Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb zoiets niet snel bij mensen, maar van een vriendin hoorde ik dat mijn vriend en ik vrij snel tegen elkaar praatte alsof we elkaar ons hele leven al kenden... Zo voelde dat ook toen, nu nog steeds...
![]() Reincarnatie sluit ik niet uit ofzo, maar ik ga er niet van uit. Ik geloof heel erg in toeval; toevallig hebben we elkaar ontmoet en toevallig klikte het meteen erg goed. |
![]() |
|
![]() |
Heb wel eens dat ik meteen met iemand vertrouwd ben, liefde op het eerste gezicht...neen dat heb ik nog niet gehad.
Maar, ik geloof er niet in dat dat komt omdat we elkaar al in een vorig leven hebben ontmoet. Daar geloof ik helemaal niet in!!!! greetz lieve,xxx
||
Citaat:
Wetenschappelijk gezien is reïncarnatie een onzinidee.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Gouden regel in het bewijsrecht: wie eist, bewijst. In sommige gevallen heb je een omkering van de bewijslast, waarbij het rechtssubject moet aantonen dat het niet zo is, maar die maken een ernstige inbreuk op ieders rechtsgevoel. Ik heb ooit het citaat gehoord: A suspect is someone who is guilty, unless he proves that he is innocent. In jouw optiek is dat de wereld waar we naar toegaan, Rico. Het is namelijk onmogelijk om een negatieve bewijsvoering te leveren, zonder het postief bewijs te moeten leveren van het uitsluitend tegendeel.( Het alibi) En als er geen uitsluitend tegendeel IS, dan heb je een probleem... Edit: maar ik denk niet dat Rico het zo bedoeld, ik denk dat hij meer vindt dat we ergens voor open moeten staan en het niet op voorhand als onbewijsBAAR afwijzen.
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 10:56. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Voor de rest volg ik je redenering niet echt, aangezien je het tegen Evito hebt blijkbaar? ![]() En dat hij het niet zo bedoeld, snap ík wel, maar de meesten hier lezen niet verder dan hun neus lang is. Dus moet hij het maar uitdrukken zoals hij het bedoeld heeft. Verder sta ik niet echt "open" voor reïncarnatie hoor, gewoon omdat 't mij onlogisch lijkt. Want dan zou er voor iedereen die sterft, een nieuw persoon geboren worden en dus de totale wereldbevolking constant blijven, wat niet zo is... En als je dan gaat zeggen dat niet iedereen reïncarneert, klopt 't helemaal niet meer want dan zou de wereldbevolking gestadig moeten afnemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() 't is je vergeven hoor Kimmy ![]() *gaat eten*
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Wat ligt dit toch heerlijk in de mond. Deze zin niet te verwarren met gedachtes die dames hier op het forum misschien ten tijde van den daad hebben.
||
Citaat:
En ja: kom maar op met je zogenaamde bewijs.
||
Citaat:
Ik heb zo natuurlijk geen goede bewijzen bij de hand maar die zijn er zeker wel. Ik begrijp niet waarom reïncarnatie 'onwetenschappelijk' zou zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Ach, wat jammer nou... Ik geloof er gene ene reet van.
|
![]() |
Ik wilde even zeggen dat ik hierin geloof.
Ik heb het zelf meegemaakt maar ik ben zo bang dat ik hem nooit meer zie. Hoe kan het dat twee personen elkaar meteen opvallen in ee grote groep? Je gaat met elkaar praten en je voelt elkaar aan. Je kunt elkaars verhalen afmaken.Heel erg: Hij heeft al 2 jaar een vriendin. Woont ver weg in een ander land en hij was gewoon zo perfect. We hebben elkaar een week gezien na onze ontmoeting. Afscheid was triest en hij heeft mijn nummer voor als hij weer eens deze kant op komt. Na deze ontmoeting heb ik gewoon het idee dat ik niemand meer tegenkom die zo leuk is. Bijna 4 maanden geleden en ik blijf er elke dag aan denken. Als ik er een dag niet aan denk, droom ik erover. Ik vind het zelf ook nogal vervelend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Reincarnated women nowadays.. |
![]() |
|
|