Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja maar bij mij zie ik vertrouwen en eerlijkheid al als feit dat iemand niet vreemd gaat.... maar aangezien jij het nog extra opnoemt..... dan ben je er maybe wel extra bang voor.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
en extra bang ben ik daar niet voor, wel voor andere dingen maar dat ga ik niet hier neer zetten |
![]() |
|
Dat hij oprecht geïnteresseerd in me is en veel voor me over heeft. Dat ik belangrijk voor hem ben, maar hij wel een eigen leven heeft. Dat hij me nooit zal afvallen tegen anderen maar hij me wel zegt wat hij zelf denkt. Dat hij lief voor me is en aan me denkt. Dat hij me aan het lachen kan maken en dat we het samen heel leuk hebben. En dat hij me heel erg aantrekt
![]()
|
Hij moet mij vertrouwen en ik moet hem kunnen vertrouwen
Hij moet me de vrijheid geven die ik nodig heb Hij moet lief voor me zijn Hij moet grappig zijn Hij moet zelfstandig zijn Dat zijn wel een paar 'vereisten' ja ![]()
|
Verwijderd
|
Ik verwacht van mijn vriend dat hij:
- lief voor me is - eerlijk tegen me is - niet vreemdgaat / dat ik hem kan vertrouwen - dat hij zelfstandig is - dat hij naast mij nog een eigen leven heeft (dat snap je wel, toch?) - dat hij tijd voor me vrij maakt, als ik dat wil, als we iets willen gaan doen Tsja, dat zal het wel zijn denk ik...Ik wee niet wat hij van me verwacht, maar dat zal ongeveer wel op dezelfde lijn liggen |
![]() |
|
ik verwacht van checko
-aandacht -liefde -dat hij eerlijk tegen me is en dattie verteld waar hij zich mee bezighoudt. -iniatief -trouw -gezelligheid - dat hij niet negatief over me praat of prive-dingen doorverteld. - vrijheid en eigenlijk... voldoet hij aan alles. hij is zo perfect....... ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 13:44. |
![]() |
|
Ik eis van haar dat ze niet afhankelijk van mij is en mij met rust laat als ik daar om vraag.
De rest is allemaal bijzaak. Ze mag van mij best met een andere jongen naar bed, maar dan zal ze daar wel de consequenties van moeten dragen.
|
Ik wil zekerheid ,trouw, vertrouwen kunnen hebben in mijn relatie met hem. Ik wil kunnen praten met hem en ervan uitgaan dat hij er voor me is als het nodig is.. en niet met zn vrienden biertjes gata zitten drinken terwijl ik me bagger voel ..
euuhmm kan voor de rets niet echt wat bedenken zo
|
Verwijderd
|
Ik verwacht in ieder geval liefde en wederzijds respect.
Goede seks is natuurlijk ook mooi, want slechte seks veroorzaakt meer problemen dan je denkt. En als laatste (maar niet de minste): genoeg eigen ruimte. Ik zou compleet gestoord worden als hij elke vrije minuut bij me was. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hij moet me troosten en vooral heel opgewekt zijn (want dat ben ik ook) en niet te onactief, want daar kan ik niet tegen.
Daarnaast moet hij natuurlijk ook lief zijn, eerlijk en spontaan ![]() En gelukkig voor mij is hij ook helemaal zo ![]()
|
Hij moet lief zijn, eerlijk, hij moet me alles kunnen zeggen, we moeten elkaar kunnen vertrouwen, niet ongemakkelijk bij elkaar gaan zitten voelen, ook erop kunnen vertrouwen dat privé-dingen niet worden doorgeluld, ehhh en als ik hem nodig heb moet ie wel komen!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik denk trouwens dat interdependentie het sleutelwoord is in een relatie.
||
Citaat:
Als ze met haar volle verstand affectie toont voor iemand anders, en daar seks mee heeft, dan denk ik niet dat ik veel behoefte heb om haar ooit nog te zien. Ik kan mij echter situaties voorstellen waarin ik het minder erg zou vinden. Met je laatste zin ben ik het helemaal eens. Sinds vorig jaar hanteer ik dan ook het WYSIWYG-principe: What You See Is What You Get. Geen fratsen, dat scheelt. En nee, ik doe geen boodschappen bij de C1000.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan maar levenslang vrijgezel. *shrug*
|
![]() |
Ik verwacht van mij vriend:
Dat die eerlijk is dat die lief voor me is Dat die niet anders doet met andere mensen in de buurt ook niet bij zijn vrienden stoer gaat lopen praten dat ik altijd opn ummer 1 sta en niets anders ( ook geen sport ofzo) en dat die mij als perfect ziet en me nooit zou dumpen voor een ander meisje die hem wil en die toevallig knapper is... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En beslist al voor een mogelijke toekomstige vriendin dat ze jou een sukkel moet vinden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verwacht dat mijn vriend lief voor mij is, dat hij er voor mij is als ik hem nodig heb, dat hij eerlijk is, dat hij alles tegen mij kan zeggen, dat hij mij kan vertrouwen en dat ik hem kan vertrouwen en dat hij net zoveel van mij houdt als ik van hem!
En dat doet hij allemaal! ![]() i've found the perfect boy.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Eerlijkheid, verliefdheid en/of liefde, bereidheid zich voor mij in te spannen, creativiteit, goede gesprekken, intelligentie, hygiene, een goede muzieksmaak, ruimdenkendheid, bijzonderheid, goede omgang met mijn vriend(inn)en, liefheid, onafhankelijkheid, leukheid, interesse in mij, toonbaarheid, humor en natuurlijk de 'klik' en het 'vonkje'
![]() Is er geen sprake van al die dingen, dan wordt ik niet verliefd. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm...
Hij moet allereerst zichzelf zijn, vervolgens; intelligent, grappig, respectvol tegen anderen, in zijn voor lange gesprekken, in zijn voor discussies, mij liefhebben... de rest is niet zo belangrijk, dit is een beetje waar hij aan moet voldoen, de rest is natuurlijk de bekende 'klik' en 'vonk', het moet klikken tussen ons. Niet iedereen met deze 'kenmerken' kan mijn vriend zijn, er is nog iets onderliggends dat van belang is. Meer verwacht ik niet, ik verwacht niet dat hij me verwend etc, alleen dat we samen kunnen zijn en aan 1 woord genoeg kunnen hebben. Begrip is dus ook belangrijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|