Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 16:29
Soezen
Soezen is offline
Ik vroeg me ineens af, hoeveel mensen eigenlijk wel niet eens een keertje zijn flauwgevallen.

Vertel hoe, waarom en hoe het voelde?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:39
Verwijderd
Paar keer voor 4/5 oid...het voelde eng. 't werd zwart voor m'n ogen, tenminste, 't werd een soort koker waardoor ik keek en die werd steeds kleiner, tot ik niets meer zag. Die keer met die koker was, denk ik een combinatie van te weinig eten met warmte. Een andere keer was in het zwembad, toen kon ik niets meer, maar ik hoorde nog wel alles om me heen ed...heel vaag. Voor de rest weet ik het niet meer.

Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:48
Soezen
Soezen is offline
In mijn omgeving zie ik eigenlijk best vaak mensen flauw vallen. Was eigenlijk gewoon benieuwd hoe de reden, gevoel verschilt per persoon..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:52
someone
someone is offline
ja 1 keertje. was heel raar, was echt heel warm buiten en we gingen wat drinken halene bij een benzinepomp daar was het dus ineens heel koud door de airco.
ik werd een beetje misselijk en had net mn sigaret uitgedrukt. ineens werd het zwart ik dacht gaat zo wel over en ik keek weer en lag ik op de grond.

wel raar was dat..
Oud 15-06-2003, 16:54
Verwijderd
Euhm, ja...1 keertje..

was op vakantie. Ik sliep met 2 personen op een kamertje, en het raampje stond nauwelijks open. maar ik voelde me de hele week al niet goed. Dus ik boog me voorover, en ja, BATS! daar lag Godelieve op de grond! Mijn vriend schrok zich naar...
Het werd zwart voor mijn ogen, ik kon niets meer bewegen, maar hoorde nog wel dingen...

Vreemd hoor..wil het niet nog eens meemaken!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:55
Verwijderd
Nee, één keer wel bijna, was tijdens introductie van studentenvereniging. Ik voelde 't opkomen en omdat een jongen achter me was flauwgevallen wíst ik dat het kon gebeuren. Toen ging ik er zelf ook steeds meer aan twijfelen of ik wel kon biljven staan, maar door er tegen te vechten lukte het me.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:56
Qamra
Qamra is offline
1 keer, ik was nét wakker, moest plassen, kreeg op de wc een bloedneus, liep naar de keuken, bloedneus was weg en mijn moeder zette me neer op een stoel..

En ineens werd het zwart.. En toen hoorde ik ineens heeeeeeeel verweg en heel hol en kil mijn moeder mijn naam roepen en langzaam kwam mijn gezichtsveld terug (lag op de grond naast de oud papier bak, die dus met een vaartje van 100 km/u op me afkwam )

Ik was flauw gevallen met mijn ogen open, dus mijn moeder dacht dat ik een hartstilstand had ofzo

Was best eng..
Oud 15-06-2003, 16:58
vixen
vixen is offline
Ik ben best vaak flauwgevallen, vaak omdat ik niet genoeg had gegeten en het warm was, of omdat ik ziek was. ik kreeg eerst altijd een soort licht gevoel in mn hoofd, dan kreeg ik allemaal sterretjes voor mn ogen en dan werd alles langzaam zwart. Maar nu heb ik dat gelukkig niet meer.
Oud 15-06-2003, 17:02
zus
zus is offline
Ik 2x, 1x benk uit d bocht gevlogen in n rodelbaan, deed best zeer en t was 30 graden. Werd helemaal duizelig en licht in me hoofd en viel ineens tegen me ma aan.
de 2e x was in n gondel in Frankrijk, was heel misselijk, die gondel stonk naar benzine ofzow en hij schommelde heel erg. Voelde tzelfde als de 1e x...
Oud 15-06-2003, 17:04
Soezen
Soezen is offline
Ikzelf ben 1 keer flauw gevallen. Ik was mijn eten aan het maken in de keuken. Ik moest net mijn medicijnen innemen, toen ik erg misselijk werd. Ik snapte er niks van. Ik wilde even naar boven gaan om even te gaan liggen maar het is maar goed dat ik dat niet gedaan heb. Toen ik de trap op wilde stappen, kreeg ik knikkende knieën en werd alles zwart. En daar lag ik dan..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:06
Verwijderd
ik ben nog nooit flauw gevallen.. wel 3 keer dat gevoel gehad
1e keer: was bij de dokter, die misselijkmakende geur van die wachtkamer en toen had ik dus keelpijn, en van keelpijn ben ik misselijk.. dujsa de rest raad je wel.
2e keer: in de douche hier bij mij thuis, had warm gedouchd en het werd beetje wazig voor me oge dus ik wil uit de douche lope, pak ik mis met me hand en ik loop door, knal met me kop tege de douchedeur.. vet pijn.. en toen liep ik wankelend naar buite en hing ik aan me ma en me pa had me toen gepakt en op een stoel gezet.. dat scheelde echt niet veel..
3e keer: was bij mijjn vriend in de douche. we ginge smorgens douche en 'k had het veel te warm.. en toen douchte we dus warm en ja hoor, ik werd vet wazig en stapte de douche uit en ging op de wc pot zitte tot ik weer beter was zat ik daar hoor in me nakie.. sta je ook weer lekker voor lul maja

het gevoel was bij mij dat het net leek of ik stikke bezope was.. alles was vaag om me heen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:07
marlies
marlies is offline
Ja 2x. Ik had vreselijke pijn in mijn buik en ik zag opeens zwart/wit en allemaal spikkeltjes en ik hoorde allemaal gekraak net alsof heel veel mensen chips zaten te eten
Oud 15-06-2003, 17:35
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
1 keer, van de pijn. mijn broer had tegen mn hand geschopt ( ) en het deed zoveel pijn dat mn moeder er een verbandje om moest doen. toen moesten mijn vingers een beetje gebogen worden en dat deed heel erg veel pijn

Ik voelde niet zoveel meer en werd draaierig. toen werd het zwart. Ik zei tegen mn moeder dat ik me zo raar voelde en ik weet nog dat mn moeder me vasthield toen maar daarna.. toen ik bijkwam lag ik op de keukenvloer
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:59
!!0p3n
!!0p3n is offline
Ik val flauw als ik bloed zie. Maar alleen als het mijn eigen bloed is. Om me heen kan het bloed in het rondspuiten wat het wil, doet me niks, maar als ik me een beetje lullig in de vingers snij ben ik vertrokken. Heel stom eigenlijk, want ik ben niet bang voor bloed ofzo. Het gaat gewoon van: ": "Hee ik bloed, ow nee hè *zucht* daar gaan we weer.... *BONK!*"
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 18:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uhm stuk of 4 keer denk ik? allemaal in het afgelopen jaar. zomaar om niets, echt opeens. weet nog steeds niet waarom nou precies (ja, zoiets van te veel aan mn hoofd enzo? beetje vaag)

het was echt heel raar. eerst word ik ontzettend misselijk, aanvankelijk loop ik dan naar de wc omdat ik denk dat ik moet overgeven. maar dit gebeurt dan niet. dan beginnen mijn oren heel erg te piepen en begint alles te draaien. vaak ben k zo verstandig geweest om direct te gaan liggen (ik kon op een gegeven moment ook voorspellen wanneer ik flauw ging vallen) maar 1 keer ben k gewoon doorgelopen naar boven en toen viel ik echt met een keiharde klap zo zonder pardon op de grond. ik gooide ook nog eens een hele zooi van mn tv mee op de grond. toen ging ik dus echt te ver.
ben ook een keer 10 minuten buiten bewustzijn geweest volgens mij. dat was heel vaag, toen was t opeens een stuk later. k weet t niet, k was er iig niet helemaal bij geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 18:27
Brown eye
Brown eye is offline
ik ben nog nooit flauwgevallen...gelukkig!! ik heb et wel een keer bijna gehad. ik was uit en ik had super veel pijn aan m'n hart, ik was zo moe dak nie wist dat mensen zooo moe kunnen zijn, en m'n hoofd was licht, ik was misselijk en duizelig en ik wist amper dak leefde en snapte niet hoe ik nog op m'n benen stond! mijn beste vriend heeft me toen naar de wc gebracht en me erop gezet...kheb toen iets van een uur daar gezeten tot ik sterk genoeg was om op te staan en voorzichtig naar huis te fietsen. hij dacht dak een hartstilstand oid kreeg, omdat hij niet wist hoe het eruit zag als iemand flauw valt, en was super erg geschrokken en was helemaal overstuur. toen we op de fiets zaten begon die zelfs te huilen omdat hij dacht dat ie me kwijt zo raken....echt heel lief!
Oud 15-06-2003, 18:28
italianboy
italianboy is offline
ja, op de fiets

was heel vaag gevoel
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 18:37
Verwijderd
Paar keer, alle keren had ik te weinig gegeten en had ik het te warm (door douche, zon ofzo).
Eerst voelde ik m'n armen tinkelen en zwaar worden, erg vervelend gevoel. Dat gevoel trok naar m'n longen en ademen leek zwaarder te gaan, vervolgens werd ik duizelig, begonnen m'n wangen te tintelen en werd alles zwart voor m'n ogen... En dan ging ik onderuit.. Klap op de grond kreeg ik meestal niet meer mee.

Erg fijn is het absoluut niet... Daarom moet ik goed eten
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 18:48
confabulatie
confabulatie is offline
uhm ..... heeeeel vaak,. weet niet precies hoe vaak..
tijd terug viel ik elke keer wel flauw als ik op stap was.. weet niet waardoor dat kwam.. denk warmte ofzo.. (allerlei onderzoeken voor gehad,maar niets uitgekomen)...
hoe het voelde.....
uhm voor ik het wist lag ik al..... merkte eigenlijk nooit wat...
alleen als ik weer bij kwam. dan lag ik weer ergens waar ik eerst niet stond... en had ik barstende koppijn... maar na een glas water was ik weer helemaal bij en ging ik weer door waar ik gebleven was..

keer ging iemand op mn been staan toen ik flauw was gevallen... ik was toen al weer beetje bij,maar kon op de een of andere manier niet bewegen of iets zeggen... en deed pijn!

keer over de schouder van een uitsmijter naar hokje gebracht.. onderweg mn kop gestoten tegen een kozijn ... auw

ook keer gevallen in glasscherven,... erg fijn... ben toen ook vrij lang weggeweest.. (kwartier ofzo) iedereen in rep en roer

voelde het een keer beetje aankomen . en toen ging ik op een kruk zitten ff bijkomen... ben ik er uitgezet door een uitsmijter, omdat ze d88 dat ik smoor was.... en ik was super slap en kon amper lopen (doordat ik al was flauwgevallen en weer bijna ging flauwvallen ) dus was aardig lullig.....

de eerste vraag die mensen ook altijd stellen"is : heb je veel gedronken? drugs gehad? blablabla
nou ja dikke onzin....

en het gebeurde vaak als ik net op weg was naar wc.. dus dan waren de mensen waarmee ik daar was mij weer kwijt..... ook erg iri

kortom.... erg vervelende ervaringen
Oud 15-06-2003, 19:00
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
een paar jaar geleden gebeurde het best vaak, nu al gelukkig heel lang niet.
1e keer was ik 7 ofzo, toen de dokter waterwratjes uit mijn elleboog weg ging halen. ik was zooo bang en het deed pijn en toen sloeg ik als een plank achterover.
verder vaak als ik ziek was, zakte ik ineens in elkaar. ook een keer in een drukke Bijenkorf
Ik krijg het warm, zie zwarte vlekken, ik hoor alles nog heel wazig en dan ben ik weg. Meestal maar heel kort, en als ik bijkom heb ik vanalles gedroomt. en das heel vreemd als blijkt dat ik maar 3 minuten weg was.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:11
jetty
jetty is offline
Ikke 1keertje, dat was twee jaar geleden op Konnigedag... MIDDEN op het museumplein waar 538 toen stond, ik stond met mn vriendinnen, opeens werd ik onwijs misselijk, dat zei ik tegen hun, maar ze wouden nog niet gaan, uiteindelijk gingen we toch omdat ik me echt niet lekker voelde.... we drongen ons door de mensen heen... en toen lag ik ineens op de grond..(en jaah idereen stond er bij en keek er naar..) maargoed ik zal wel te weinig hebben gegeten en het was erg druk.. en daar kan ik echt niet tegen!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:17
Balance
Balance is offline
ja, best wel vaak.
verschillende redenen:
- fijn gedrukt bij een concert
- niks/weinig gegeten
- hitte
- rookruimte (ik kan niet tegen rook en val soms flauw als ik te lang in een rookruimte zit)

Of combinaties van de bovengenoemde redenen.
Oud 15-06-2003, 19:27
Suziewafel
Suziewafel is offline
Op een dag in de herfsvakantie besloot m'n moeder met mij en m'n zusje een dagje naar Antwerpen te gaan. Ik had al wat last van buikpijn, maar dacht dat het wel overging. Totdat we in een winkel waren. Het was erg warm en ik ging alles zwart zien. Ik had zoiets van 'hier ga ik dus niet flauwvallen' (was nog nooit flauwgevallen) dus ik probeerde me moeder nog te zoeken die ergens anders in die winkel was, maar ik lag al. Er stonden snel mensen om me heen en m'n moeder ging uit nieuwsgierigheid eens kijken: lag ik daar! Ze hadden m'n jas al uitgedaan, lag met m'n voeten omhoog, kwamen met water af en hoorde ze discussiëren of ik wel of niet m'n hoofd tegen een kledingrek had gestoten. Ook hadden ze de ambulance al gebeld en ik moest mee of anders op eigen risico verder gaan. Daar ging ik dan op een drukke Meir met een ambulance mee..
Oud 15-06-2003, 19:30
Verwijderd
nooit
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:31
Verwijderd
meerdere keren helaas.
waarom is onbekent.
ik vond net alsof je slaapt, en soms alsof je ineens opstaat(terwijl ik zat praat ik dan over, maar t gevoel is ermee te vergelijken) en dan draaierig wordt en zwarte vlekken krijgt, en dan ineens weg trekken, maar je wel een ander beeld hebt dan voordat de vlekken begonnen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:35
Verwijderd
Ja, toen ik ziek was en ik had me net gewassen werd ik plotseling heel licht in mijn hoofd, werd het zwart voor mijn ogen en toen ging ik onderuit.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:47
Stofzuigerslang
Stofzuigerslang is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 15-06-2003 @ 19:27:
ik ben nog nooit flauwgevallen...gelukkig!! ik heb et wel een keer bijna gehad. ik was uit en ik had super veel pijn aan m'n hart, ik was zo moe dak nie wist dat mensen zooo moe kunnen zijn, en m'n hoofd was licht, ik was misselijk en duizelig en ik wist amper dak leefde en snapte niet hoe ik nog op m'n benen stond! mijn beste vriend heeft me toen naar de wc gebracht en me erop gezet...kheb toen iets van een uur daar gezeten tot ik sterk genoeg was om op te staan en voorzichtig naar huis te fietsen. hij dacht dak een hartstilstand oid kreeg, omdat hij niet wist hoe het eruit zag als iemand flauw valt, en was super erg geschrokken en was helemaal overstuur. toen we op de fiets zaten begon die zelfs te huilen omdat hij dacht dat ie me kwijt zo raken....echt heel lief!
Ik zou ook wel een beetje willen huilen bij de ged8e dat ik iemand kwijtraak of als et echt gebeurt, maar kkan et op een één of andere manier maar niet...

Ontopic: kdenk nie dak echt ben flauwgevallen, maar wel zo'n vaag gevoel. Gebeurt meestal als ik een lange tijd of zo ergens lui zit, opsta en dan flink ga strekken. Mn hoofd wordt dan licht, alles wordt een beetje zwart, maar kval net niet neer, of kplof mezlf op de bank of in een stoel.

Edit: een paar van mn klasgenoten hebben zo'n trucje om flauw te vallen. Iets met voorover hangen en hard op je duim blazen ofzo... kga et nog es navragen. Handig tijdens die saaie lessen

Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:58
@Moon
@Moon is offline
nee, nog nooit flauwgevallen. Wel komt het wel eens voor dat ik erg duizelig ben, dan is alles ook zwart, maar kan dan nog wel overeind blijven staan. Na een paar seconden is het dan weer over. Komt omdat ik dan niet genoeg heb geslapen oid volgens mn huisarts..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 20:55
Verwijderd
zo vaak en het voelt kut.

paar keer door blowen (wat ik niet meer doe, en ook maar een paar keer gedaan heb), en andere keren door te lage bloeddruk en warmte of misselijkheid.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 21:19
Verwijderd
Een keer of tien, vijftien. Bijna alle keren was het een paar dagen voor mijn menstruatie óf op de eerste dag daarvan, op de eerste twee keer dat ik flauwviel na, want toen was ik nog niet ongesteld. Alle keren was het warm. Alle keren had ik onverwachte pijn.
Gebruik nu de pil, bloeddruk is daardoor omhoog gegaan, en sindsdien ben ik niet meer flauwgevallen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 21:31
Miracle
Miracle is offline
Dat m'n oren beginnen te piepen, wat rainbow zei, krijg ik ook altijd. Als ik ga flauwvallen of als ik ga hyperventileren.
ik ben geloof ik 4x flauwgevallen. 2x toen was ik nog jonger, toen ik nog maar net ongesteld was. één keer toen het heel warm was en ik te weinig had gedronken (en gegeten) en een keer tijdens een hyperventielatieaanval.
Heel eng gevoel, omdat ik eerst nog min of meer wel alles zie en dan heel langzaam alles wegvalt en ik altijd heeel erg m'n best ga doen om niet flauw te vallen. Verder begint er veel te tintelen. Niet alles, maar vaak wel m'n vingers en één keer ook m'n armen.
Oud 15-06-2003, 21:57
Denise84
Denise84 is offline
Ja, een paar keer. Vind het verschrikkelijk en eng, ben er soms nog weleens bang voor dat ik ineens flauwval.
Oud 15-06-2003, 21:57
koelkastje
koelkastje is offline
2 keer bijna, het werd dan erg zwart voor mijn ogen ik kon toen niks meer zien, en toch ben ik vanuit de badkamer naar mijnkamer gelopen, en toen vond ik het zo eng dat ik maar op de grond ben gaan zitten, en toen ging het wel weer..(misschien valt dit ondertussen al wel onder flauwvallen, maar oke) en daarna gingen mijn oren heel erg suizen enzo..niet echt het pretiigste dat ik ooit heb meegemaakt. Nu heb ik soms nog wel eens dat het het in een soort koker zwart wordt voor me ogen, maar ik kan dan nog altijd wel iets zien.
Oud 15-06-2003, 22:03
Verwijderd
1 keer; aan het einde van die 20 kilometermars die ik met 40 graden koorts (bijna dus) had uitgelopen.

gin zo:
marnix veel drinken; marnix enerrgydrinks drinken

marnix lopen.

marnix op automatische piloot lopen

*na +/- 15 kilometer*

marnix begint beetje duizelig te worden.

minuutje later (ofzo, ik was niet aan het tellen):
/zwart voor ogen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Cha schreef op 15-06-2003 @ 20:47:
*knip*
Edit: een paar van mn klasgenoten hebben zo'n trucje om flauw te vallen. Iets met voorover hangen en hard op je duim blazen ofzo... kga et nog es navragen. Handig tijdens die saaie lessen
Ik ben nog maar één keer flauwgevallen en dat was dus door zo'n trucje.
't Is heel gevaarlijk om zoiets uit te proberen, want het moet heel getimed zijn, dus ik zou het je niet aanraden.

Ik zal jullie dan ook niet vertellen wat het 'spacen' precies inhoud .

Het was buiten en was al laat in de avond. Toen ik weer bijkwam (naar ik dacht uit een diepe slaap van zeker 12h) zag ik i.p.v mijn plafond sterren en dat vond ik heel vreemd, toen zag ik de hoofden van mijn vrienden rondom me en ontwaakte ik.
Ik heb iets van 15 seconden of zo weggeweest.

Moest het langer zijn dan een minuut of zo zouden ze moeten beginnen met een hartmassage....om maar even te wijzen op de gevaren van dit stomme spelletje.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:23
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 15-06-2003 @ 22:31:
Dat m'n oren beginnen te piepen, wat rainbow zei, krijg ik ook altijd. Als ik ga flauwvallen of als ik ga hyperventileren.
ik ben geloof ik 4x flauwgevallen. 2x toen was ik nog jonger, toen ik nog maar net ongesteld was. één keer toen het heel warm was en ik te weinig had gedronken (en gegeten) en een keer tijdens een hyperventielatieaanval.
Heel eng gevoel, omdat ik eerst nog min of meer wel alles zie en dan heel langzaam alles wegvalt en ik altijd heeel erg m'n best ga doen om niet flauw te vallen. Verder begint er veel te tintelen. Niet alles, maar vaak wel m'n vingers en één keer ook m'n armen.
Al eens laten onderzoeken op epilepsie? (EEG / CT-scan)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:42
one*girl
one*girl is offline
Ja dus... 2 keer

1. Eerste gebeurde toen Barneveld in de finale stond.. denk 2/3 jaar terug ofzo.. enne ik ging dus naar de wc stond zo voor de deur en weg was ik.. toen ik wakker werd moest ik janken.. ik schrok echt.. had kanke veel hoofdpijn aan overgehouden (stoote m'n kop nl tegen de tramleuning. ging dus naar de dokter d8 dat stomme wijf dat ik zwanger was

2. Ik zat op de rand van m'n moeders bed nintendo te spelen met mn broertje en ik voelde me al vaag, maar ik d8 als ik zit kan er dus niks gebeuren.. god i was wrong.. viel dus weer flauw...

Bijna keren dat ik flauwviel was ik ongesteld.. dus ze denken dat het wat met m'n bloed te maken heeft ofzo.. maar ja
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:44
one*girl
one*girl is offline
moest trapleuning zijn...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:49
Verwijderd
Citaat:
one*girl schreef op 16-06-2003 @ 00:44:
moest trapleuning zijn...
Je kan ook gewoon uw eerste reply wijzigen...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 00:08
D@mien
D@mien is offline
1x...tijdens een atletiektoernooi van school...
Ik liep de 400 meter, maar begon eigelijk al te hard...maar ik wou de andere renners bijhouden(deze waren ouder, en sommige zaten op atletiek)...dus ging ik veel te hard voor mijn kunnen door...na zo'n 200 meter was ik eigenlijk op...maar om een of andere reden weigerde ik te stoppen en ging met hetzelfde tempo door...mn longen wilden volgens mij nietecht meer, want die gaven een vreselijk brandend gevoel (je kent et vast wel)Toen ik finishte (kwas 5e ofsow, maar dat deed er niet zo toe...kwas niet de laatste..daar ging et me om) kon ik nauwelijks meer staan en werd het zwart voor mn ogen...toen ik weer kon kijken en weer bij bewustzijn was bleek dat mn vader me had opgevangen...(wel mazzel, want een 400 meter baan geeft nietecht mee )
Wat precies de oorzaak was weet ik niet...maar ik denk zuurstofgebrek....ik heb daarna nooit meer zo'n kamikaze-loop kunnen lopen...nog wel er in de buurt (na een enorme inspanning zo'n 5 minuten niet meer kunnen opstaan omdat je simpelweg de kracht niet meer hebt..)Ik vraag me tot op de dag van vandaag nog af wat me toen bezielde....terwijl et al zo'n 10 jaar geleden was....
Oud 16-06-2003, 07:26
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Jep, 1 keer.
Ik had mij met een beitel in mijn hand gesneden(per ongeluk, 'k moest de verfpot open maken en ik schoot wat uit), ik hield mijn hand onder de kraan, maar toen begon ik mij een beetje misselijk te voelen. En toen donderde ik achterover. Ik vond het verder niet eng ofzo, alleen een beetje vreemd, m'n ouders en zus waren super geschrokken en hebben me toen naar de bank begeleid. Daarna ging het weer goed..

En 1 keer dat ik een aantal minuten niks meer zag, maar wel bij bewustzijn was. Dat was echt eng...brrr....
Oud 16-06-2003, 07:26
miro
miro is offline
Tja ik weet eigenlijk niet. Ik heb een keer gehad dat ik, terwijl ik zat, met mn hoofd helemaal naar voren hing... Iemand moest me als t ware "wakker" komen maken, Ik was gewoon een stukje kwijt (qua geheugen) van t uur daarvoor. Daarna heb ik nog heel veel duizelingen gehad.

Maarem, volgens mij valt dat niet echt onder flauwvallen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 10:22
the tourist
the tourist is offline
Nog nooit.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:14
PrimRose
PrimRose is offline
jah, op pinkpop (2001), we stonden ergens helemaal vooraan. En aangezien ik niet bijster groot ben kreeg ik het eerst erg benauwd. Toen zag ik ergens boven me een gaatje om verse lucht te gaan happen. (ben 1,50m, dus had het echt kei benauwd op dat punt). Maar goed, ik adem in, blaast zo'n eikel net vieze sigaretterook uit, die ik dus spontaan binnen kreeg. Naja, toen zakte ik in elkaar en hebben mensen mij over het hek getild en ben ik ff backstage in een ziekenboeg geweest.

Verder nog nooit flauwgevallen
Oud 16-06-2003, 11:45
.Pure
.Pure is offline
In groep acht.. na het zien van een vuurwerkfilm *tsja* wilde ik in de wc ff wat gaan drinken en toen werd ik wakker op de grond met wat mensen om me heen en me benen omhoog. werd trouwens lachend wakker

En paar maanden geleden, nadat ik van de trap viel op me stuitje *autschj* dat dee me toch zo zeer.. ik voelde het aankomen en zei toen ik daar lach: "Ma, ik val flauw" En toen was ik 2 sec. weg ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:48
Stighting Kris
Stighting Kris is offline
Nopesz
Oud 16-06-2003, 12:04
black tiger
black tiger is offline
1 keertje, en dan nog eens heel genant ook.
Ik zat net met een leraar te praten, in z'n kamertje, daar konden geen ramen open dus was het heel warm, ik had weinig gegeten een heel erg dorst, dus toen ik opstond om wat water te pakken viel ik flauw. Ik was eerst heel duizelig en zag toen allemaal zwarte vlekken. Nou ja, genant omdat die leraar der bij was, die zie ik nu nog weekelijks op school, maar ach ja, hij ist vast alweer vergeten.
Oud 16-06-2003, 12:28
AlopiA
AlopiA is offline
1x, en 3x bijna
die ene keer dat ik flauwviel, was in turkije, het was +/- 30 graden, had bijna niets gedronken..
op een gegeven moment werd ik heel duizelig, en dat zei ik toen ook nog (goh, ik word ineens heel duizelig..!) en toen werd ik weer wakker, en ik lag op de grond (op het strand)..m'n zus allemaal zeggen: "sarah! sarah! gaat het?!!?"
ik: wat nou, ik lag gewoon te slapen hoor!
zij: je viel opeens flauw..!
ik: ehm..ik wil verder niet flauw doen hoor..maar ik viel gewoon van m'n strandstoel af..
zij: nee, je ligt in het zand bij het strandhuisje..
ik: o

Oud 16-06-2003, 12:29
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
phensic schreef op 16-06-2003 @ 00:23:
Al eens laten onderzoeken op epilepsie? (EEG / CT-scan)
hoezo dat?
Oud 16-06-2003, 12:40
pepijn 14
pepijn 14 is offline
ik was ongeveer 11 en ik moet bloedprikken en toen was ze klaar met prikken. toen zach ik al die buisjes met bloed staan toen werd ik helemaal misslijk, ik voelde het niet aankomen en ik was snel weer bij, bij mij voelde het alsof ik gewoon wakker werd uit mijn slaap.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten