Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 09:28
bloemkool
bloemkool is offline
voor degenen die de Sims hebben: zet je Sims-foto's op dit topic! vermeld er ook ff bij welke versie(s) je hebt van het spel (bijv. sims deluxe+hotdate)

alvast bedankt, SimsFan
Oud 19-06-2003, 11:04
Koen
Koen is offline
Wederom alle off-topic reacties verwijderd. On-topic blijven en foto's posten. Als je alleen maar hier komt om 't spel af te kraken, adviseer ik je weg te blijven. De volgende die met een offtopic reply komt kan 2 dagen afkoelen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 00:22
Harrie
Harrie is offline
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 12:53
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Harrie schreef op 20-06-2003 @ 01:22:
[afbeelding]
The Sims koen is lief? welk deel is dat nu weer?
Oud 21-06-2003, 13:34
Petertjuh
Petertjuh is offline
Wanneer komt Sims koen is lief uit? wat heb je allemaal in die deel. ik heb Sims, Hotdate, Superstar en ik wil ook sims koen is lief. Ik spaar eik alle delen zo'n beetje.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 20:00
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Petertjuh schreef op 21-06-2003 @ 14:34:
Wanneer komt Sims koen is lief uit? wat heb je allemaal in die deel. ik heb Sims, Hotdate, Superstar en ik wil ook sims koen is lief. Ik spaar eik alle delen zo'n beetje.
Hé, ja!!! Dan kun je poppetjes maken die precies op de bekende forrummers lijken. The Sims koen is lief: word Jouw forum top, of flop? ontdek meer dan 100 nieuwe voorwerpen, en 5 nieuwe carriëres zoals FB-er, beheerder, medewerker, FB+, of gewoon lid voor de luilakken onder ons, maar pas wel op voor De Geobsedeerde Spammer die het leven van jou sim komt verzieken als er zich teveel klachten voordoen.

had niets te doen
Reageren

Regels voor berichten