Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, ik kan je gebasseerd op mijn mening niet gelijk geven, de inhoud keek ik in de eerste plaats ook niet naar Maar de woordkeus kan ik gewoon niet zien als speciaal of iets dergelijks. Het zijn gewoon de woorden die hij misschien allerdaags gebruikte in zijn omgang met anderen. |
![]() |
|
![]() |
Het is geen nummer, het is gewoon poezie by Tupac Shakur. Naja goed, ik geef toe, de poetische en taalkundige opbouw van het gedicht is simpel, het metrum is niet overal even perfect, maar het gevoel komt zo duidelijk op mij over. En ik begrijp het zo goed,
daarom vind ik hem ook zo mooi--- Ulfheidin jij schrijft zeer hoogdravende en taalkundig moeilijke gedichten maar af en toe heb ik geen idee waar ze over gaan ik begrijp de woorden maar ik begrijp niet waar ze overgaan geenszins proef ik gevoel in jouw gedichten en ik krijg af en toe het beeld voor me van vechtende strijders in een of andere slechte fantasy-game ook bijvoorbeeld mijn eigen Engelse gedicht (Blasphemous Angel) is een voorbeeld van een hoogdravend gevoelloos gedicht, dat ik zelf ook eens verschrikkelijk vind Dit daarentegen vind ik geweldig ik denk niet dat jij een gedicht kunt maken dat zo simpel is en toch zoveel uitlegt en gelijkertijd zoveel begrip wekt bij de mensen |
![]() |
|
Verwijderd
|
jongen, laat maar zitten joh
echt waar, vind je het gek dat dit forum zo naar de kloten gaat als met alleen maar positief commentaar op elkaars gedichten geeft? Doe ik dat een keer niet, dan krijg ik meteen al de kritiek die ik imho eerder in mijn EIGEN topics had moeten zien. Ik vind het echt slap dat mijn replies aanleiding gaven voor jou om elk kritisch punt voor mn neus te smijten |
![]() |
|
![]() |
Waarom denk je het gedicht te moeten beoordelen op haar simpele woordkeus?
Ach wie heeft er nou ook toch nog hart voor the black man verder is het natuurlijk fout naar jouw gedichten te verwijzen als ik het over dit gedicht zou moeten hebbenm mijn excuses daarvoor maar ik gebruikte het enkel als een voorbeeld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is voor mij een kwestie van mening, niets minder, dat gedichten mooier zijn in cryptische stijl |
![]() |
|
![]() |
Je hebt ook wel gelijk eigenlijk
mijn excuses voor mijn kortzichtigheid ik begrijp dat je het enkel verbaal en poetisch wil beoordeling en dat respecteer ik dat het bij mij tranen opwekt, betekent niet dat dat bij jou ook moet gebeuren als ik de bovenstaande 2 zinnen mij indoctrineer, geloof ik het na 3 uur wel |
![]() |
|
|