['Lo allemaal, 1e post op dit forum]
Ik ben van plan komend jaar mij aan de studie Human Logistics te wagen aan de Hogeschool van Amsterdam. Nou is dit een nieuwe studie (2 jaar volgens mij) en ik had er een vraagje over.
[inleidend verhaaltje] Vorig jaar (na mijn kersverse HAVO diploma in ontvangst te hebben genomen) ben ik begonnen aan de studie Maritiem Officier (ook HvA). Dit was een compleet nieuwe studie (fusering HvA met Hogere Zeevaartschool). De lessen waren hardstikke leuk, maar de docenten hadden er geen weet van te doen, (docenten en studenten gingen "samen leren" hoe het moest

)de stof was nogal pittig, en het was niet in Amsterdam. Men ze tijdens de open dag dat we les zouden hebben in Amsterdam en sporadisch naar IJmuiden moesten voor praktijk, hadden we alles in IJmuiden. Uiteindelijk ben ik er maar meej gekapt en begonnen met werken (
NIET DOEN IEDEREEN, it sucks....kies een leuke studie ) . [/inleidend verhaaltje]
Nou was mijn vraag over HL, heeft iemand ervaring met deze studie? Ik wil niet in dezelfde misére terecht komen als afgelopen jaar. Ik ga vanzelfsprekend naar alle open dagen en dergelijke, maar het is toch wat .....geruststellender om het van iemand te horen die geen reclame hoeft te maken.
Tnx