Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik weet nog dat ik een aantal jaren terug naar de c&a ging om daar simpele shirtjes te kopen. Die waren dan 10 tot 15 gulden. Tegenwoordig vind je nog maar weinig van onder de 10 euro. En zelfs de dingen díe 10 euro zijn, zijn nog simpeler als de truitjes van een aantal jaren terug.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond het juist een uitdaging om zoveel mogelijk leuke kleding voor die 75 gulden te kopen...en nog steeds eigenlijk, voor zo min mogelijk geld toch leuke kleding vinden...en dat lukt over het algemeen aardig. En je leert wel met geld om gaan als je niet veel krijgt ed. |
![]() |
|
Umm.. Nou ik krijg 100 euro kleedgeld per maand van mijn ouders en ik werk , waar ik vorige maand 90 euro voor heb gekregen.
(Ik had 32 uur gewerkt.. ) En ik krijg nog verder wel kleine extraatjes zoals een leuk jurkje als ik uit wil, of wat geld om iets te drinken in een disco. Als ik naar jullie luister (jullie verhalen lees..) dan vind ik wel dat k genoeg krijg.Maar in real life kom ik écht niet uit met het geld dat ik binnen krijg.. Ik koop dan ook merkkleding .. Gsus, Replay etc. En dan red je het echt niet met 50 euro per maand. Dan heb je nauwelijks genoeg voor een leuk shirtje.. Het laatste shirtje dat ik kocht.. Was E87,50 van Replay. Duss.. Applaus voor de mensen die goed uitkomen met hun E50 .. Want dat kan ik dus écht níet ! P.s. Ik denk overigens wel dat ik een groot shopping probleem heb, want kheb alleen al vorige maand E268,45 uitgegeven.. En dat is gewoon teveel.Dus mensen, ik ben geen goed voorbeeld.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is iig mijn beredenering ![]() |
![]() |
|
ik kreeg altijd 150 gulden per maand
en nu betaald mijn moeder mijn telefoon rekening dat is wel minder dan 70 euro enzo maar ze koopt ook altijd nog kleding voor me enzo. dus eigenlijk ben ik zo goedkoper uit.
|
- ik krijg 75 euri per maand van mn ouders, maar ik ga volgend jaar hbo dus dat wordt verhoogd (ja vage reden van mn ouders maar whatever ik krijg meer geld
![]() - ik krijg volgend jaar ook studiefinancering wat ongeveer 70 euri is (ja ik neem een ov en wordt pas 30 juni 18 ![]() - ik neem een baantje voor ongeveer 6 a 9 uur per week (ongeveer 4,50 per uur denk ik) nou dus als je die verhoging door rekent naar 100 euri en als je uitgaat van minstens 6 uur werk pw a 4,50 per uur dan kom je dus per maand uit op ongeveer 200 euri per maand daar kan ik wel mee leven als je eerst maar 75 per maand had ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En betalen je ouders alles van school ed? |
![]() |
|
K krijg 50 euro kleedgeld per maand.. en daar red ik t meestal wel mee aangezien ik niet merkengeil ben maar alleen kleren koop die ik zelf leuk vind, en dat zijn meestal geen merkkleren.. Hmm vind Gsus wel leuk soms maar da's zo duur
![]() ![]() Krijg daarbij nog 10 euro voor abbonementen en cadeautjes enzo, en eerst ook zakgeld maar nu betalen ze m'n mobiel.. nou geweeeeldig joh, wel 12.50 euro ![]() ![]() ~tis wel weer genoeg geouwehoerd weer~
|
ik krijg 80 euro per maand en daar kan ik goed mee rond komen. Soms leg ik er nog wat geld bij van mn baantje, als ik bv nieuwe schoenen en een nieuwe jas wil kopen dan red ik het vaak niet, maar andere maanden houd ik weer geld over.
|
Verwijderd
|
ik heb al kleedgeld sinds ik 11 ben geloof ik...
het begon met 20 gulden waar ik sokken en ondergoed van moest kopen maar al snel werd het 45 gulden en moest ik daar ook t-shirtjes van kopen... Vanaf dat ik 12 ben krijg ik 100 gulden per maand waar ik alles van moet doen behalve schoenen en een jas.. |
![]() |
|
€18,15 zakgeld en geen kleedgeld.
![]() Ik vind het niet erg om met mijn moeder kleren te kopen, eigenlijk, en soms koop ik in de stad ook even wat en dat krijg ik dan (gedeeltelijk) terug. Zo kan het ook. ![]() (€50 lijkt mij wel goed als je 15 bent, dat krijgen de meeste mensen van 15 die ik ken aan kleedgeld. ![]()
|
![]() |
Ik mag kieze... of €50 euro per maand.. of gwoon als ik wil geld vragen.......... ik kies voor het tweede.. kep uitgerekend dat ik dan meer kan kopen enzo...
Maar moeten jullie vandat kleedgeld ook ondergoed (string/Bh/onderbroek) en sokke ofzo kopen?
|
Ik krijg 40 euro kleedgeld per maand. En moet daar alles van kopen behalve ondergoed.
Ik koop best dure kleren, alleen absoluut niet vaak want dat is niet te doen van die 40 euro. Maar ik heb er geen probleem mee, ik doe toch lang met mijn kleren, en ik haal het precies. Het is natuurlijk leuker om meer te krijgen, maar niet nodig (voor mij dan).
|
ben 15 en krijg 50 euro per maand aan kleedgeld, hoef daar dan geen schoenen en jassen enzo van te kopen
verder krijg ik 7,50 euro zakgeld per week en verdien ik 90-120 euro per maand(verschilt per maand) met werken en aangezien ik niet zoveel kleren nodig heb, omdat mn moeder bijna al mn broeken zelf maakt(zo handig ![]() en ik verder shirtjes bij h&m en wibra koop ![]() |
![]() |
|
Ik krijg geen kleedgeld en heb het ook nooit gehad. Ik krijg ook geen zakgeld.
Meestal koop ik een truitje of een broek van mijn salaris en heel vaak krijg ik het ook. Ik denk dat ik zo ook wel goedkoper uit ben. Bovendien koop ik meestal truitjes van €10-25 en broeken van €20-45 dus ik kom eigenlijk altijd wel uit. Je moet niet denken dat ik zo achterlijk ben om 60 euro uit te geven aan een vrijwel kaal shirtje met Replay erop. Net als de kleding van G-sus. Het is een gewoon saai shirt met een merknaam erop.. How sad. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik krijg € 80 p.m. zak-en-kleed-geld
mijn ouders matsen me zo nu en dan wel eens. Ik werk in een restaurant waar ik ongeveer €100 p.m. krijg (het verdient niet zo goed maar is wel leuk. Ik werk ook niet zoveel) En €60 euro fooi p.m. Ik gebruik alleen mijn zakgeld en wat van mijn fooi en daar heb ik genoeg aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou persoon mezelf een levend reclamebord voelen. Tis maar wat je leuk vindt. Edit: overigens krijg ik 70 euro kleedgeld en 15 euro zakgeld in de maand. Dat is voor mij ook niet echt genoeg, dus ik ben blij dat ik nu werk en veel geld heb. Dat klinkt tegenstrijdig met datgene wat ik net vertelde, maar op een of andere manier zijn de kleren die ik koop niet zo goedkoop. Terwijl ik echt niet op merkjes en dergelijke let... |
![]() |
|
Ik krijg elke broek of shirt die ik mooi vind zolang het maar bij me moeder in de winkel hangt. Ze heeft een mode en vrijetijdswinkel, dus ik ga nooit zo shoppen.
Ik vind zakgeld maar onzin als je 18 bent, werk zat.
|
Verwijderd
|
150 Euro kleedgeld in de maand, + 50 euro studiefinanciering, + 10 euro zakgeld per week, dus nog eens 50 erbij. Heb dus in een gemiddelde maand 250 euro uit te geven, wat over het algemeen allemaal opgaat aan kleding. :/ Maar nu komt er nog zo ongeveer 300 Euro bij aan geld dat ik verdien, dus ik red het makkelijk.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|