Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 09:31
Aksarayli68
Aksarayli68 is offline
Ik denke dat meisjes veelmeer verwachten dan dat jongens dat van hun doen
Oud 22-06-2003, 09:37
Verwijderd
ik verwacht eigelijk van mijn vriend, dat ie voor me klaar staat, dat ie te vertrouwen is. dat ie lief is, en niet vreemdgaat.

dat was t eigelijk geloof ik
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 09:46
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 22-06-2003 @ 10:37:
ik verwacht eigelijk van mijn vriend, dat ie voor me klaar staat, dat ie te vertrouwen is. dat ie lief is, en niet vreemdgaat.

dat was t eigelijk geloof ik
dit klinkt alsof je er toch een beetje vanuitgaat dat ie vreemd gaat.....
Oud 22-06-2003, 09:48
Verwijderd
Citaat:
ExPoDeRmUs schreef op 22-06-2003 @ 10:46:
dit klinkt alsof je er toch een beetje vanuitgaat dat ie vreemd gaat.....
nee dat niet, maar dat moet ie niet doen, ik hecht daar wel waarde aan dat ie te vertrouwen is op alle gebieden, en het is en blijft een mens, dus de kans zit er altijd in dat t kan gebeuren
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 09:49
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
ja maar bij mij zie ik vertrouwen en eerlijkheid al als feit dat iemand niet vreemd gaat.... maar aangezien jij het nog extra opnoemt..... dan ben je er maybe wel extra bang voor.....
Oud 22-06-2003, 09:51
Verwijderd
Citaat:
ExPoDeRmUs schreef op 22-06-2003 @ 10:49:
ja maar bij mij zie ik vertrouwen en eerlijkheid al als feit dat iemand niet vreemd gaat.... maar aangezien jij het nog extra opnoemt..... dan ben je er maybe wel extra bang voor.....
ik zie dat ook zo, maar sommige mensen die ik ken niet.
en extra bang ben ik daar niet voor, wel voor andere dingen maar dat ga ik niet hier neer zetten
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 09:51
Qimm
Qimm is offline
Trouw en liefde
Oud 22-06-2003, 09:52
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik verwacht van mijn vriend dat die lief is trouw is en voor me klaar staat als ik hem nodig heb
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 10:12
Qamra
Qamra is offline
Dat hij vertrouwen in mij heeft, hij te vertrouwen is (op welke grond dan ook..), hij moet me kunnen en willen opvrolijken en dat hij lief is
Oud 22-06-2003, 10:15
Slettelina *
Slettelina * is offline
Hij moet lief zijn en voor me klaarstaan en met vertouwen en eik alles wat in dit topic staat.. *vriendje alles heeft*
Oud 22-06-2003, 11:27
stout!
stout! is offline
Dat hij oprecht geïnteresseerd in me is en veel voor me over heeft. Dat ik belangrijk voor hem ben, maar hij wel een eigen leven heeft. Dat hij me nooit zal afvallen tegen anderen maar hij me wel zegt wat hij zelf denkt. Dat hij lief voor me is en aan me denkt. Dat hij me aan het lachen kan maken en dat we het samen heel leuk hebben. En dat hij me heel erg aantrekt .
Oud 22-06-2003, 11:32
Verwijderd
Ik verwacht dat ze een goede vriendin van me is, me niet belazert (dwz achter m'n rug met een ander in bed ligt) en dat ze niet verwacht dat ik mijn hele leven voor haar opgeef.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:39
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hij moet mij vertrouwen en ik moet hem kunnen vertrouwen
Hij moet me de vrijheid geven die ik nodig heb
Hij moet lief voor me zijn
Hij moet grappig zijn
Hij moet zelfstandig zijn

Dat zijn wel een paar 'vereisten' ja
Oud 22-06-2003, 11:55
Verwijderd
Ik verwacht van mijn vriend dat hij:

- lief voor me is
- eerlijk tegen me is
- niet vreemdgaat / dat ik hem kan vertrouwen
- dat hij zelfstandig is
- dat hij naast mij nog een eigen leven heeft (dat snap je wel, toch?)
- dat hij tijd voor me vrij maakt, als ik dat wil, als we iets willen gaan doen

Tsja, dat zal het wel zijn denk ik...Ik wee niet wat hij van me verwacht, maar dat zal ongeveer wel op dezelfde lijn liggen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 13:41
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik verwacht van checko

-aandacht
-liefde
-dat hij eerlijk tegen me is en dattie verteld waar hij zich mee bezighoudt.
-iniatief
-trouw
-gezelligheid
- dat hij niet negatief over me praat of prive-dingen doorverteld.
- vrijheid

en eigenlijk... voldoet hij aan alles. hij is zo perfect.......

Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 13:44.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 13:52
Unexplained
Unexplained is offline
Ik eis van haar dat ze niet afhankelijk van mij is en mij met rust laat als ik daar om vraag.

De rest is allemaal bijzaak. Ze mag van mij best met een andere jongen naar bed, maar dan zal ze daar wel de consequenties van moeten dragen.
Oud 22-06-2003, 14:41
DEChengst
DEChengst is offline
Verwachten doe ik niks, hooguit hopen op.
Oud 22-06-2003, 14:43
Anijs
Anijs is offline
Hij moet lief zijn ...
Betrouwbaar...
Voor me klaan staan...
Naar me luisteren..
Lief lief lief zijn..

Gwoon allus wat een vriendje hoort te doen.. En als ie egt om je geeft en verliefd op je is.. dat heel vanzelfsprekend is
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:11
Verwijderd
Ik wil eens een vriendin dat he-le-maal voor mij gaat en mij echt zekerheid kan geven op een langdurige serieus relatie
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:19
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik wil zekerheid ,trouw, vertrouwen kunnen hebben in mijn relatie met hem. Ik wil kunnen praten met hem en ervan uitgaan dat hij er voor me is als het nodig is.. en niet met zn vrienden biertjes gata zitten drinken terwijl ik me bagger voel ..
euuhmm kan voor de rets niet echt wat bedenken zo
Oud 22-06-2003, 15:22
Verwijderd
Ik verwacht in ieder geval liefde en wederzijds respect.
Goede seks is natuurlijk ook mooi, want slechte seks veroorzaakt meer problemen dan je denkt.
En als laatste (maar niet de minste): genoeg eigen ruimte.
Ik zou compleet gestoord worden als hij elke vrije minuut bij me was.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 16:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik verwacht alleen maar dat ie me respecteert en om me geeft.
en dezelfde interesses heeft. en een beetje op zn uiterlijk let en verzorgd is.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 18:35
Boef
Boef is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 22-06-2003 @ 15:41:
Verwachten doe ik niks, hooguit hopen op.
wat hoop je dan?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 18:42
Last Resort
Last Resort is offline
Zichzelf blijven, trouw en lief zijn. Das het wel eigelijk, klinkt best simpel
Oud 22-06-2003, 21:23
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
*booh* schreef op 22-06-2003 @ 19:35:
wat hoop je dan?
Dat ze me niet binnen een week dumpt en dat ze zich niet ergert aan mijn gepruts.
Oud 22-06-2003, 21:27
freakje
freakje is offline
Hij moet me troosten en vooral heel opgewekt zijn (want dat ben ik ook) en niet te onactief, want daar kan ik niet tegen.

Daarnaast moet hij natuurlijk ook lief zijn, eerlijk en spontaan

En gelukkig voor mij is hij ook helemaal zo
Oud 22-06-2003, 21:57
Violently Happy
Violently Happy is offline
Hij moet lief zijn, eerlijk, hij moet me alles kunnen zeggen, we moeten elkaar kunnen vertrouwen, niet ongemakkelijk bij elkaar gaan zitten voelen, ook erop kunnen vertrouwen dat privé-dingen niet worden doorgeluld, ehhh en als ik hem nodig heb moet ie wel komen!
Oud 22-06-2003, 22:03
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 22-06-2003 @ 22:23:
Dat ze me niet binnen een week dumpt en dat ze zich niet ergert aan mijn gepruts.
Hopen doe ik altijd op de WC. Soms flinke hopen ook nog.
Oud 22-06-2003, 22:07
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 22-06-2003 @ 14:52:
Ik eis van haar dat ze niet afhankelijk van mij is en mij met rust laat als ik daar om vraag.

De rest is allemaal bijzaak. Ze mag van mij best met een andere jongen naar bed, maar dan zal ze daar wel de consequenties van moeten dragen.
En die consequentie is..? Dat je dat niet accepteert? Dan is dat ook een van de dingen die je verwacht van haar.

Ik denk trouwens dat interdependentie het sleutelwoord is in een relatie.
Oud 22-06-2003, 22:37
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 22-06-2003 @ 23:07:
En die consequentie is..? Dat je dat niet accepteert? Dan is dat ook een van de dingen die je verwacht van haar.

Ik denk trouwens dat interdependentie het sleutelwoord is in een relatie.
Dat hangt natuurlijk van de situatie af.
Als ze met haar volle verstand affectie toont voor iemand anders, en daar seks mee heeft, dan denk ik niet dat ik veel behoefte heb om haar ooit nog te zien.

Ik kan mij echter situaties voorstellen waarin ik het minder erg zou vinden.

Met je laatste zin ben ik het helemaal eens. Sinds vorig jaar hanteer ik dan ook het WYSIWYG-principe: What You See Is What You Get. Geen fratsen, dat scheelt. En nee, ik doe geen boodschappen bij de C1000.
Oud 22-06-2003, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 22-06-2003 @ 22:23:
Kom een beetje verliefd meisje vindt dat juist schattig. Ze begint zich pas aan je te irriteren na de eerste roes.. zo rond de 4/5 maanden.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 23:02
l00k At Me
l00k At Me is offline
ik verwacht seks liefde en gezelligheid!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 04:26
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Jadie schreef op 22-06-2003 @ 23:59:
Kom een beetje verliefd meisje vindt dat juist schattig. Ze begint zich pas aan je te irriteren na de eerste roes.. zo rond de 4/5 maanden.
Dat mag dan misschien zo zijn als ze nog jong is maar op mijn leeftijd lijkt me daar echt geen sprake meer van. Bovendien vind ik dat je alleen iets moet doen als je het goed kan doen. Daar is in mijn geval geen sprake. Ik zou dan ook serieus het gevoel hebben een vriendin tekort te doen.

Dan maar levenslang vrijgezel.

*shrug*
Oud 23-06-2003, 07:42
dino84
dino84 is offline
Ik verwacht, eerlijkheid, oprechte liefde, lief voor mekaar zijn en mekaar gewoon respecteren en natuurlijk niet vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 07:51
Facet
Facet is offline
Volgens mij zijn er niet zo veel verschillen tussen wat een een jongen of meisje van elkaar verwachten in een relatie. Iedereen wil dat de ander trouw is, hem of haar niet belazert, lief is, spontaan en meer van die 'voor de hand liggende' dingen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 07:52
Arun
Arun is offline
Dat ze lief is en me leuk vindt om wie ik ben. Eerlijk en een beetje zorgzaam.
Dan doe ik ook alles voor haar..
Oud 23-06-2003, 09:44
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
Ik verwacht van mij vriend:
Dat die eerlijk is
dat die lief voor me is
Dat die niet anders doet met andere mensen in de buurt ook niet bij zijn vrienden stoer gaat lopen praten
dat ik altijd opn ummer 1 sta en niets anders ( ook geen sport ofzo)
en dat die mij als perfect ziet en me nooit zou dumpen voor een ander meisje die hem wil en die toevallig knapper is...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 23-06-2003 @ 05:26:
Dat mag dan misschien zo zijn als ze nog jong is maar op mijn leeftijd lijkt me daar echt geen sprake meer van. Bovendien vind ik dat je alleen iets moet doen als je het goed kan doen. Daar is in mijn geval geen sprake. Ik zou dan ook serieus het gevoel hebben een vriendin tekort te doen.

Dan maar levenslang vrijgezel.

*shrug*
Je projecteert je binnenwereld op de buitenwereld.
En beslist al voor een mogelijke toekomstige vriendin dat ze jou een sukkel moet vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 09:48
Arun
Arun is offline
Oh ja, een beetje vrijheid van haar kan ook geen kwaad, dus dat ze me niet 'bezit', dat ik mijn vrienden niet meer zie enzo..
Oud 23-06-2003, 15:53
Verwijderd
Ik verwacht dat mijn vriend lief voor mij is, dat hij er voor mij is als ik hem nodig heb, dat hij eerlijk is, dat hij alles tegen mij kan zeggen, dat hij mij kan vertrouwen en dat ik hem kan vertrouwen en dat hij net zoveel van mij houdt als ik van hem!

En dat doet hij allemaal!

i've found the perfect boy..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 16:59
hellion
hellion is offline
het enige dat ik echt gewoon wil is dat zij gewoon altijd eerlijk is enzo...dan ist al gauw goed
Oud 23-06-2003, 17:23
Verwijderd
Eerlijkheid, liefde, humor, goede sex, trouw. Ik geloof niet dat er iets is dat hoger staat dan het andere. Ik ben niet echt veeleisend geloof ik. Ik geef tenminste precies als wat ik eis.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 20:33
Verwijderd
Eerlijkheid, verliefdheid en/of liefde, bereidheid zich voor mij in te spannen, creativiteit, goede gesprekken, intelligentie, hygiene, een goede muzieksmaak, ruimdenkendheid, bijzonderheid, goede omgang met mijn vriend(inn)en, liefheid, onafhankelijkheid, leukheid, interesse in mij, toonbaarheid, humor en natuurlijk de 'klik' en het 'vonkje'.
Is er geen sprake van al die dingen, dan wordt ik niet verliefd.

Citaat:
hellion schreef:
het enige dat ik echt gewoon wil is dat zij gewoon altijd eerlijk is enzo...dan ist al gauw goed
dus élk meisje dat eerlijk tegen je is, vind jij goed genoeg om jouw vriendin te worden? Dan voelt je eventuele vriendin zich vast niet erg speciaal...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:21
Unexplained
Unexplained is offline
Kan een FB overigens die spelfout in de titel verbeteren? Ik stoor mij eraan.
Oud 23-06-2003, 21:42
Verwijderd
Hmmm...

Hij moet allereerst zichzelf zijn, vervolgens;
intelligent, grappig, respectvol tegen anderen, in zijn voor lange gesprekken, in zijn voor discussies, mij liefhebben...
de rest is niet zo belangrijk, dit is een beetje waar hij aan moet voldoen, de rest is natuurlijk de bekende 'klik' en 'vonk', het moet klikken tussen ons. Niet iedereen met deze 'kenmerken' kan mijn vriend zijn, er is nog iets onderliggends dat van belang is.
Meer verwacht ik niet, ik verwacht niet dat hij me verwend etc, alleen dat we samen kunnen zijn en aan 1 woord genoeg kunnen hebben. Begrip is dus ook belangrijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten