![]() |
|
Kheb die Ventolin Rotadisk alleen voor het geval ik het benaud krijg. Ik moet 2x daags (dus als k wakker wordt en weer ga slapen) Flixotide gebruiken. Zit in zo'n klein spuitbusje, en moet je dan inhaleren. Helpt ook goed, maar die is om het te voorkomen. Als ik t benauwd krijg, gebruik k die Ventolin.
||
Citaat:
heeft hetzelde effect en kost minder water, maar krijg je het daar niet benauwd van?
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Gefeliciteerd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb gerookt maar ben gestopt omdat ik op een gegeven moment constant last had van mijn keel en heel veel hoesten.
Helaas was het te laat want nu ben ik gezegend met chronische astmatische bronchitus. Ik kan voor de rest van m'n leven aan de pufjes (seretide en ventolin) en als ik een flinke verkoudheid heb aan de antibiotica omdat mijn bronchien heel gevoelig zijn. Zodra de luchtvochtigheid (warm of koud maakt niet uit) maar net iets te hoog is ben ik al kortademig en heb sinds ik die chronische shit heb ook nog eens last van allerlei huidprobleempjes (maar gelukkig is dat nog te overzien). No fun dus.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bronchitis en astma E2001 | 6 | 29-05-2016 18:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in de buik tijdens het hoesten Sagana | 9 | 30-12-2007 18:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
iets vaags met me longen jeuni | 51 | 13-11-2006 18:17 | |
Lichaam & Gezondheid |