Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De CO2 die vrijkomt bij die kaarsjes valt ontiechlijk in het niets bij de hoeveelheden CO2 die vrijkomen bij gebruik van auto's en vliegtuigen. Dus ik vind dat iedereen die 't luchtvervuiling noemt maar geen auto mag rijden en nooit met het vliegtuig mag gaan, want anders ben je gewoon hypocriet bezig en moet je je mond dichthouden.
Zo. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Toen ik klein was, vond ik het leuk. Vanaf m´n tiende, ofzo, vond ik het kinderachtig dus toen mochten ze er niet meer op van mij
![]() En nu vind ik het onzin, ben inmiddels ´bijna volwassen´ ![]() ![]()
|
feestverlichting, worden te weinig schadelijke stoffen verbrand om dit luchtvervuiling te noemen, akn dr beter één fabriek ducht gaan, is veel effectiever
![]()
||
Citaat:
zon serieuze reply ![]()
||
Citaat:
![]() (jij hebt zeker wel hele milieubewuste ouders?) Nog even een serieuze reactie: Stel: iedereen wordt 99 (lijkt me een vrij hoog gemiddelde, maar goed), en iedereen heeft ieder jaar evenveel kaarsjes als dat hij jaren oud wordt (lijkt me ook al niet erg waarschijnlijk). Dan verbruikt iedereen dus per persoon 5000 kaarsjes in zijn leven. Laten we zeggen dat een kaarsje 1 bij 1 cm is. Dan heb je dus ongeveer een ruimte van 71 bij 71 cm nodig om al die kaarsjes neer te zetten. Dat is dus een brandje van 71 bij 71, oftewel: als je één keer een gemiddeld kampvuur ofzo maakt ben je veel meer aan het vervuilen. (merk op dat ik voor die kaarsjes overal vrij hoge aannames heb gedaan, dus dat het allemaal waarschijnlijk nog minder vervuild.) hmm, was eigenlijk niet de bedoeling dat we serieus gingen reageren hè?
|
|