Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 16:52
Party_Bunny
Avatar van Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Als ik tegen een meisje zeg dat ik haar reacties vrij sneu vind, krijg ik al een waarschuwing dat ik niet moet flamen.
En oude, geupte topics worden gesloten, maar als je een nieuw topic opent is het ook were niet goed. Ik vind het overdreven.
__________________
I'm gonna cook you something that you really love, 'cause I like you, yeah I like you
Advertentie
Oud 17-06-2003, 17:16
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Misschien dat ze hun strenge beleid wel even nodig hebben om de wanorde op lifstyle te verminderen.

De dingen die jij als belachelijk streng opnoemt vind ik niet eens zo streng. Als je ingaat op het 'sneu zijn' van andermans reply's vind ik dat je niet echt waarde bijdraagt bij het topic. Probeer zelf dan geen sneu'e dingen te posten
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Oud 17-06-2003, 17:23
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Dit heeft met het beleid te maken, en hoort dus niet echt op M&M.

M&M -> Beleidszaken.
Oud 17-06-2003, 17:44
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Dat klopt, dat is allemaal zwaar overdreven, ALS het nu eens goed ging op Lifestyle, maar jammer genoeg wordt dat forum al een hele tijd zwaar belast door een hoopje individuen waardoor dit soort beleid gewoon voor een onbepaalde tijd nodig is.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 17-06-2003, 18:14
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik vind het eigenlijk ook.
(phoe nooit gedacht dat ik ooit op Beleidszaken zou posten)

Wishful en Avelon lijken me heel leuke meisjes, maar ik vind het nogal belachelijk hoe ze nu bezig zijn. Je moet vooral niet vergeten dat het uiteindelijk allemaal niet zo belangrijk is, en dat je sommige dingen met een korrel zout moet nemen.
Bv. een topic dat echt over lifestyle ging (over principes) wordt gesloten "omdat er geen discussiewaarde aan vasthing omdat iedereen flauw reageert".
Dus een topic wordt gesloten omwille van de replies?


Live and let live zou ik zeggen. En neem het allemaal niet zo serieus.
Oud 17-06-2003, 18:40
Party_Bunny
Avatar van Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Ik sluit me volkomen bij Sjeherazade aan.
__________________
I'm gonna cook you something that you really love, 'cause I like you, yeah I like you
Oud 17-06-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 17-06-2003 @ 19:14:
Dus een topic wordt gesloten omwille van de replies?
Volgens mij gebeurt dat wel vaker. En niet alleen op lifestyle.
Oud 17-06-2003, 19:08
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 17-06-2003 @ 19:14:

Dus een topic wordt gesloten omwille van de replies?
Het komt ermisschien bot uit maar dat lijkt me niet meer dan logisch. Juist als mensen er flauw op reageren is er blijkbaar niet zo'n behoefte aan een dergelijk topic op het forum en kan het dus, blijkbaar, dicht. Als mensen wel bereid zijn serieus te discussieren doen ze dat.

Ik geef je helemaal gelijk als je zegt dat de mensen die flauw reageren de sfeer verpesten. Als de meerderheid van de replys in een topic allemaal flauw zijn vind ik persoonlijk dat het niet slecht is als zo'n topic gesloten wordt. Ik kom er dan toch op terug dat men er dan blijkbaar geen behoefte aan heeft.

Van het krijgen van een waarschuwing omdat je zegt dat iemands posts sneu zijn zie ik de gekheid niet echt in. Het voegt niets toe, het loktt uit tot terugschelden en is dus het typische voorbeeld van een flame. Bovendien moet je een waarschuwing ook niet overdrijven. Je wordt alleen maar (in dit geval terecht) gewezen op het niet verstandig zijn van je opmerking. HEt is per persoon afhankelijk hoe dat gebeurt natuurlijk.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 17-06-2003, 20:01
Verwijderd
Persoonlijk vind ik dat ze het goed doen. Er wordt niet zo veel meer afgekraakt puur om iemand zijn stijl.
En sluiten om de replies, tja, die flauwe replies, daar is onzin voor. Ze kunnen toch moeilijk alle flauwe ertussenuit halen en de fatsoenlijke laten staan, dan blijf je bezig, plus je krijgt een hoop gezeik van waar is mijn reply.

En ik post dan misschien niet zo veel dat ik recht van spreken heb, ik lees wel bijna dagelijks Lifestyle.
Oud 17-06-2003, 20:18
Verwijderd
Ze zijn streng?
Van mij part mogen ze nog wel ene stuk strenger worden..
Waarom zou er nog een Lifestyle forum moeten zijn als jullie het toch willen veranderen in onzin..

Ik vind dat ze iig hun werk goed doen
Oud 17-06-2003, 20:21
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Er wordt op lifestyle nou eenmaal ontzettend flauw gereageerd.

Wij proberen nu gewoon te kijken wie hier zo flauw zijn, want zij verstoren nou eenmaal vaak hele topics.

En party_bunny, die pm die je van avelon gekregen hebt is niet meteen dat we je onwijs in de gaten houden ofzo, we willen gewoon de sfeer een beetje leuk houden, zonder dat men anderen zo moet afkatten. Tis echt niet zo dat we je laten bannen als je het nog een keertje doet, maar hetis gewoon een vraag om er mee op te houden.

En ja, een topic wordt gesloten omwille van de replies. Wat heb je aan een vraag als er alleen maar gereageerd wordt met 'mja,kweetniet. of 'wie heeft dit nou dit slaat nergens op'. Na een tijdje wordt het toch een spamtopic en daar hebben we niet zoveel zin in.

Je weet niet hoeveel we replies verwijderen omdat het gewoon domweg gechat is

Als die mensen ervan overtuigd zijn dat hun topic wel waarde heeft, en het is gesloten om de replies, kan diegene hem nog een keer openen en extra vragen om ontopic reacties.
En als er dan weer zo triest in wordt gereageerd, dan gaat ie maar weer dicht.



Als het nou gewoon goed ging waren we echt niet zo streng.
We willen ook wel dat het gewoon gezellig is, maar er is een grens tussen gezellig en negatief flauw.

En ik moet wel zeggen dat degene die het meeste flauw reageren weer het hardste kritiek lopen te leveren. Ik hoor ook genoeg positieve reacties van mensen die gewoon normaal reageren.(en dit gaat niet per se over dit topic)
Oud 17-06-2003, 21:23
Verwijderd
Ik vind dat WD en Avelon het goed doen hoor!
Er mogen best wat meer flamewars enzo (wie houd er nou niet van? ) maar ik snap best dat dat niet de bedoeling is.
Oud 17-06-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef op 17-06-2003 @ 21:18:


Ik vind dat ze iig hun werk goed doen
Jij bent een druiloor Mclaren!
Oud 17-06-2003, 21:37
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
terror koe schreef op 17-06-2003 @ 20:46:
Wie vinden dan precies dat het slecht gaat met Lifestyle?
Ik heb jou er nooit gezien.

Verder vraag ik me af wat die 'zware belasting' is, en wie dat hoopje individuen?

En wat er bereikt wil worden met al die waarschuwingsmailtjes?


(voor de zekerheid: dit is geen aanval, maar een serieuze overpeinzing)
Ik zal 1 URL hier neer plaatsen, en wens je dan veel lees genot : http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=442144
Verder wil ik je herinneren dat Lifestyle een groot slot heeft gehad begin dit jaar, want geen enkel ander forum gehad heeft.
Als ik de banlist bijhaal, staan daar een hele resume forummers op dat "vaste" lifestylers zijn, omwille spam.
Ikzelf kijk alleen op dat forum, omdat ik me totaal niet kan vinden met de "vaste" mensen op dat deelforum.
Hoeveel forumbazen zijn er de afgelopen 6 maanden geweest? Allemaal gestopt omdat ze "het" niet leuk vinden, omdat ze opbotsen tegen een hoopje .... tja, hoe moet je dat noemen.
Met waarschuwingsmailtjes hebben de bedoeling dat men eventueel gaat nadenken, en als dat niet lukt, dan maar een mail naar abuse.

Dit is ook aanval, gewoon een antwoordje terug.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 17-06-2003, 21:47
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
terror koe schreef op 17-06-2003 @ 20:46:

En wat er bereikt wil worden met al die waarschuwingsmailtjes?
Dat men gaat kappen zonder dat we te streng hoeven te zijn.
En het zijn geen mails, het zijn vooral pm's. Jij was al een keer gevraagd op te houden en je deed het niet, dus krijg je een mail.

Ik vind dat toch niet echt streng hoor. Je krijgt zelfs 2 vragen om normaal te doen voordat je een ban van welgeteld 2 dagen krijgt.

what's the problem?
Oud 17-06-2003, 23:57
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
ik weet niet wat ik er aan toe moet voegen. ik snap wel adt forummen voor de lol is. maar lifestyle behoort toch enigzins serieus te zijn. en er is idd veel geklaagd over lifestyle. daarom.
we doen het voor de leden. ghe
__________________
voorikvergeet
Oud 18-06-2003, 01:04
von Carrstein
Avatar van von Carrstein
von Carrstein is offline
Ik heb 't al tegen WD gezegd en ik zeg 't hier nog eens: ik vind dat ze 't goed doen.
__________________
my reflection, dirty mirror, there's no connection to myself, i'm your lover, i'm your zero, i'm the face in your dreams of glass...
Oud 18-06-2003, 05:17
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
"Een forum is, wat je er zelf van maakt"

Het beleid op een of andere manier ook...
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Ads door Google
Oud 18-06-2003, 08:01
Verwijderd
Iedere keer als ik de letters WD zie denk ik aan Western Digital
:/
Oud 18-06-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 18-06-2003 @ 09:44:
Na die eerste pm heb ik misschien 5 berichtjes achtergelaten op Lifestyle. Maar goed, er is inderdaad no problem (wat ik ook niet beweerd heb). Ik ben ook de lulligste niet, ik blijf er wel weg.
Ik heb ook niks over strengheid gezegd. Ik vind het alleen behoorlijk overdreven. Ik heb in de bijna 2,5 jaar dat ik hier zit nooit een waarschuwing gehad. Nu twee in een week.
Maar zoals ik al zei, het maakt mij verder geen phock uit, we zullen vanzelf zien of jullie aanpak zin heeft. Mij lijkt een forum waarin je alleen serieus mag reageren verschrikkelijk. Maar zolang de meerderheid het daar niet mee eens is...
Het beleid blijft echt niet voor altijd zo streng, het was met Lifestyle alleen zo dat het zo erg was geworden dat er al over nagedacht werd het maar helemaal op te doeken. Wat is er dan beter? Geen forum of een forum waarop je serieus moet reageren.

Verder valt het best mee hoe bloedserieus het allemaal is, ook in vergelijking met veel andere fora. Daar worden de onzinreacties gewoon weinig tot niet geplaatst, waarom is Lifestyle dan alleen maar leuk als het daar wel kan?

Ik kan natuurlijk alleen voor mn eigen fora spreken, maar op L&R en Psych gaan de reacties over het onderwerp, dus over liefde en relatie en psychologie. Dit is bij Lifestyle veel minder het geval, nu is dit ook een minder duidelijk onderwerp denk ik, maar is het nou zo ontzettend moeilijk je er een beetje aan te houden?

Zo'n beleid versoepelt wel weer, wanneer iedereen zich gewoon gedraagd en het wat serieuzer neemt allemaal. Dat zal ook gewoon wel vanzelf gaan..
Oud 18-06-2003, 14:57
Verwijderd
Eigenlijk de naam van Lifestyle eens veranderen naar "Hokjes" eens kijken hoeveel gefrustreerde mensen er dan bijkomen
Word waarschijnlijk het Psychologie forum wel ineens een stuk meer brzocht...

Oud 18-06-2003, 17:07
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
ik vind eigenlijk dat wd en avelon het prima doen opzich... wat ik ervan heb meegekregen dan.. op ls fben lijkt me toch echt geen makkie..
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 18-06-2003, 17:58
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Het komt nu net over alsof de lifestylers na al die tijd te kunnen keten het nu niet kunnen hebben dat er 2 FB's zijn die dat niet meer toestaan
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 18-06-2003, 18:41
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 18-06-2003 @ 18:58:
Het komt nu net over alsof de lifestylers na al die tijd te kunnen keten het nu niet kunnen hebben dat er 2 FB's zijn die dat niet meer toestaan
Ik volg je zin niet helemaal..
Oud 18-06-2003, 19:20
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
McLaren schreef op 18-06-2003 @ 19:41:
Ik volg je zin niet helemaal..
Is niet zo moeilijk toch? Hij zegt dat de bezoekers op lifestyle gewend zijn om te kunnen ouwehoeren en offtopic te gaan enzo... en nou zijn er 2 nieuwe fb's waarbij dat niet meer is toegestaan en nou komen ze allemaal hier piepen..
__________________
Everyone wants to be found.
Advertentie
Oud 19-06-2003, 14:27
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Het is wel leuk om 'n waarschuwingsmail vanwege spam te krijgen terwijl je met maar 3 posts op de eerste pagina staat... 't is een beetje 'n persoonlijk beleid lijkt wel.

Topics die open hadden kunnen blijven worden gesloten en topics waarvan ik denk dat ze dicht kunnen worden opengelaten.

Replies worden verwijderd van bepaalde forummers, maar 'n topic als de 'leg forumruzies bij' wordt enkel op slot gegooid terwijl dat topic duidelijk 'kwetsend' bedoeld was.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 19-06-2003, 14:33
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 19-06-2003 @ 15:27:
Het is wel leuk om 'n waarschuwingsmail vanwege spam te krijgen terwijl je met maar 3 posts op de eerste pagina staat... 't is een beetje 'n persoonlijk beleid lijkt wel.

Topics die open hadden kunnen blijven worden gesloten en topics waarvan ik denk dat ze dicht kunnen worden opengelaten.

Replies worden verwijderd van bepaalde forummers, maar 'n topic als de 'leg forumruzies bij' wordt enkel op slot gegooid terwijl dat topic duidelijk 'kwetsend' bedoeld was.
Ligt eraan in welke topics je chat, en hoeveel we al weggehaald hebben. en ik wilde je ervoor al een pm sturen, maar aangezien ik niet door had dat die o in je naam geen echte o was, kwam hij niet aan. Toen leek een waarschuwingsmail me in ieder geval wel overbodig ja.

En dat laatste: Als een topic nog waarde kan hebben worden replies verwijderd, zodat men gewoon serieus kan posten verder.
als het hele topic geen waarde heeft gooien we em op slot.
Oud 19-06-2003, 14:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
trouwens chaos : als je het niet eens zijn met wat we besluiten mag je daar natuurlijk ook gewoon een pm over sturen . zovan: is dit wel slim om open te houden? of: ik denk dat de lifestylers dit wel leuk vinden , waarom doe je em dicht? etc.

We zijn echt geen goden, wij weten het ook niet zeker
En het feit dat er geen evaluatie-topic meer is betekent niet dat we niet dingen van jullie willen horen
Oud 19-06-2003, 14:40
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-06-2003 @ 15:33:
Ligt eraan in welke topics je chat, en hoeveel we al weggehaald hebben. en ik wilde je ervoor al een pm sturen, maar aangezien ik niet door had dat die o in je naam geen echte o was, kwam hij niet aan. Toen leek een waarschuwingsmail me in ieder geval wel overbodig ja.
Overleggen jullie dat niet dan? Want ik vond 't nogal komisch dat ik van Avelon die waarschuwingsmail kreeg. En het lijkt er toch 'n beetje op dat er van bepaalde mensen offtopic gedrag meer getolereerd wordt dan van anderen, wat slecht beleid is.

Citaat:
En dat laatste: Als een topic nog waarde kan hebben worden replies verwijderd, zodat men gewoon serieus kan posten verder.
als het hele topic geen waarde heeft gooien we em op slot.
Ik vind dat 'r niet zo scheutig met dat verwijderen omgegaan moet worden, zoals nu wel gebeurd @ lifestyle, maar daar zal ik wel 1 van de weinigen in zijn.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 19-06-2003, 14:56
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 19-06-2003 @ 15:40:
[B]Overleggen jullie dat niet dan? Want ik vond 't nogal komisch dat ik van Avelon die waarschuwingsmail kreeg. En het lijkt er toch 'n beetje op dat er van bepaalde mensen offtopic gedrag meer getolereerd wordt dan van anderen, wat slecht beleid is.


-Aangezien we hier ook al langer zitten dan vandaag en sommigen al veel langer aan het chatten zijn dan nu. En je weet niet hoeveel pm's we gestuurd hebben. wat niet meteen waarschuwingen betekenen, maar gewoon een vraag.
Er zijn er ook een paar die wel gewoon normaal reageren nu

en ja, we bespreken zo goed als alles. We hebben ook met zn tweeen gezegd dat jij een mail kreeg bijvoorbeeld en ik heb tegen haar gezegd dat mn pm naar jou sturen niet lukte, bijvoorbeeld.

Een mail wordt niet zomaar verstuurd, we zijn het er beide mee eens




Ik vind dat 'r niet zo scheutig met dat verwijderen omgegaan moet worden, zoals nu wel gebeurd @ lifestyle, maar daar zal ik wel 1 van de weinigen in zijn.
Want? Als er iemand offtopic reageert, volgen er anderen..Daarbij wordt er op elk deel verwijderd, en in het fototopic mag je er blij mee zijn, anders is dat ding helemaal zo snel dicht.
Oud 19-06-2003, 15:11
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-06-2003 @ 15:39:
trouwens chaos : als je het niet eens zijn met wat we besluiten mag je daar natuurlijk ook gewoon een pm over sturen . zovan: is dit wel slim om open te houden? of: ik denk dat de lifestylers dit wel leuk vinden , waarom doe je em dicht? etc.

We zijn echt geen goden, wij weten het ook niet zeker
En het feit dat er geen evaluatie-topic meer is betekent niet dat we niet dingen van jullie willen horen
True true, maar waarom dan dat evaluatie-topic weg vraag ik me dan af? heb meerdere mensen al die vraag horen stellen. In 'n evaluatie-topic kan je openbaar dingen bespreken, en bij 'n PM krijg je toch al heel snel het 'verklikkers' idee.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 19-06-2003, 15:15
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-06-2003 @ 15:56:
Want? Als er iemand offtopic reageert, volgen er anderen..Daarbij wordt er op elk deel verwijderd, en in het fototopic mag je er blij mee zijn, anders is dat ding helemaal zo snel dicht.
Er wordt op andere subfora lang niet zoveel verwijderd als op Lifestyle de afgelopen tijd.
Ik vind nog steeds dat 'n beetje offtopic best moet kunnen, en dat 'r dan niet moet worden gekeken naar wie er offtopic gaat en bij bepaalde personen het toelaten en bij anderen niet. (want dat idee heb ik wel 'n beetje. :\ )
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 19-06-2003, 15:22
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 19-06-2003 @ 16:11:
True true, maar waarom dan dat evaluatie-topic weg vraag ik me dan af? heb meerdere mensen al die vraag horen stellen. In 'n evaluatie-topic kan je openbaar dingen bespreken, en bij 'n PM krijg je toch al heel snel het 'verklikkers' idee.
ja, eigenlijk heb je er wel gelijk in, maar je bent nu op een forumdeel waar je je klachten en vragen kwijt kan, en het was een beetje onzinnig om dan speciaal voor lifestyle wel een evaluatie-topic neer te zetten. We zullen er nog wel over denken of ie weer terug komt dan
Oud 19-06-2003, 15:23
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 19-06-2003 @ 16:15:
Er wordt op andere subfora lang niet zoveel verwijderd als op Lifestyle de afgelopen tijd.
Ik vind nog steeds dat 'n beetje offtopic best moet kunnen, en dat 'r dan niet moet worden gekeken naar wie er offtopic gaat en bij bepaalde personen het toelaten en bij anderen niet. (want dat idee heb ik wel 'n beetje. :\ )
Ja maar dr wordt op andere subfora ook niet zoveel gechat als op Lifestyle de afgelopen tijd

Ik zal er op letten, okee? misschien heb je ook wel gelijk, maar dat zie ik dan zelf niet in. we bekijken het ff
Oud 19-06-2003, 15:26
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-06-2003 @ 16:23:
Ja maar dr wordt op andere subfora ook niet zoveel gechat als op Lifestyle de afgelopen tijd
don't be so sure (neh, is idd ook wel waar.)

Citaat:
Ik zal er op letten, okee? misschien heb je ook wel gelijk, maar dat zie ik dan zelf niet in. we bekijken het ff
k
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 19-06-2003, 20:07
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Nou, pleur dat hele lifestyle dan maar dicht.. Lifestyle omvat namelijk zoveel..

Als ik daar zou komen, en ik zou iets beginnen over klussen aan't huis, omdat dat mijn lifestyle is, bijvoorbeeld, dan zou het daar wel horen, terwijl het niet echt de bedoeling zal zijn..

Verander het anders in "uiterlijk" of iets dergelijks. Lifestyle is te alomvattend en daardoor zal het vrij snel verzanden in oeverloos geauwehoer..

Misschien de status van onzin weer wat omhoog halen, zodat daar meer geauwehoerd wordt in plaats van in uiterlijk?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Ads door Google
Oud 19-06-2003, 21:46
Verwijderd
SisterOfMercy, weet je het wel waarje ovet hebt?
je loopt te brallen over uitelrijk..
Een groot deel van de topics gata niet eens over uiterlijk...
Oud 19-06-2003, 23:28
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Nouja, je zou ook iets anders in kunnen vullen.. 'bier' bijvoorbeeld.. dekt dat dan beter de lading?
Maar ik keek dus naar de ondertitel van lifestyle.. (en 't klopt ook redelijk.. piercings, tattoo's, pakken, gabbers, enz.)
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 20-06-2003, 00:00
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef op 19-06-2003 @ 22:46:
SisterOfMercy, weet je het wel waarje ovet hebt?
je loopt te brallen over uitelrijk..
Een groot deel van de topics gata niet eens over uiterlijk...
Omdat ik me verveel dan maar...op de eerste pagina staan 51 topics, waarvan er 15 niet over uiterlijk gaan... Dan gaat toch nog altijd 70% wèl over uiterlijk ed. 30% vind ik niet echt een 'groot deel'.
Oud 20-06-2003, 01:10
Verwijderd
Ej, niet fokken met WD. Ze doet 't goed
Oud 20-06-2003, 14:13
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Feedback is goed! Maar denk mee, alsjeblieft. De beide forumbazen doen hartstikke hun best van Lifestyle een beter forum te maken. Ongetwijfeld dat ze dingen niet altijd perfect aanpakken, maar ze staan dan ook open voor kritiek. Dat blijkt wel uit bovenstaande reacties van beide dames.


Natuurlijk moet het gezellig zijn, is een enkele grappige of off-topic reactie geen probleem en moeten we het vooral niet allemaal te serieus nemen: het is maar een forum.

Maar dat is allemaal geen reden om een forum, hoe onbelangrijk het ook zijn mag, te laten verwateren tot flauw geouwehoer, waar weinigen iets mee kunnen. Er is een vage grens tussen een gezellig forum en een flauw forum en het is aan de forumbazen die op te zoeken.
Bovendien: als het allemaal te flauw wordt, krijgen de forumbazen zóveel geschreeuw, gezeur en kritiek over zich heen, dat ik ernstig de indruk krijg dat een hoop leden er geen genoeg meenemen als de forumbazen een houding aannemen als 'gewoon allemaal niet te serieus nemen'. Je zou haast gaan denken dat het nooit goed is.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Oud 20-06-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-06-2003 @ 01:00:
Omdat ik me verveel dan maar...op de eerste pagina staan 51 topics, waarvan er 15 niet over uiterlijk gaan... Dan gaat toch nog altijd 70% wèl over uiterlijk ed. 30% vind ik niet echt een 'groot deel'.
veel is ene relatief begrip.
Ik vind het wel veel..
Oud 20-06-2003, 21:17
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 19-06-2003 @ 21:07:

Misschien de status van onzin weer wat omhoog halen, zodat daar meer geauwehoerd wordt in plaats van in uiterlijk?
De Status van Onzin hoeft niet omhoog gehaald te worden,Onzin is al het gezelligst en meestbezochte(Onzin genereert meer posts dan alle andere fora bij elkaar)Forum


Onzin staat al mijlenver boven de andere Forums
Oud 20-06-2003, 21:24
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Mitros schreef op 20-06-2003 @ 22:17:
De Status van Onzin hoeft niet omhoog gehaald te worden,Onzin is al het gezelligst en meestbezochte(Onzin genereert meer posts dan alle andere fora bij elkaar)Forum


Onzin staat al mijlenver boven de andere Forums
Oke, maar dat komt vooral omdat er vrijwel continu inhoudsloos geluld wordt.
En dat gebeurde op Lifestyle op een gegeven moment ook alleen dat mag daar niet meer. (dus dan zouden ze in feite die alto vs kakker vs WHATEVER rellen voortaal op onzin moeten houden )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 20-06-2003, 21:28
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 20-06-2003 @ 22:24:
(dus dan zouden ze in feite die alto vs kakker vs WHATEVER rellen voortaal op onzin moeten houden )
Neej, ze moeten helemaal afgeschaft worden
Oud 20-06-2003, 21:37
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 20-06-2003 @ 22:28:
Neej, ze moeten helemaal afgeschaft worden
Laat eigenlijk ook maar op lifestyle zitten.
Al teveel rellen op onzin
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-06-2003, 00:15
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
misschien is zo'n rel een leuk idee voor een meeting..

Maar onzin mag dan de grootste 'omzet' hebben, qua inhoud stelt het niet veel voor..

Of nog beter, we schuiven alle 'nuttige' topics (nuttig natuurlijk relatief gezien) naar onzin, en we maken van lifestyle een voetbalstadion, waar de minder intelligenten elkaar de denkbeeldige hersens in slaan..

blah blah blah

Citaat:
Simon schreef op 20-06-2003 @ 15:13:
Feedback is goed! Maar denk mee, alsjeblieft. De beide forumbazen doen hartstikke hun best van Lifestyle een beter forum te maken.
soms is het niet meer beter te maken, dan is het het beste om het lijden te verkorten.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 21-06-2003, 03:14
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
zo lang er mensen komen en mensen het er redelijk gezellig hebben, lijkt het me niet dat lifestyle niets meer is.
dan zie ik geen reden om het dicht te gooien ofzo.

(volgens mij heeft chaos het idee dat we mensen voortrekken? we letten hier heel goed op hoor. we proberen zoveel mogelijk eerlijk te handelen)
__________________
voorikvergeet
Oud 21-06-2003, 08:04
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Avelon schreef op 21-06-2003 @ 04:14:

(volgens mij heeft chaos het idee dat we mensen voortrekken? we letten hier heel goed op hoor. we proberen zoveel mogelijk eerlijk te handelen)

Ja we letten erop, maar het gaat niet altijd even goed misschien..

en SisterOfMercy je weet niet eens waarover je praat dus ik ga er verder ook niet op in,.
Oud 21-06-2003, 09:41
Verwijderd
Ik vind 't wel goed beleid. En zo krijg ik tenminste nog 'ns PMmetjes van britt <3

En dat gelul van 'life style gaat achteruit' is alleen maar dom geouwehoer als je het niet leuk vind donder je op of doe je er zelf iets aan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.