Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 10:50
Bezz
Bezz is offline
Stel: de jongen die jij leuk vindt, vindt jou ook erg leuk..jullie hebben het al een tijdje erg leuk met elkaar gehad enzo, maar meneer wil geen vastigheid...dus tot nu toe is het niks geworden, wat doe je dan?

-je gooit al je charmes in de strijd en probeert hem de voordelen van een relatie met jou in te laten zien
-je neemt genoegen met de situatie zoals hij nu is, en als jullie nu nog een paar keer zoenen (of meer) vind je dat mooi meegenomen (hij is immers erg leuk!)
-je negeert hem volledig, in de hoop dat hij inziet wat hij mist..zodat hij naast het leuk vinden ook echt wat met je wil.
-je probeert hem te vergeten
-iets anders?

Dit zijn alle scenario's die ik op dit moment kan bedenken..en waarom ik al deze moeite doe? juist, ik zit zelf in deze situatie..en weet niet waar ik verstandig aan doe.. Vind ik eindelijk weer eens iemand meer dan gewoon leuk, wil hij geen vastigheid, terwijl hij mij ook leuk vindt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2003, 11:03
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Beetje afstand gaan nemen.
Ik neem aan dat je liever geen relatie wilt terwijl hij dat eigenlijk van binnen niet op die manier wilt.

Je kan hem niet dwingen een vaste relatie met je aan te gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:17
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik heb zon situatie gehad maar dan omgedraaid..
we waren gewoon goede vrienden dus dat zijn we ook gebleven..
ik heb toen ook zoveel moeite gedaan om iets met r te krijgen, maar lukte gewoon niet...
ik had wel al 8 keer met r gezoend ofzow, kweet niet hoe dat bij jouw zit en in hoeverre hij jouw dus ook leuk vind, maar bij mij wist ze gewoon niet wat ze wou..

naja na lang volhouden (ongeveer half jaar ofzow ) is het nu mn vriendin

dus beetje antwoord b, want heb daarna ook lang gewoon geen moeite meer gedaan omdat ik wist dat het toch niets zou worde
Oud 22-06-2003, 11:21
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 22-06-2003 @ 12:17:
heb daarna ook lang gewoon geen moeite meer gedaan omdat ik wist dat het toch niets zou worde
en toen werd t wat

mooi
Oud 22-06-2003, 11:25
Bezz
Bezz is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 22-06-2003 @ 12:17:
ik heb zon situatie gehad maar dan omgedraaid..
we waren gewoon goede vrienden dus dat zijn we ook gebleven..
ik heb toen ook zoveel moeite gedaan om iets met r te krijgen, maar lukte gewoon niet...
ik had wel al 8 keer met r gezoend ofzow, kweet niet hoe dat bij jouw zit en in hoeverre hij jouw dus ook leuk vind, maar bij mij wist ze gewoon niet wat ze wou..

naja na lang volhouden (ongeveer half jaar ofzow ) is het nu mn vriendin

dus beetje antwoord b, want heb daarna ook lang gewoon geen moeite meer gedaan omdat ik wist dat het toch niets zou worde
wat leuk dat het toch nog wat geworden is! haha, zou wel leuk zijn als dat bij mij ook zo loopt

maar ik heb ook al over iets van 8 avonden verspreid met hem gezoend of meer..dus sja, en hij zegt me ook wel leuk te vinden, en dat ik hem leuk vindt vindt hij ook erg leuk, maar hij wil geen vastigheid
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:31
Verwijderd
Optie 2: ik probeer eruit te halen wat erin zit. Om een leuke tijd te hebben met gezelligheid en seks hoef je geen relatie te hebben, dus ik zou 't lekker vrijblijvend laten
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:52
Mark
Mark is offline
-je neemt genoegen met de situatie zoals hij nu is, en als jullie nu nog een paar keer zoenen of sex hebben vind je dat mooi meegenomen (hij is immers erg leuk!)

Reageren

Regels voor berichten