Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 22:12
Some
Some is offline
ik chat regelmatig met me vriendin.... omdat we niet vlak bij elkaar wonen) maar nu kreeg ik iets te horen wat ik best jammer vind;

ze kwam opeens van dat ze minder goed met dr vrienden omgaat dus ik vroeg hoezo....
Ze vertelde dat ze voordat ze met mij had altijd met dr vrienden zoende..... als ze tussendoor verkering met iemand had deed ze het niet maar die verkering duurde nooit lang en nu met mij wel en dat vinden die vrienden van haar niet leuk. Want nu zoent ze niet meer met hun. Daardoor gaan ze vaag en anders doen tegen haar. Pffff wat moet ik hiermee. Ze zegt wel dat ze niet met hun zoent en geloof dr ook wel maar toch die gedachte. Bovendien met je vrienden zoenen en 4 verschillende he pfffffff
Beetje jammer!!

Stomme vrienden hoor trouwens maar kan ik haar vertrouwen?? Hoe zouden jullie hier mee omgaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2003, 22:19
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Vreemd... dus als ik het goed begrijp is zij vrienden met hen zolang ze maar met hen zoent? Als ze dat niet doet, gaan ze vreemd doen. Leuke vrienden heb je dan.
Maargoed, daar gaat jouw vraag niet om. Ik weet niet of je haar kan vertrouwen. Ik ken haar niet, zo simpel is het. Ik denk dat dat voor ons moeilijk te beoordelen is over iemand waar we verder niks van weten, toch? Ik denk dat je dat het beste zelf kan inschatten.
Oud 17-06-2003, 22:21
Some
Some is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 17-06-2003 @ 23:19:
Vreemd... dus als ik het goed begrijp is zij vrienden met hen zolang ze maar met hen zoent? Als ze dat niet doet, gaan ze vreemd doen. Leuke vrienden heb je dan.
Maargoed, daar gaat jouw vraag niet om. Ik weet niet of je haar kan vertrouwen. Ik ken haar niet, zo simpel is het. Ik denk dat dat voor ons moeilijk te beoordelen is over iemand waar we verder niks van weten, toch? Ik denk dat je dat het beste zelf kan inschatten.
je hebt gelijk....
ik vertrouw dr wel hoor en zovaak is ze niet met dr vrienden ofzo.
Maar idd lekkere vrienden pfffffffff
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 22:36
pyres74
pyres74 is offline
dat zijn geen vrienden
dat zijn profiteurs
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 23:40
AtHell
AtHell is offline
Hoeveel topic's over jouw vriendin denk je dat onze maag kan hebben ?
Oud 17-06-2003, 23:50
Some
Some is offline
Citaat:
AtHell schreef op 18-06-2003 @ 00:40:
Hoeveel topic's over jouw vriendin denk je dat onze maag kan hebben ?
hoeveel mensen zitten er op zulke reacties te wachten?

*mag ik niet naar andere mensen luisteren
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 23:54
Big Boi
Big Boi is offline
lijkt mij terechte jaloezie als je weet dat ze gewoon met 'vrienden' (omschrijf het begrip vrienden nader) zit te bekken...
Oud 18-06-2003, 09:54
guess what
guess what is offline
Ze vindt het kut dat ze anders doen? zeg haar blij te zijn, dat ze van ze af is, dat zijn geen vrienden, dat zijn mensen die gebruik van haar maken, verder niets. Vraag haar wat ze liever wil, een lief vriendje, of haar zogenaamde 'vrienden', waar ze dus geen fuck aan heeft.
Oud 18-06-2003, 10:20
Some
Some is offline
Citaat:
guess what schreef op 18-06-2003 @ 10:54:
Ze vindt het kut dat ze anders doen? zeg haar blij te zijn, dat ze van ze af is, dat zijn geen vrienden, dat zijn mensen die gebruik van haar maken, verder niets. Vraag haar wat ze liever wil, een lief vriendje, of haar zogenaamde 'vrienden', waar ze dus geen fuck aan heeft.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:36
miro
miro is offline
Citaat:
idd helemaal gelijk.

Nog iets, wat is dat voor iets raars?Ik zou t wel moeilijk vinden om haar te vertrouwens hoor, als ze zo "makkelijk" met jan en alleman zoent, oke grof gezegd. Maar ken jij nog meer mensen die regelematig met 4 van hun vrienden zoenen?

kvraag me af hoe oud ze is...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:39
Some
Some is offline
mja ze noemde 4 namen op........ en nu ga ik steeds meer twijfelen. Maar aan andere kant geloof ik dr wel..

Ze is bijna 16...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:49
guess what
guess what is offline
ben je écht verliefd? zo niet, dan kan je beter de relatie verbreken...en als je dat wel bent, moet je een gesprek met haar houden, over de twijfels die je hebt. anders blijf je met die twijfelgevoelens zitten, en dat is kut.
Oud 18-06-2003, 11:54
Loezzel
Loezzel is offline
Ik zou ook niet weten wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant is het een "goed" teken dat haar vrienden raar doen tegen haar. Ze zoent dus echt niet met ze, terwijl ze met jou heeft. Maar aan de andere kant... wat een vrienden heb je dan? Ze is dus alleen goed genoeg voor ze als ze met ze zoent? Ik zou tegen dr zeggen dat ze vooral niet moet treuren om dr vrienden en dat ze beter op zoek kan gaan naar serieuze vrienden!
Oud 18-06-2003, 12:01
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
Oud 18-06-2003, 12:01
PardonMe
PardonMe is offline
zoenen met dr vrienden..? as in tongzoenen??

En dat noemt zich dan vrienden?!? Sorry hoor, maar dat vind ik geen vrienden, dat zijn dan gewoon een stelletje profiteurs.. Ik zou al zomaar niet gewoon met mn vrienden zoenen, zeker niet met 4 ervan, daar ben je toch geen vrienden voor?
En vrienden zouden juist blij voor je moeten zijn als je een vriendje hebt..

Jammer dat ze raar tegen haar doen? pffhhh lijkt me duidelijk dat dat geen echte vrienden zijn en ik hoop dat ze dat zelf ook inziet!!
Oud 18-06-2003, 13:10
damaetas
damaetas is offline
tongzoenen of gewoon plakkerds?
Oud 18-06-2003, 13:13
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
damaetas schreef op 18-06-2003 @ 14:10:
gewoon plakkerds?

en *smak*
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:15
Some
Some is offline
ze deden ooit een spelletjes doen durven of de waarheid toen maakte ze daarvan tongzoen, zoen of de waarheid........

dat deden ze omdat haar vriendin een jongen leuk vond maar het kwam uit dat mijn vriendin dus met die jongen moest tongzoenen...... naja en zo is het gekomen dat ze dat toen soms deden.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:48
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Some schreef op 18-06-2003 @ 14:15:
ze deden ooit een spelletjes doen durven of de waarheid toen maakte ze daarvan tongzoen, zoen of de waarheid........

dat deden ze omdat haar vriendin een jongen leuk vond maar het kwam uit dat mijn vriendin dus met die jongen moest tongzoenen...... naja en zo is het gekomen dat ze dat toen soms deden.
ja, und..?
Toch niet echt een reden om dat regelmatig te herhalen of wel..?
En al helemaal niet om daarom ''raar'' te doen tegenover jouw vriendin (die so called vrienden van haar dus)
Oud 18-06-2003, 13:50
Some
Some is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 18-06-2003 @ 14:48:
ja, und..?
Toch niet echt een reden om dat regelmatig te herhalen of wel..?
En al helemaal niet om daarom ''raar'' te doen tegenover jouw vriendin (die so called vrienden van haar dus)
nee wil er niks mee zeggen maar sommige vroegen hoe zoenen..... maar echt tongzoenen dus. Moet er ook niet achter komen dat ze nog doet...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 14:11
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Some schreef op 18-06-2003 @ 14:50:
nee wil er niks mee zeggen maar sommige vroegen hoe zoenen..... maar echt tongzoenen dus. Moet er ook niet achter komen dat ze nog doet...
heheh ok dan..
en nee, als ze dat nog steeds zou doen dan zou het wat mij betreft toch wel over en uit zijn..

maar ik hoop dat zij zelf ook ziet dat (echte) vrienden je om zoiets dus echt niet zouden laten vallen!
Kom nou, dan zouden ze haar gewoon gebruiken om aan hun eigen trekken te komen.. pffhh belachelijk..

hmzz wat was je vraag ook al weer..?
ohhhja, of je haar nog wel kunt vertrouwen..
Nou ja, zolang je er zeker van bent dat ze daar niet op in gaat, en er ook niet op in wil gaan dan kun je haar denk ik wel vertrouwen..
maar als zij het belangrijker vindt om haar ''vrienden'' tevreden te stellen dan zou ik me zorgen gaan maken ja.. Probeer haar duidelijk te maken dat echte vrienden zoiets niet van je verlangen, en dat ze misschien beter andere vrienden zou kunnen zoeken.

Ik zou het wel moeilijk vinden om haar zomaar weer te vertrouwen als je hoort dat ze zomaar met al die jongens heeft gezoent, maar goed, dat zou ze ook wel moeten begrijpen denk ik.. Aan de andere kant is ze natuurlijk niet de enige persoon die met allerlei jongens zoent, maar toch.. zomaar met je eigen vrienden..
Reageren

Regels voor berichten