Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 11:41
ijscoman
ijscoman is offline
Ik heb een webcam over en nu leek het me wel leuk om daar mee te gaan streamen. Onze gateway (windows 2000 server) staat aan de voorkant van het huis vlakbij een raam dus nu heb ik daar die webcam op aangesloten en hem op de straat gericht zodat ik de straat kan uitzenden het probleem is alleen dat je voor alle streaming programma's die ik heb gevonden moet ingelogd zijn op de server. Ik zoek dus eigenlijk een streaming programma dat als system service werkt en automatisch werkt als het systeem is opgestart.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2003, 13:11
Martin
Martin is offline
Mag ik jou er even op wijzen dat het in Nederland VERBODEN is om opnames te maken van de openbare weg en deze openbaar te maken door middel van het internet? (Ik dacht dat zoiets stond in de Wet op de privacy)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:28
Verwijderd
maar aangezien er toch geen controle op is..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:29
dafelix
dafelix is offline
gaan we allemaal cracks maken/dll spellen illigaal downloaden etc etc
nee ik vind dat je dat soort dingen gewoon niet moet doen als het niet mag van de wet

de grootste hypocriet is nu aan het woord, maar ik probeer andere mensen ervan te overtuigen dat het slecht is
Oud 18-06-2003, 13:30
Martin
Martin is offline
Citaat:
McLaren schreef op 18-06-2003 @ 14:28:
maar aangezien er toch geen controle op is..
Dat klopt wel, maar je loopt wel het risico dat iemand gaat klagen .

Maar dat is de vraag van de topicstarter niet . Probeer eens ConquerCam, deze kan je automatisch laten meestarten met windows en begint direct met uploaden na het opstarten (maar dit is helaas niet streaming, maar ik vraag me af of jij je verbinding wel vol wil laten pompen door een webcam).
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 14:15
Verwijderd
Trouwens, geld die regel niet alleen voor opnemen?
Want als het laten zien is, betekend het in princiepe ook dat je er niet eens naar zou mogen kijken als je erbij staat?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 01:35
ijscoman
ijscoman is offline
Gaat om streaming ja dat als je me site opent dat je dat kunt zien wat er op straat gebeurd maar ik zal eens aan de slag gaan met conquer cam.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 06:16
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 20-06-2003 @ 02:35:
Gaat om streaming ja dat als je me site opent dat je dat kunt zien wat er op straat gebeurd maar ik zal eens aan de slag gaan met conquer cam.
Dat is nog niet meteen streaming. Je kunt ook eens per 5 seconden een nieuw plaatje uploaden. Dan is het geen streaming, maar kun je wel (globaal) zien wat er op straat gebeurd. Echt streaming wordt het pas als je iets van 25 keer per seconde dat plaatje uploadt.
Oud 24-06-2003, 04:40
micra
micra is offline
uuh mijn buren vinden het niet erg..
ze hebben een ******* Mooie auto!!!!

Dus erg zullen ze het niet vinden..
Maar we hebben een webcam(streaming + Normaal) als server (apart van de linux server) zo hebben wij het..
en die staat gewoon dag en nacht aan..

Misschien dat het een ideetje is voor jou hoor..

gewoon zelf een servertje maken (webcamserver) met windows 98 kom je al heel ver hoor

Er zijn ook tig programma's die het ondersteunen zo gebruiken wij: webcam32

Een supper klein programmatje die het goed ondersteund..

(doe der wat mee(en laat je buren idd maar met rust))
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 09:38
ijscoman
ijscoman is offline
Ik zal eens proberen of dat proggie ook op windows 2000 server werkt mijn ouders willen namelijk niet dat er nog meer servers aan staan. We hebben 1 windows 2000 server die de gateway en VPN server is en dan hebben we er nog een dat is de file/web/mail/sql server en bijde server draaien ook nog active directory. Maar 2 servers vinden ze hier helaas al te veel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten