Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel mooi (leestekens zijn erg handig
![]() Dat spel deden wij ook wel ja, ook die van Narrator. En nog eentje, in The Craft, wordt ie Light as a feather, stiff as a board genoemd. Daar doen ze t met een liggende persoon en wordt t weer heel erg overdreven. Maar wij deden dit ook op internaat, 1 persoon ging met zijn ogen dicht op een stoel zitten en moest zich inbeelden dat ie begon te vliegen en steeds hoger opsteeg. 4 (of we hebben t ook al met minder gedaan, maar 4 is wel handig voor het evenwicht) personen maakten trekkende gebaren boven het hoofd en zonder waarschuwing vooraf, staken deze 4 personen ALLEEN de wijsvingers onder de rand van de stoel en werd deze opgetild. De persoon ging dan zeker 1 meter de hoogte in, zonder dat de tillende mensen last hadden van t gewicht (ga maar na, alleen met je wijsvingers iemand tillen). Zodra de persoon zich er bewust van werd en de ogen opendeed, was het niet meer te houden. Heel vreemd is zoiets. Wat gedachtenkracht met een mens kan doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja, ik ken dat ook wel, dat heb ik ook wel eens gedaan op de basisschool. Ik vind het wel een beetje raar eigenlijk dat dat zomaar kan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vrienden doen raar. Verwijderd | 55 | 11-09-2011 16:31 | |
Psychologie |
Er speelt zich iets heel raars af in m'n leven... VL»i«NDERTJE | 25 | 25-12-2003 19:05 | |
Software & Hardware |
Windows2000 doet heel raar TIGEK | 9 | 14-08-2003 09:06 | |
Flora & Fauna |
Mijn hond hoest heel raar... :S Verwijderd | 5 | 27-11-2002 19:52 | |
Liefde & Relatie |
heel raar Verwijderd | 8 | 19-09-2002 13:13 | |
Software & Hardware |
PC doet heel raar Forza_Vak X | 2 | 04-06-2002 17:54 |