![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan zou je moeten kijken........................
|
hey jonge gefeliciteert volgens mij delen wij een hobby
je kunt heel goed paar keer afhouden voor je komt en dan spuiten maar om het nog lekkerder te maken moet je precies als je komt je bekkebodemspieren aanspanne en dan kom je droog maar dan blijf je je stijve toli houwe en dan kun je wel tien keer droog klaarkomen en als je dan spuit dan zit het overal jongennN!!! |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon zo'n standaard 5-minuten-voor-het-slapengaan treksessie levert weinig op, maar als je erg opgewonden bent (doordat je vriendin meehelpt, of doordat je het iedere keer net voordat je komt weer weg laat zakken), dan wordt je orgasme ook veel heftiger, wordt er meer vocht geleverd door je prostaat, en 'spuit' je dus harder. Dat harder spuiten is dus een gevolg van een heftiger orgasme, niet andersom ![]() |
![]() |
|
![]() |
Er lopen een aantal lagen dwars door je bekken, en rond anus en urinebuis zitten twee kringspieren. Die moet je leren beheersen bij het zindelijk worden, en dat duurt een jaar of drie, dus ze zijn best moeilijk. De meeste kinderen kunnen beter praten dan hun plas ophouden.
Als je dat eenmaal hebt aangeleerd, is afleren ook moeilijk, dat aanspannen gaat volkomen onbewust. Als je je plas laat komen, ontspan je die kringspier. Ga maar eens proberen je plasstraal te stoppen: streepjes plassen. Die spier is het. Dat kun je ook met de andere kringspier. Streepjes plassen mag niet als training gebruikt worden om ze sterk te maken: je krijgt er te makkelijk een blaasspierprobleem door. Maar het mag wel 'droog', als je gewoon ergens zit of staat. 10 tellen steeds strakker aantrekken, en 10 tellen laten zakken. Dat heel vaak doen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Elke dag wil ik spuiten Danisports | 6 | 22-07-2016 21:09 | |
Seksualiteit |
Spuiten Verwijderd | 16 | 07-04-2016 13:57 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Seksualiteit |
Grotere lading zaad Oink | 60 | 02-07-2004 11:06 | |
Seksualiteit |
spuiten of 'druppelen' ratjas | 25 | 13-08-2003 03:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |