Advertentie | |
|
![]() |
|
ik woon op een boerderij en heb het hier super naar mijn zin gehad maar had er ook vaak de balen van dat ik 's avonds niet meer weg kon omdat ik niet alleen mocht fietsen. Nu heb ik mijn rijbewijs en dus nergens meer last van.
Ik dnek dat ik later in een klein dorp wil wonen waar iedereen elkaar kent en iedereen elkaar helpt. Maar dan wel echt in het dorp en niet op een boerderij erbij ofzo. Maar ik wil in ieder geval niet in een drukke stad wonen. |
![]() |
|
Zelf heb ik heel erg het gevoel dat het alles van de tijd afhankelijk is. Tijdens mijn studietijd en eventueel daarna woon ik erg graag in de stad. Uiteindelijk is het echter wel mijn doel om het bekende huisje, boompje, beestje te bereiken en dan woon ik liever in een wat rustige omgeving ergens in de buurt van een grotere stad.
![]()
|
In de stad en in het buitenland. Het liefst in New York, maar omdat het volgens mij +/- niet te betalen is daar, dus dan maar ergens anders. Londen lijkt me ook helemaal geweldig, of Sydney (vandaag op discovery gezien: wauw) of Nieuw-Zeeland (Wellington ofzo).
|
Verwijderd
|
Momenteel ben ik fan van Ootmarsum/Vasse, want het is daar echt zo verschrikkelijk mooi... ook hoog staan Heemse (ooit dorp, nu wijk in Hardenberg) en het Palatijn in Rome (dat wordt dan mijn achtertuin
![]() Naah, ik blijf hier in de buurt. Laat al die gekken maar mooi in de stad wonen waar je nooit echt schone lucht in kan ademen, waar geen echte bomen zijn en het nooit eens een beetje stil is. Er zijn voordelen aan steden, maar om er nou te wonen... |
![]() |
|
Ehm... maakt niet zo uit waar, als het maar niet op het platteland is waar niks is te beleven
Ik moet echt mensen om me heen hebben, dus of het nou een groot dorp (met genoeg voorzieningen) of een stad is, dat maakt niet uit Het buitenland trekt me ook wel, maar dan wel een land waar niet zoveel geregel en gezeur is, dus waar alles wat 'losser' is
||
Citaat:
ik wil op die burchtheuvel wonen ![]() (grote) stad. zo groot als nijmegen of groter. oud groot huis midden in de stad of anders in een beetje druk dorp vlakbij een grote stad.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wereldstad? Suburbs? Het platteland? Of toch maar gewoon een hutje in Friesland? Methuselah | 49 | 15-04-2009 13:10 | |
Lifestyle |
Wat ga jij in de toekomst doen? kuik | 136 | 18-07-2007 12:09 | |
Lifestyle |
Wat ga jij in de toekomst NIET doen? botulismf | 15 | 02-07-2007 10:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |