Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Welke Tarantino film is niet geweldadig?? |
![]() |
|
Ik denk wel dat het een hele goeie film is. Gewoon tarentino
![]() Trouwens......true Romance, de film die hij maakte voordat ie met Resevoir dogs bij het grote publiek bekend werd.....is dat wat? Of is dat een heel ander genre. Als je naar titel kijkt zou je denken van wel namelijk ![]()
|
ik zat net ook effe op imdb te kijken en dar staat dat er nog een nieuwe film van Tarantino aan zit te komen, in 2004.....
------------------------------------------- Inglorious Bastards (2004) Set in World War 2, Tarantino's story revolves around group of soldiers on their way to be executed, only they get the chance for a reprieval. He describes them as "Not your normal hero types that are thrown into a big deal in World War II." This is the only information he will release at present. -------------------------------------------
||
Citaat:
|
QT heeft nog vrij dezelfde films geregisseerd, ben wel benieuwd naar Kill Bill, maar ik denk niet dat het iets wordt, het liedje uit de trailer is wel meesterlijk overigens. maar ik heb een schijthekel aan uma thurman en ook aan lucy liu, kutwijven echt. ik hoorde iemand zeggen dat het script vast kut is, maar daar moet ik het toch even niet mee eens zijn, QT schrijft altijd vette scripts.
|
![]() |
|
![]() |
Er rust wel een immense druk op hem....
Hij zal en moet vernieuwend werken anders kraakt iedereen hem gigantisch af...Maar goed hij kan goede films maken dus denk dat t hem dit keer ook wel lukt. Al ben ik geen fan van t western genre, hij zal er wel een interessante twist aan geven.....no doubt! Groeten Vaal
|
![]() |
|
|