan ook gewoon een cadeautje geven, picknicken in het park, of iets anders wat je leuk vindt. Ik had een taart voor hem gebakken die helemaal mislukt was (was tegelijk ook aan het leren......) maar die hij wel geweldig vond .

Maar mijn punt is dat ik denk dat het eigenlijk niet heel veel uitmaakt wat je eraan doet, jullie hebben al zo lang, je weet nu wel waar je aantoe bent met zijn tweeen en wat jullie leuk vinden om te doen.

Als jij het heel belangrijk vind ga je voor hem koken en geef je leuk cadeautje of ga je ergens heen.
Als je het minder belangrijk vindt kan je ook alleen iets geven of gefeliciteerd zeggen. (Hoewel ik dat wel een beetje vreemd vind)
__________________
wie zwijgt stemt toe
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:09
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Wij hebben niet echt iets speciaals gedaan.. we hadden gewoon weer een dag langer verkering, ok het was nu een ''jubileumpje'' maar niet specialer voor ons dan al die andere dagen.
We zijn 's avonds uit eten geweest met zn tweetjes en we hebben een ring van elkaar met onze naam erin..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 12:22
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 15-06-2003 @ 12:09:
Wij hebben niet echt iets speciaals gedaan.. we hadden gewoon weer een dag langer verkering, ok het was nu een ''jubileumpje'' maar niet specialer voor ons dan al die andere dagen.
We zijn 's avonds uit eten geweest met zn tweetjes en we hebben een ring van elkaar met onze naam erin..
ring met je lover's naam erin dat is leuk! Maarja die moet je elkaar geven zoals je bijv. een jaar verkering hebt ja.
Die moet je niet zelf kopen dan heeft het niet iets waardevols vind ik... dus misschien idee als ik een jaar heb.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 12:23
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Some schreef op 15-06-2003 @ 13:22:
ring met je lover's naam erin dar is leuk! Maarja die moet je elkaar geven zoals je bijv. een jaar verkering hebt ja. Die ga ik neit zelf kopen
hehe we gingen toen ook een jaar, en die hebben we toen aan elkaar gegeven
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 13:15
Verwijderd
euh wij hebbe nix gedaan want we zate weer eens 250km bij elkaar vandaan.. en toen we het 2 jaar hadde hebbe we ook niets gedaan geloof ik..
'k had hem nog wel een knuffeltje gegeve en een kaartje.. maar das alles
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 13:31
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
Ik ben toen ik een jaar samen was met mijn ex vriend uit eten geweest, bij de Chinees. Leuk, lekker en niet te duur.
__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 14:02
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
Citaat:
Some schreef op 15-06-2003 @ 13:22:
ring met je lover's naam erin dat is leuk! Maarja die moet je elkaar geven zoals je bijv. een jaar verkering hebt ja.
Die moet je niet zelf kopen dan heeft het niet iets waardevols vind ik... dus misschien idee als ik een jaar heb.
Je zou de ringen ook samen kunnen halen???
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 15:28
Verwijderd
Ik doe niet aan clichématige vieringen van bepaalde perioden waarin je verkering hebt gehad en mijn vriendin ook niet. Die is namelijk nuchter en ziet zoiets niet als een gelegenheid om feest te vieren.

Het is geen overwinning of prestatie dat je het zolang met elkaar hebt uitgehouden als het goed is, dus waarom zou je het vieren?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:11
Seven-Eleven
Avatar van Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Deze Zondag is het zo ver....
Ik wou eerst naar de chinees, maar dat vond hij te duur.
Hij is arm...en ik ben rijk
Dus nu gaan we picknicken in het vondelpark, misschien dat ik een space-cake bak
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:13
Verwijderd
ik had niks gedaan, ga ik ook nooit doen, onzin zeg, vieren hoelang je bij elkaar bent, een extra kusje is genoeg
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 12:36
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we geen waarde what-so-ever hechten aan feestdagen, en iedere dag een feestdag is

....wat tot gevolg heeft dat ik af en toe op mijn strepen moet staan en cadeaus af moet dwingen...
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:09
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik had een reis in een luchtballon in gedachte. Helaas heeft het niet mogen gebeuren...
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:47
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Toen ik twee jaar met mijn vriend ging, zijn we naar de Winterefteling geweest, lekker romantisch... nu zou je dus naar de gewone Efteling ofzo kunnen gaan...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu?
Studerende
5 08-11-2010 18:29
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 18:39
Lichaam & Gezondheid Moeder worden op je 17de.....
wondersbestaan
46 01-11-2002 20:15
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 19:23
ARTistiek eens verliefd, altijd verliefd...
Chloe Siere
6 03-09-2001 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.