Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, een beetje. Helaas. Ik heb er echt 1 nodig voor school, vaak loop ik mijn groepje mis en dan is ff bellen zeer handig.
Maar eig heb ik vaak geen beltegoed dus zoveel gebruik ik hem ook nie..als ik beltegoed heb, voor af en toe een smsje of af en toe mensen bellen, meestal voor school. |
![]() |
|
Het vervangt gewoon m'n normale telefoon, niemand heeft mijn vaste nummer. Zelf bel ik ook nooit met een vaste telefoon.
Maar ik voer eigenlijk nooit lange gesprekken, het leeuwendeel is onder de 2-3 minuten schat ik. Gewoon om even iets af te spreken, of te vragen of iemand mee gaat ergens heen. Sms'en kan ik niet meer sinds ik m'n beeldscherm grotendeels gesloopt heb, ik zie enkel nog de linker bovenhoek.
|
Ja, want we hebben geen vaste telefoonlijn. Mijn vriend en ik gebruiken onze telefoons dus ook zakelijk (hij meer want hij heeft een eigen bedrijf). Maar ook voor mijn werk moet ik altijd bereikbaar zijn (ben steward, dus als ik standby sta kan het zijn dat ik binnen een uur op Schiphol moet staan). Toch zijn de 'onzin-gesprekken' die je aan de telefoon houdt wel prettig; fijn voor als je je verveelt in de trein ofzo. Catching up on the latest gossip
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb sinds een tijdje een mobiel met abbonement en dat bevalt me echt prima. Ik heb em overal en altijd bij me en gebruik em eigenlijk het meest voor noodzakelijke dingen...
Het bevestigen en maken van afspraken inderdaad, het bevestigen van werktijden (twee baantjes) en natuurlijk veel shit rond de band, dan is het helemaal wel makkelijk om continu bereikbaar te zijn! En verder es een smsje hier en daar...
|
ja, eigenlijk wel
ik sms soms heel veel met mensen die ik in het dagelijks leven amper spreek...ja, tis misschien niet helemaal een juiste manier van communiceren, maar tis wel leuk ![]() en verder: mn ouders bellen er echt té vaak naar ("Wanneer kom je nou thuihuis?") en voor mislopende afspraken issie idd erg handig
|
Yepszz , niet veel maar ik de meeste mensen spreek ik gewoon in het dagelijkse mensen. Daar heb ik geen telefoon voor nodig. Het komt er ook nog eens bij dat ik veel communiceer met mensen met msn. En diegene die er ik niet zo vaak , en die aardig belangrijk voor mij zien bel ik vaak gewoon via me mob op. Ik heb toch abonnement. Meestal omdat ik nog via onze huistelefoon naar mobiele nummers mag bellen doe ik het via mijn mobiele nummers. Maar via vaste is natuurlijk veel goedkoper. Maarjah dat terzijde
|
Ja, ik sms redelijk veel. Bellen doe ik wat minder, maar vooral als ik naar school ga is het makkelijk even iemand te bellen om te vragen waar diegene is.
Mijn telefoon staat afwisselend wel of niet de hele nacht aan. Dit komt doordat mijn batterijen snel opgaan. Alleen als ik mijn telefoon 's nachts oplaat staat 'ie aan. Ik kan niet meer zonder ![]()
|
Mijn mobiel staat ook dag en nacht aan. Maar dat komt ook omdat ik op mijn kamer geen vaste telefoon heb. Het is gewoon handig. Ik probeer niet zo veel te bellen en sms-en want dat kost me veel te veel geld, maar ik merk wel dat ik steeds sneller telkens weer nieuw beltegoed moet kopen... Ik moet ook gewoon een abonnement nemen, maar dat komt er steeds maar niet van...
|
![]() |
|
Nouja..
Mn telefoon is wel een beetje belangrijk ![]() Bellen doe ik af en toe..maar liever met de huistelefoon..das goedkoper (voor mij dan.. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jij hebt gewoon de verkeerde vrienden/vriendinnen ![]()
||
Citaat:
je raakt nog niet aan m'n knieën eXo nah |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee, hij wordt alleen gebruitk als mn vriend of ik iemand beslist bereiken moet, en zodat ik bereikbaar ben als mensen me thuis niet kunnen vinden.
En ik geval van nood, ik heb hem altijd bij me als ik weg ben en het is handig gebleken (als es 112 mee gebeld e.d.) het is wel handig als je uit bent ergens in the middle of nowhere en ieman dheeft een mobiel. Ik gebruik denk ik per maand zo'n 8 dollar aan beltegoed... (da's 40 cent per minuuut) ![]() dus mjah dat ding draagt bij aan mijn bereikbaarheid, niet voor onnoodige gesprekken en telefoontjes naar mn vriend. dat do eik wel over de gewone foon. |
![]() |
|
de gsm draagt meestal niet bij aan mijn communicatie, daar hij meestal niet bij mij in de buurt ligt of de batterij leeg is.
Ik gebruik hem om sms'jes en gesprekjes te ontvangen, die meestal ook nergens over gaan. (Op school bijvoorbeeld: waar ben je? Daar? oooohkeeee ik kom eraan!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Uh, maar even ontopic anders riskeer ik de furieuze toorn van Avelon: Ja tuurlijk draagt ie bij aan de communicatie. Ik gebruik 'm vooral als ik onderweg mensen ben kwijt geraakt of als ik weer 'ns door mn school heen dool, op zoek naar m'n lessen. |
![]() |
|
|