Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 23:53
Rapido
Rapido is offline
Ga jij een examenfeest houden? Zo ja, waar, wanneer voor wie en hoe? Zijn er nog speciale dingen die je gaat doen of die je juist niet gaat doen?

Mijn feest is in de bedrijfshal van m'n vader. Daar is een flinke kantine, lekker de ruimte en geen gezeur van de buren (industrieterrein). Ik ga het de dag na de diploma-uitreiking vieren, d.w.z. op 27 juni. Ik heb de hele klas uitgenodigd en al m'n andere vrienden. Khoop dat er heel veel mensen komen! Kheb als een slinger gekocht 'Hoera Geslaagd' en we gaan natuurlijk de vlag uithangen inclusief schooltas! (lekkere hoge vlaggenmast!)
Oud 17-06-2003, 00:11
lucy48
lucy48 is offline
Ik heb donderdag al een feestje gehad van iemand anders waar zo'n beetje iedereen was die ik ook uit zou willen nodigen, dus misschien een beetje overbodig
Oud 17-06-2003, 01:28
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Neuh, neit speciaal voor examen
Oud 17-06-2003, 07:45
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
was het wel van plan maar er komt eigelijk weinig van.... De mensen die ik wou uit nodigen heb ik allemaal allang gezien enzo beetje overbodig dus
Oud 17-06-2003, 19:52
Ieke
Ieke is offline
Wel een feestje voor mijn verjaardag, dus dat examenfeest kan er meteen bij
Oud 17-06-2003, 20:21
pyres74
pyres74 is offline
nou kappuh ik heb sinds mn examen alleen maar feestjes gehad! lekker feesten! zelf ga ik ook nog een feest vieren maar dat vier ik dan samen met mn 18de verjaardag die er binnenkort aan zit te komen
Advertentie

Regels voor berichten