Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze vindt het kut dat ze anders doen? zeg haar blij te zijn, dat ze van ze af is, dat zijn geen vrienden, dat zijn mensen die gebruik van haar maken, verder niets. Vraag haar wat ze liever wil, een lief vriendje, of haar zogenaamde 'vrienden', waar ze dus geen fuck aan heeft.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nog iets, wat is dat voor iets raars?Ik zou t wel moeilijk vinden om haar te vertrouwens hoor, als ze zo "makkelijk" met jan en alleman zoent, oke grof gezegd. Maar ken jij nog meer mensen die regelematig met 4 van hun vrienden zoenen? kvraag me af hoe oud ze is... |
![]() |
|
Ik zou ook niet weten wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant is het een "goed" teken dat haar vrienden raar doen tegen haar. Ze zoent dus echt niet met ze, terwijl ze met jou heeft. Maar aan de andere kant... wat een vrienden heb je dan? Ze is dus alleen goed genoeg voor ze als ze met ze zoent? Ik zou tegen dr zeggen dat ze vooral niet moet treuren om dr vrienden en dat ze beter op zoek kan gaan naar serieuze vrienden!
||
Citaat:
![]()
|
zoenen met dr vrienden..? as in tongzoenen??
En dat noemt zich dan vrienden?!? Sorry hoor, maar dat vind ik geen vrienden, dat zijn dan gewoon een stelletje profiteurs.. ![]() En vrienden zouden juist blij voor je moeten zijn als je een vriendje hebt.. Jammer dat ze raar tegen haar doen? pffhhh lijkt me duidelijk dat dat geen echte vrienden zijn en ik hoop dat ze dat zelf ook inziet!!
|
ze deden ooit een spelletjes doen durven of de waarheid toen maakte ze daarvan tongzoen, zoen of de waarheid........
dat deden ze omdat haar vriendin een jongen leuk vond maar het kwam uit dat mijn vriendin dus met die jongen moest tongzoenen...... naja en zo is het gekomen dat ze dat toen soms deden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch niet echt een reden om dat regelmatig te herhalen of wel..? En al helemaal niet om daarom ''raar'' te doen tegenover jouw vriendin (die so called vrienden van haar dus)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en nee, als ze dat nog steeds zou doen dan zou het wat mij betreft toch wel over en uit zijn.. maar ik hoop dat zij zelf ook ziet dat (echte) vrienden je om zoiets dus echt niet zouden laten vallen! Kom nou, dan zouden ze haar gewoon gebruiken om aan hun eigen trekken te komen.. pffhh belachelijk.. hmzz wat was je vraag ook al weer..? ohhhja, of je haar nog wel kunt vertrouwen.. Nou ja, zolang je er zeker van bent dat ze daar niet op in gaat, en er ook niet op in wil gaan dan kun je haar denk ik wel vertrouwen.. maar als zij het belangrijker vindt om haar ''vrienden'' tevreden te stellen dan zou ik me zorgen gaan maken ja.. Probeer haar duidelijk te maken dat echte vrienden zoiets niet van je verlangen, en dat ze misschien beter andere vrienden zou kunnen zoeken. Ik zou het wel moeilijk vinden om haar zomaar weer te vertrouwen als je hoort dat ze zomaar met al die jongens heeft gezoent, maar goed, dat zou ze ook wel moeten begrijpen denk ik.. Aan de andere kant is ze natuurlijk niet de enige persoon die met allerlei jongens zoent, maar toch.. zomaar met je eigen vrienden.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat een Saaipartij #1034 Little Phoebe | 499 | 04-07-2010 22:20 |