Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toch worden er nu zielen geboren die een enorme wijsheid in zich hebben,opgedaan in eerdere levens. Naruurlijk kan iedereen deze wijsheid leren in dit leven,als je er voor openstaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Zeker zijn er nog profeten. Als je ziet hoe mensen als Tiësto op een avond de zaal achter zich krijgen en 40.000 man weten te enthousiasmeren, werkelijk op zo'n manier dat die mensen de tranen in hun ogen krijgen, dan geloof ik nog in profeten ja.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. De kerk is geen gebouw, maar alle mensen die GELOVEN in God en Jezus en de Heilige Geest... Lekker !!! |
![]() |
||
Citaat:
1 iem. die een boodschap die hij van een godheid vernomen heeft, in het openbaar verkondigt 2 helderziende Ik vermoed toch niet dat DJ Tiësto wat betreft zijn muziek aan die definitie voldoet. Maar verder heb je wel gelijk; mensen krijgen tranen in hun ogen door het massale feest. Ik zou daar ook de tranen van in mijn ogen krijgen, eerder door het misbruik van mijn oren, maar goed! Ieder zijn zin ![]() 2. Niemand heeft het over houten bankjes, of over een ouwe lul die andere mensen zegt wat ze moéten doen. Ranonkel heeft het over iemand, een oude of jonge vrouw of man die mensen wat betreft gevoel een positieve impuls kan geven en mensen weer een weg te geven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Profeet in da club. Verwijderd | 18 | 05-12-2008 09:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Kan een profeet gewelddadig zijn? Gatara | 127 | 22-09-2006 21:48 | |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Kennis over de Profeet Mohammed BiL@L | 9 | 14-10-2004 21:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[GD] Profeet werkstuk Killer2004 | 3 | 14-10-2004 17:18 |